Twin Hi-level uitlaten met linkpipe

modder

MF'er
8 sep 2007
227
0
Het spul heeft een seizoen (4000Km) op de fiets gezeten (met een andere linkpipe voor een singleside achterbrug, dus de linkpipe is hagelnieuw), maar ik ga weer wat anders maken dus het moet wijken...

Nieuwprijs was 950 euro (engelse import) voor de pijpen en de linkpipe, dat is dus ZONDER bochten!!!

Twintip-dempers zijn van scorched titanium en de linkpipe is van RVS, het ziet er allemaal goed uit Te koop tegen een aannemelijk bod mail me maar

Owja het spul is hier gemonteerd op een B1200 blok, zal dus op alle mogelijke Soes-fighters passen... (en anders maak je het passend is mijn motto)
Ennuh....... als ik start begin ik automatisch "en het dondert en het bliksemt" te brullen, niet streetlegal dus.

Nog ff wat maten
De demper begint na de aansluiting van 50mm met een kamer van 105mm diep (gemeten vanaf de flens) deze loopt glooiend (twee brede geperforeerde trechters) naar de twintips die beiden een geperforeerde doorlaat van 40 mm hebben, de uitlaatmondingen zijn ook 40 mm
De dempers zijn 30cm lang, 13cm hoog en 95 breed

full
 
Laatst bewerkt:
:9~ :9~

komt er nog meer uit de hoge hoed ???

dit staat mooi onder een R1 kont [ laat ik die nog over hebben ] :] :]
 
:9~ :9~

komt er nog meer uit de hoge hoed ???

dit staat mooi onder een R1 kont [ laat ik die nog over hebben ] :] :]

Kheb tijdens mijn projectjes een garage vol spullen verzameld en ben nu dus aan het opruimen.

Kont waar je naar kijkt is overigens een aangepaste R1-kont ;)
 
Kheb tijdens mijn projectjes een garage vol spullen verzameld en ben nu dus aan het opruimen.

Kont waar je naar kijkt is overigens een aangepaste R1-kont ;)

Even een off-topic vraag. Ik weet dat Roger de motor heeft gebouwt. Op katriders las ik een bericht dat Roger overleden is. Mijn vraag is wie jij nu bent, want ik kan het niet meer volgen.

PS. Je bent in bezit van een hele mooie custom suzuki. :}
 
Even een off-topic vraag. Ik weet dat Roger de motor heeft gebouwt. Op katriders las ik een bericht dat Roger overleden is. Mijn vraag is wie jij nu bent, want ik kan het niet meer volgen.

PS. Je bent in bezit van een hele mooie custom suzuki. :}

Idd offtopic maar daarnaast ook uitermate bot en gevoelloos.
 
Dat is dus 50 mm

nog ff een piccie van de eerder genoemde linkpipe.

full
 
Wilt degene met het bod van 300 zich opnieuw via mail melden?
 
Laatst bewerkt:
wie maakt me los ik vraag er geen wereldprijzen voor, doe me een redelijk bod en wie weet....
 
wie maakt me los ik vraag er geen wereldprijzen voor, doe me een redelijk bod en wie weet....


Hee Modder,

Waar kan ik evt de dempertjes komen bekijken (ik weet dat ze eigenlijk niet goed zijn voor mijn project, maar vind ze toch wel mooi, misschien als ik ze kan zien en dan vooral de restrictie in de uitlaten kom ik misschien wel tot een besluit) ;)

Ik hoor het van je.

Groeten Frans
 
Ik zit in het uiterste puntje van het Zuiden (Maastricht) maar restrictie hebben ze niet ze zijn absorbtiegedempt en je kan er zo doorheen kijken, ik kan er wel wat fotos van maken als je wilt
 
Ik zit in het uiterste puntje van het Zuiden (Maastricht) maar restrictie hebben ze niet ze zijn absorbtiegedempt en je kan er zo doorheen kijken, ik kan er wel wat fotos van maken als je wilt

Als je dat wil doen heeeeeel graag :)

Zit er dan 1 tuutje voor de kat z'n k.. ???

Zie het wel op de foto's

Thanks Frans
 
Als je ook zo doet tegen andere potentiele klanten, verkoop je de uitlaat natuurlijk nooit.. -O-

Gelukkig hou ik meer van aardig doen, dus geef je ook gewoon weer een kickje!

Ik hou ook van aardig doen maar ik hou dus niet van nieuwsgierige mensen en al helemaal niet van mensen die vragen menen te kunnen stellen over zaken waar ze dus geen ruk mee te maken hebben.
Betekent dat dat ik de uitlaten niet verkoop? het zij zo...


/on topic

Frans je hebt email.
 
Terug
Bovenaan Onderaan