kawasaki vulcan 750

den blotte

MF'er
2 apr 2008
218
0
provincie antwerpen
hoi iedereen ,
ik ben van plan mijn kawa vulcan 750 om te bouwen naar een old scool geval
nu zou ik graag wat voorbeelden zien van een omgebouwde vulcan 750 maar op het net is er bijna niets te vinden buiten een paar vulcans met extra zadeltassen
mvg den blotte :?
 
mijn ervaringen met vulcans is,
dat ik eigenlijk alleen maar hele slechte verhalen erover hoor.

hele slechte blokken schijnbaar.
probeer maar eens een (reserve)blok te vinden.....
 
tot hiertoe al zeven jaar in mijn bezit en nog geen enkel probleem mee gehad
bij elke moto zal er wel iets zijn zeker en een machien dat ze bijna 16 jaar aan een stuk gemaakt hebben zonder al te grote veranderingen zal wel niet zo slecht zijn zeker
is wel steeds gebruikt als tweede moto (pekelfiets)
 
hoi iedereen ,
ik ben van plan mijn kawa vulcan 750 om te bouwen naar een old scool geval
nu zou ik graag wat voorbeelden zien van een omgebouwde vulcan 750 maar op het net is er bijna niets te vinden buiten een paar vulcans met extra zadeltassen
mvg den blotte :?

Het feit dat er nergens iets te vinden is over het ombouwen van een VN750 naar oldskool zegt al genoeg. Niemand waagt zich eraan. Je zal trouwens bij Higway Hawk diep in de buidel moeten tasten voor wat leuke onderdelen of Harley onderdelen moeten gaan gebruiken. Als je lekker wil ombouwen, koop je toch gewoon direct een Harley. ;) Een oldskool met een dikke radiator in het frame ziet toch niet uit !
 
Laatst bewerkt:
Ha Boltte wat ben je dan echt van plan met je motor heb je al ideeen over je verbouwing.ik heb 3 klanten met een VN750 als je ze goed onderhoud is er niks mis mee zijn niets beter of slechter dan een andere motor ;)
 
Laatst bewerkt:
Chop_Shea_03.jpg
 
Laatst bewerkt:
hoi alvast bedankt voor de paar positieve opmerkingen en die negatieve zullen wel honda rijders of zoiets dergelijks zijn starten en weg , ik heb persoonlijk nog nooit probs gehad met de kawa
en als je ziet dat er veel cb's worden omgebouwd ,zal het met de kawa ook wel lukken zeker
en mijn idéé ,is zoiets zoals de afbeelding van tornadoshoppers
 
Ja dat moet lukken met een beetjes slijpen en lassen ,nieuwe tank en spatborden kom je al een heel end *D
 
Laatst bewerkt:
ik heb een kleine lekkage in de cilinder kop van de koelwater aan sluiting. dat is een koperen
aansluit stuk in het alluminium . is er nog een manier om dit op te lossen

vulcan 750 vn
 
full
zo staat hij er voorlopig al bij
werken die al uitgevooerd zijn
spatbord ingekort en gaten toegelast
achterframe van buddy afgeslepen
corbinzadel vanshadow zeshonderd geplaatst en passend gemaakt
en tank gespoten in parelmoer zwart wel gewoon met spuitbus gedaan dus is niet honderd procent maar kan erdoor
 
zal straks nog wat foto's maken maar mijn batterij van mijn toestel is leeg,
en weet er soms iemand als ik van de motor een hardtail maak en hem dus lager breng of dat schade kan veroorzaken aan mijn cardan want zou hem liever nog lager brengen achteraan
mvg den blotte
 
Ik heb een vraagje aan jou "den blotte".

Ik ben op zoek naar een leuke motor voor mijn zoon, hij heeft bijna zijn motorrijbewijs en gaat daarna weg voor 2 maandjes ivm met studie. Dus ik wou als "verrassing" een leuke motor voor hem kopen. Maar hij is 1,95 groot. En zijn dus veel "choppertjes" aan de kleine kant. Is de Vulcan een beetje groot? Zou iemand die iets groter is er comfortabel op kunnen rijden? En rijdt de fiets lekker door?
 
Terug
Bovenaan Onderaan