Tank R6 2006-2007

celly

Rookie
22 nov 2008
9
0
full

Te koop:
Tank R6 2006-2007 Wit-rood. Lichte schade linker zijde net onder het embleem. Easy to repair. Verder helemaal strak en in orde. 250 euries. Wie?
full
 
Laatst bewerkt:
[...]

is t alleen de tank en verder niets...bv benzinepomp,tankcover,zijkapjes??~[/quote]


Yep! Is afkomstig van schadegevalletje ;( van mijn eigen fiets. Pomp en zijkapjes heb ik gewoon weer gebruikt. Net 'nieuwe' tank gemonteerd voor 600 pleuries... Dus, met deze lichte schade een mooi preisie, toch? *D
Voor evt. overige onderdelen zie 'diverse onderdelen R6 2007'.
 
Laatst bewerkt:
is t alleen de tank en verder niets...bv benzinepomp,tankcover,zijkapjes??\


Yep! Is afkomstig van schadegevalletje ;( van mijn eigen fiets. Pomp en zijkapjes heb ik gewoon weer gebruikt. Net 'nieuwe' tank gemonteerd voor 600 pleuries... Dus, met deze lichte schade een mooi preisie, toch? *D :N :N :N :N
Voor evt. overige onderdelen zie 'diverse onderdelen R6 2007'.[/quote]
 
is t alleen de tank en verder niets...bv benzinepomp,tankcover,zijkapjes??\


Yep! Is afkomstig van schadegevalletje ;( van mijn eigen fiets. Pomp en zijkapjes heb ik gewoon weer gebruikt. Net 'nieuwe' tank gemonteerd voor 600 pleuries... Dus, met deze lichte schade een mooi preisie, toch? *D
Voor evt. overige onderdelen zie 'diverse onderdelen R6 2007'.[/quote]
nee dit is niet echt goedkoop...

heb nog een nieuwe tank en compleet voor ietsje meer liggen
 
Ok guys, boodschap is duidelijk! Doe maar een serieus bod als je echt geïnteresseerd bent... Zo simpel kan het zijn!
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan