Mooie rode gereedschapskast van metal works

Status
Niet open voor verdere reacties.

Zoeperman

MF veteraan
Donateur
4 aug 2001
28.016
10
Apeldoorn
Zgan.

Volledig metalen muurkast met geperforeerde wandplaat. 2 afsluitbare deuren, bakjes inbegrepen.

Lengte mm 1500
Breedte mm 150
Hoogte mm 830
Kasten stuks 2
Gewicht kg 50

nieuwprijs was 280 euro, doe eens een reel bod :)

full
 
en voor de gene die hem wilt vullen, heb ik hier een supermooie ongebruikte skandia set liggen, zit zo goed als alles in:D
 
mooi kastje hoor :) kost wat, maar dan heb je ook wat :W

Is inderdaad wel :9~ ; maar van de prijs zal ik wel gaan ;( .Toch enige vragen; zit er een goed slot op?Is toch wel Ducatirood hè?Vloekt dat niet met Beta gereedschap?
Is zoiets te versturen of weegt het breek je er je rug op(in dat geval geef ik er 2x de oud-ijzer prijs voor)En nu ff serieus wat voor een prijs had je in gedachten?
 
Is inderdaad wel :9~ ; maar van de prijs zal ik wel gaan ;( .Toch enige vragen; zit er een goed slot op?Is toch wel Ducatirood hè?Vloekt dat niet met Beta gereedschap?
Is zoiets te versturen of weegt het breek je er je rug op(in dat geval geef ik er 2x de oud-ijzer prijs voor)En nu ff serieus wat voor een prijs had je in gedachten?

er zitten "standaard" slotjes bij, weegt 50 kg en ja het vloekt met Beta oranje.... gaat wel prima met Teng Tools rood :P

de 1098 was iets anders van kleur, maar bijna hetzelfde :P enfin ik heb nu een zwarte gekocht om ervan af te zijn ;)

verder zie pm
 
Laatst bewerkt:
er zitten "standaard" slotjes bij, weegt 50 kg en ja het vloekt met Beta oranje.... gaat wel prima met Teng Tools rood :P

de 1098 was iets anders van kleur, maar bijna hetzelfde :P enfin ik heb nu een zwarte gekocht om ervan af te zijn ;)

verder zie pm

Duif gecrashed onderweg...... :? heb niets ontvangen.Probeer anders even naar bedaffie@casema.nl of anders via dit forum....gezien het gewicht waar woont jouw huis eigenlijk ;) ?
 
jammer jongens, maar sinds ik mijn teng-tools karretje heb heeft deze kast geen functie meer voor mij... heb nu meer behoefte aan opbergbakjes....
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan