gratis af te halen onderdelen GPZ500 en NTV650

Status
Niet open voor verdere reacties.

defiduc

MF veteraan
20 feb 2004
3.786
126
Alkmaar
Voor de liefhebber:

een Honda NTV frame met blok en wielen (eigenlijk complete motor zonder tank en kappen) en nog een paar kratjes losse onderdelen.

Een GPZ 500 (EX500) frame, 2 blokken (een in onderdelen), wielen, tank, kappen, zadel enz. in kratjes nog wat los spul.

Gratis maar wel ff op naam zetten want de kentekens zitten er bij!

Gevulde koeken meenemen mag natuurlijk altijd.

:W
 
heb interesse maar aangezien ik uit overijssel moet komen graag ff paar fotos sturen aub ..

alvast bedankt
mvg mark markgemu(apestaartje)hotmail.com

ook even mailen voor afspraak ... volgende week zaterdag thuis?
 
Laatst bewerkt:
Loopt de ntv, of eigenlijk.. wat zijn de problemen? want ik denk dat hij nog wel in de garage past en alkmaar in om de hoek dus dat is makkelijk :)
 
De NTV is draaiend weg gezet. Heeft wel de nodige kilometers achter de cardan, maar draaide nog prima. Ik heb hem gebruikt voor de tank en wat andere onderdelen.
 
zo stond de GPZ er eerst bij. Toen had ik de topkuip er al af gehaald (die is beschadigd).
full
 
en het blok in onderdelen.
Van de NTV heb ik nu geen foto's. Die staat namelijk achter 2 andere motoren die ik nu niet aan de kant kan zetten.
Kratjes met onderdelen moeten ff uitgezocht worden want alles ligt een beetje door elkaar. Makkelijkste is zelf ff wat dozen mee te nemen want ik wil mijn kratjes niet kwijt. ;)
full
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan