ZXR 400 onderdelen

Jeffrey56

MF'er
20 nov 2008
100
0
Hallo,
Ik eigenlijk een hele ZXR 400 in de aanbieding, het enige wat ontbreekt is het frame. Voor de rest is hij compleet. De onderdelen komen van een ZXR uit 1993 en hebben ongeveer 40000 gedraait. Ook heb ik nog wat extra blokken waarvan eentje 50000 heeft gedraait en eentje 40000. Zou zeggen reageer of pb als je iets zoekt.


Jeffrey

f_Fotos0103m_859827a.jpg
 
heb je nog een onbeschadigt voorspatbordje liggen? Wat wil je er voor hebbben?

Wat wil je voor de voorpoten met balhoofdplaten hebben?

mvg :W
 
hey heb jij de rechter stuur-schakelaar , dat ding waar je start-knop op zit en war je gaskabels in gaan.
 
Ik ben opzoek naar een topkuip voor een zxr400. Ook zoek ik nog een rechte koppelingshendel en het zwarte afdekkapje dat links en rechts naast de tank zit. Tevens ook het linker voor knipperlicht. Graag een reactie incl. prijzen. Heb serieuze interesse!
 
Laatst bewerkt:
@graspol:
Jij wil dus in principe de hele voorvork plus voorspatbord, dat heb ik voorspatbord is groen met van die grijze zij dingen.
@ZXRparadox
Heb een topkuip die in de witte verf staat, ook heb ik het linker knipperlicht en weet eigenlijk niet wat je bedoeld met dat zwarte afdekkapje

gr. Jeffrey
 
@Jeffrey..
Wat wil je voor de topkuip hebben? En het knipperlicht.. en links en rechts naast de tank zitten zwarte kapjes.. die 2 kapjes zoek ik.. als je van boven de tank er langsaf kijkt.. Aub incl. prijs.
 
Dus die strips die tegen je blok aan zitten bij je kvs resevoir en je dynamodeksel? Voor de koppelings hendel moet ik nog ff kijken ok? De topkuip is niet helemaal meer in topstaat dus als je er 35 euro voor geeft is tie van jou, maak er trouwens wel even een foto`s van.

@ZXR4000
Het uitlaat systeem dat ik verkoop is het originele met eventueel een gepolijste Vampire demper( die Yoshimura die op de foto staat wil ik wel houden:P). Heb 2 twee blokken te koop die helaas allebei niet lopen vanwege de kop. Dus weet niet of je daar wat aan hebt.

gr. Jeffrey
 
Ik wil (indien aanwezig) je passagiers stepjes hebben! (compleet, dus beugel &step)
en heb je je originele spiegels nog ? (als ze wit zijn en niet gebarsten of dergelijk wil ik ze wel :P)
misschien prijsje wat je daarvoor wil erbij?
 
@graspol:
Jij wil dus in principe de hele voorvork plus voorspatbord, dat heb ik voorspatbord is groen met van die grijze zij dingen.
@ZXRparadox
Heb een topkuip die in de witte verf staat, ook heb ik het linker knipperlicht en weet eigenlijk niet wat je bedoeld met dat zwarte afdekkapje

gr. Jeffrey
yep, ff een prijsje voor alleen het spatbord en ff een prijsje voor de hele voorvork
 
Wat wil je voor de uitlaatbocht hebben?
De bochten zijn wat roestig maar het metaal is overal nog wel gewoon goed dus is m`n richtprijs 150 euro.
Ik wil (indien aanwezig) je passagiers stepjes hebben! (compleet, dus beugel &step)
en heb je je originele spiegels nog ? (als ze wit zijn en niet gebarsten of dergelijk wil ik ze wel :P)
misschien prijsje wat je daarvoor wil erbij?

Heb volgens mij de stepjes nog wel maar dat moet ik ff checken, heb helaas geen spiegels voor je.

@graspol:
Jij wil dus in principe de hele voorvork plus voorspatbord, dat heb ik voorspatbord is groen met van die grijze zij dingen.
@ZXRparadox
Heb een topkuip die in de witte verf staat, ook heb ik het linker knipperlicht en weet eigenlijk niet wat je bedoeld met dat zwarte afdekkapje

gr. Jeffrey
yep, ff een prijsje voor alleen het spatbord en ff een prijsje voor de hele voorvork

Voor het voorspatbord wil ik 25 euro hebben en voor de complete voorvork 150 euro.

gr Jeffrey
 
@Jeffrey

De zwarte ongeveer 3 hoekige kapjes waarvan je er een hieronder op de foto ziet. Ik zoek voornamelijk de rechter maar ik denk dat de linker ook flink beschadigd is dus als je die ook voor me hebt zou dat fijn zijn.

Hoe zit het met de topkuip? Deze heeft verder geen scheuren? Alleen wat krassen ofzo? Ik heb wel interesse. Linker voor knipperlichtje en koppelingshendel ook wel. Mag je me een gezamenlijke prijs maken incl. verzendkosten en dan komen we er wel uit.

Owja.. naast het blok links zit een kapje waar ZXR op staat (is nog n heel klein beetje te zien op de foto). Als je hier een onbeschadigde van hebt zou ik graag willen weten wat je hiervoor extra zou willen hebben op de bepaalde prijs.

Neem anders even per e-mail contact met me op dat is wat makkelijker:
r _ d a u t z e n b e r g @ h o t m a i l . c o m (zonder spaties natuurlijk ;) )

Afbeelding1066.jpg


Alvast bedankt.
 
Laatst bewerkt:
Je hebt het frame niet meer zeg je, maar heb je de zijstandaard nog wel, samen met het ophangbeugel van dat ding? Is het nog in goeie staat? En de prijs ook goed?
 
Je hebt het frame niet meer zeg je, maar heb je de zijstandaard nog wel, samen met het ophangbeugel van dat ding? Is het nog in goeie staat? En de prijs ook goed?

Heb em wel zal even kijken in welke staat die is..

Edit: Heb even gekeken aan de standaard zit een klein beetje roest maar voor de rest is tie volgens mij nog perfect.
 
Laatst bewerkt:
150 voor een roestige uitlaatbocht is wel erg veel, ook voor een richtprijs;)

ik zoek nog even verder (y)
 
Hmmm... ziet er naar uit dat ik de standaard nog even niet nodig heb... Misschien kun je er een leuk kledinghaakje van maken.... :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan