Intresse peiling hotcam R1

lune-i-tune

MF'er
3 mrt 2007
219
21
Gorinchem
Evt te koop laser hotcam titanium voor Yamaha r1 bj 98/01 nette staat lichte gebruik sporen, wel een beetje serieuze biedingen
full
 
Evt te koop laser hotcam titanium voor Yamaha r1 bj 98/01 nette staat lichte gebruik sporen, wel een beetje serieuze biedingen
[afbeelding]
ik snap deze aankondiging nooit: is die pijp nu WEL of NIET te koop ?

'eventueel te koop' slaat nergens op... :/

kan je hem ook huren dan ?? of is hij misschien tóch gratis ??? of beslis je morgen pas of je hem gaat verkopen ??

Nee,..natuurlijk niet: hij is wel te koop maar allen voor een bepaald bedrag,..dus ik raad aan: zet de prijs erbij !!


(excuse ..ik kom net van marktplaats 'af'.. en ben deze manier van adverteren soms even zat :+ )
 
ik snap deze aankondiging nooit: is die pijp nu WEL of NIET te koop ?

'eventueel te koop' slaat nergens op... :/

kan je hem ook huren dan ?? of is hij misschien tóch gratis ??? of beslis je morgen pas of je hem gaat verkopen ??

Nee,..natuurlijk niet: hij is wel te koop maar allen voor een bepaald bedrag,..dus ik raad aan: zet de prijs erbij !!


(excuse ..ik kom net van marktplaats 'af'.. en ben deze manier van adverteren soms even zat :+ )

zit het heel diep ?
en wil je er graag over praten ?

mustache-_0000_dr-phil.jpg


(excuse ..... vindt het altijd zo stom als mensen iemand z'n topic
met nutteloze info vullen :+ )

no hard feelings ;)
 
zit het heel diep ?
en wil je er graag over praten ?

[afbeelding]

(excuse ..... vindt het altijd zo stom als mensen iemand z'n topic
met nutteloze info vullen :+ )

no hard feelings ;)
ja het zit heeeeeeel diep !!

Ik snap gewoon nooit wat het maakt, dat mensen zo vaag zijn als ze iets aanbieden en na een half uurtje marktplaats met nog vagere reaktie's, aanprijsmethode's en andere duistere woordkeuze's zag ik mijn kans schoon :+

excuse aan de TS.. niets persoonlijks..
 
Laatst bewerkt:
Zit je net lekker te bieden, kwijl loop je in de mond, issie niet te koop! haha nee hoor, voor mij is een interessepeiling toch gewoon even een check of er interesse is? Bij deze van mijn kant helaas niet, maar wie weet!
 
Terug
Bovenaan Onderaan