Honda CBX750f

motorfreak

MF veteraan
2 apr 2002
9.663
3
Geersdijk
Ik heb nog staan voor onderdelen of eventueel als opknapper een Honda CBX750f van het bouwjaar 1987,km-stand net geen 10.000 maar misschien wel rond geweest :? deze motor heeft al wat jaren stil gestaan [zit nog oude plaat op] en de vorige eigenaar was het steeds schorsen elk jaar beu en is meer met andere zaken bezig en kwam niet toe tot herstel van deze motor. Probleem is dat de startmotor en dynamo keurig rond draaien maar de krukas niet meedraait, de ketting van het freewheel tandwiel ligt er dus af of is gebroken, uiteraard de motor geprobeert te starten via [circuit] starthulp en sloeg heel snel aan nadat ik wat verse benzine had bijgevuld in de tank, keurige vonken, geen rammelende nokkenasketting of vreemde geluiden uit een lekje in de uilaat na, kabelboom keurig en en lampen enz doen het gewoon, oliekoeler wordt keurig warm en koppelen en schakelen gaat prima, tank netjes aan binnenzijde enz, al met al kom ik er voorlopig niet aan toe gezien er nog DR500 en een CB500 staan te wachten voor volgend seizoen.

Ik wil kijken of iemand onderdelen kan gebruiken of eventueel de gehele motor wil overnemen, er heeft zich al iemand gemeld voor het blok, frame en kabelboom met wat daar aan vast zit maar de vrouw moest daarvoor nog even gepasserd worden :P [hoor ik volgende week voorja of nee].

De prijs: wat je ervoor over hebt eventueel alleen voor en bepaald onderdeel oid.

full
 
Ik zet hem op MP en gelijk een bod van 200 euro :+ helaas heeft iemand via hier al 100 meer geboden voor de complete CBX ;)
 
Het lijkt wel zoete koek, ik zal zondagavond posten wat er nog over is maar meer dan de voorkant , plastik, tank en achterkant is er niet meer over van de CBX, de rest is verkocht *O*
 
das echt jammer een goede motor zo te slopen...................

had wel belang bij hele motor.... maar ben te laat !

helaas.....
 
das echt jammer een goede motor zo te slopen...................

had wel belang bij hele motor.... maar ben te laat !

helaas.....
Nouja jammer vindt ik niet want het blok moet worden gepleten om bij de ketting te komen die eraf ligt, dan levert hij veel meer op in onderdelen, zelf nog wat meer projekten staan die ik liever onder handen neem vandaar *:)
 
Voorvork is weer beschikbaar, iemand had hem overgenomen maar achteraf ging die niet passen dus heb ik netjes teruggenomen :)

full
 
hoi motorfreak
wat wil je ervoor hebben voor de rest van de motor heb misschien wel intresse zonder kenteken mag ook
gr mathmax
p,s zie dat de achterbrug al weg is met het wiel
 
Laatst bewerkt:
Wat weg is staat op de foto hierboven dus frame, blok en elektra, de rest heb ik nog gewoon en kan ik eventueel via de mail sturen, de foto's dan :+
 
Ik heb nog een tweetal originele dempers in de aanbieding.
En een set uitlaat-bochten.

Dus als daar nog vraag naar is....

Groet,
Fred
 
het duurde even maar ben tereug
25 euro is goed een leuke prijs
stuur maar op naar amsterdam
 
Had je al een mail gestuurd toevallig, ben zelf een poosje in de Eiffel geweest en heb aardig wat nieuwe mails, nog geen tijd gehad om te lezen allemaal maar deze is voor jou dan ;)
 
Hallo oma, onderkuipje is dus inderdaad verkocht maar heb nog wel wat liggen aan losse delen dus mocht iemand nog wat zoeken :)

full
 
Terug
Bovenaan Onderaan