GSXR 1100 in onderdelen / half compleet. Prijs Verlaagd!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jest_one1

Die hard MF'er
20 apr 2008
691
0
Amsterdam
Bij deze te koop aangeboden, wegens recente positieve vooruitzichten })

Deze hele motor in onderdelen, Gsx-r 1100 oliegekoeld bj 1992, Frame + kenteken ook te koop. Wielen kuipwerk clip ons remmerij noem maar op ook te koop :)
========================================================

MF-aanbieding ;)

- Frame + Kenteken incl rem schakelset, originele stuurdemper, uitlaatsteuntjes, "undertray", kentekenhouder, accubak, balhoofdlagers, klein grut

- Kuipwerk incl tank, dop, kraan, verlichting, kuipframe

Plus alles wat hieronder staat dat nog te koop is voor € 650 Or Best Offer!!! geen geld dus ;)

========================================================

UPDATE hier even een lijstje met de onderdelen die te koop zijn globaal, kleine delen zoals electronica staat niet los vermeld maar is wel allemaal te koop. Vraag maar raak, maar het blauwe kuipruitje, uitlaat, en het motorblok gaan niet weg, even als voetsteuntjes, grips en bar ends en knipperlichten. Voorderest alles.

Frame plus kenteken richtprijs TEAB helemaal netjes! (350 euro richtprijs)
Wielen €350 inclusief nieuwe michelin pilot power (200 km) en rechte schijven. VERKOCHT
Voorvork €200 incl clip-ons, kroonplaten, lekt niet en ziet er goed uit VERKOCHT
Achterbrug €50 VERKOCHT
Remmerij compleet klauwen leidingen pompen €75VERKOCHT
Ketting + tandwielen NIEUW tsubaki goud €100VERKOCHT
Achterschokbreker €50 goede staat incl reservoirVERKOCHT
Tank geen deuken, paar gebruiksporen met tankdop, nieuwe tankpad en kraantje €100
Topkuip €110 incl. lamp
kuipframe €25
kabelboom €50VERKOCHT
rem/schakelset €50, wel ex stepjes die heb ik nl verzaagd.
kontdeel + achterlicht €100
kuipdelen overig : 2 x complete onderkuip (L+R), zijkappen, allen 40 e per stuk, behalve de onderkuip met beschadigingen (zoals ie er nu op zit, zonder stickers) die mag voor 60 euro compleet weg
oliekoeler €40 VERKOCHT
achterlicht €30
zadel voor bestuurder €35 VERKOCHT
duozadel €30
koppelingshandle €15 VERKOCHT
controls rechts €15
controls links €15 VERKOCHT

rest van de dingen, tja ik kan niet elk boutje opschrijven, maar al je meerdere dingen nodig hebt dan komt dat echt wel goed, stop ik wel gewoon bij de doos in ofzo ;) en bij meerdere dingen natuurlijk altijd leuke(re) prijs.



soez1.jpg


gixie.jpg



En ja ik blijf gixxer rijden, hopelijk dit voorjaar weer rollin :9~ :9~
 
Laatst bewerkt:
thanks :D Het hangt gelukkig niet af van de verkoop van mijn oude motor, dus kan lekker rustig aan doen overal mee :)
 
ok, ja ik wist niet of je het voorste tandwiel ook mee verkocht, maar goed anders is mijn ketting tandwiel set natuurlijk te koop :) jammer eigenlijk ik had em er net een weekje op :P
 
ik heb echt geen flauw idee sorry !

edit ik zou er niet van uit gaan, ik weet dat onder oliekoelers onderling nog al wat uit te wisselen valt, maar tussen de olie en waterkokers zit al zo veel verschil dat het met de srad wel niet beter zal zijn!
 
Laatst bewerkt:
KEn iemand misschien ff helpen met een richtprijs voor een frame met kenteken? Ik heb namelijk echt geen flauw idee wat zoiets moet kosten :P
 
350 euro is misschien wat redelijker :P

Hey kerel,

Frames blijven lastige handel. Ik heb ze verkocht voor 125...
Aan de andere kant vertelde mijn laatste koper dat hij ook rustig 400 had willen bestalen :S

Mochten de wielen met schijven etc niet doorgaan, dan heb ik interesse.

Let me know.

Grtz
 
Hey Sander, GOed om te horen dat je toch weer een beetje bezig bent met onderdeeltjes dus. ALs ik je topics zo las dan had het ook niet lang goe kunnen gaan met alleen touren op een monster ;)

Ik heb net te horen gekregen dat de hele gereserveerde handel verkocht is dus ik moet je helaas teleur stellen! Bedankt nog voor de tip over het frame! Ik hou gewoon 350 aan, ik hoef het niet snel kwijt en het is een net frame, er komt vanzelf wel iemand voor :)

Gr ELi

Oja en goeie feestdagen natuurlijk nog he!
 
ik zal morgen de achterpanelen er even opzetten ...daarna alles even poetsen....en dan staat ie helemaal klaar voor je :W
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan