Grote motorzaak (ook voor kleding) Zeeland / Brabant / Z-H?

O.E.B

MF veteraan
3 jan 2009
1.589
0
Vlissingen
Facebook
Hallo allemaal,

Wie weet er een grote motorzaak in Zeeland / Brabant / Zuid-Holland waar ze veel motoren en kleding hebben?

Heb gezien dat er in Breda een hele grote outlet is voor kleding. Is dat een aanrader? Neem aan dat al het spul bij zo'n outlet ook echt is?! Wil natuurlijk wel echt spul hebben.

En weet toevallig ook iemand een site waar heel veel occassions op staan? Ben me aan het orienteren op een Z750, maar op Marktplaats en motortrader.nl staan er niet zo veel :/

Groeten,

Oeb
 
Hallo allemaal,

Wie weet er een grote motorzaak in Zeeland / Brabant / Zuid-Holland waar ze veel motoren en kleding hebben?

Heb gezien dat er in Breda een hele grote outlet is voor kleding. Is dat een aanrader? Neem aan dat al het spul bij zo'n outlet ook echt is?! Wil natuurlijk wel echt spul hebben.

En weet toevallig ook iemand een site waar heel veel occassions op staan? Ben me aan het orienteren op een Z750, maar op Marktplaats en motortrader.nl staan er niet zo veel :/

Groeten,

Oeb


Tja, ik weet alleen wat in west-Brabant. Die outlet heeft ook merkspullen, maar niet alle maten van alles, en ook wat overjarig spul. Maar wel weer goedkoop en best in totaliteit.

Divmo in Rijen is een grote winkel, veel motoren en veel kleding. Hoewel ik zelf vind dat de motoren aan de prijs zijn.

Swinkels in Tilburg is weer goedkoper, maar heeft ook weer wat minder (motoren, kleding ook niet veel, maar ook weer erg goedkoop).

Motor Centrum Rijen (niet ver van divmo) heeft ook een redelijk grote showroom.

En van Meel hoor ik ook wel positieve dingen over (langs de A59 tussen Waalwijk en A27 toch?).

En dan nog Motoport in Breda.

En vast nog wel meer....


edit: Hein Gericke in Eindhoven (niet meer in Breda helaas). Erg veel kleding en niet duur.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Divmo in Rijen is een grote winkel, veel motoren en veel kleding. Hoewel ik zelf vind dat de motoren aan de prijs zijn.

Swinkels in Tilburg is weer goedkoper, maar heeft ook weer wat minder (motoren, kleding ook niet veel, maar ook weer erg goedkoop).

Motor Centrum Rijen (niet ver van divmo) heeft ook een redelijk grote showroom.

En dan nog Motoport in Breda.

Hein Gericke in Eindhoven (niet meer in Breda helaas). Erg veel kleding en niet duur.

Bovenstaande kan ik alleen maar bevestigen. Het loont zeker de moeite om eens een kijkje te nemen bij Divmo en MCR. De prijzen van de tweedehandse motoren liggen wel bij allebei deze zaken wel wat aan de hoge kant inderdaad. Swinkels heeft dan weer leukere prijzen, maar verwacht dan ook geen smetteloze motoren.
 
Wow wat een snelle antwoorden! Bedankt hoor! Kunnen m'n meisje en ik eens gaan kijken!

Antwerpen is maar een uurtje, dus lekker dichtbij.

Nogmaals bedankt!

Mzzl
 
Wow wat een snelle antwoorden! Bedankt hoor! Kunnen m'n meisje en ik eens gaan kijken!

Antwerpen is maar een uurtje, dus lekker dichtbij.

Nogmaals bedankt!

Mzzl
www.racing-bikes.nl ..... krabbedijke
 
Van der Heyden in Den Bosch. Occasions aan de dure kant, maar wel een puike kleding afdeling.
 
Laatst bewerkt:
Tja, ik weet alleen wat in west-Brabant. Die outlet heeft ook merkspullen, maar niet alle maten van alles, en ook wat overjarig spul. Maar wel weer goedkoop en best in totaliteit.

Divmo in Rijen is een grote winkel, veel motoren en veel kleding. Hoewel ik zelf vind dat de motoren aan de prijs zijn.

Swinkels in Tilburg is weer goedkoper, maar heeft ook weer wat minder (motoren, kleding ook niet veel, maar ook weer erg goedkoop).

Motor Centrum Rijen (niet ver van divmo) heeft ook een redelijk grote showroom.

En van Meel hoor ik ook wel positieve dingen over (langs de A59 tussen Waalwijk en A27 toch?).

En dan nog Motoport in Breda.

En vast nog wel meer....


edit: Hein Gericke in Eindhoven (niet meer in Breda helaas). Erg veel kleding en niet duur.


Die outlet heeft inderdaad veel overjarig spul! erg veel, en qua laarzen helaas niet al te veel keus, wel ontzettend veel helmen(ook veel overjarig)
 
Gisteren bij MCR geweest. Heel aardig zijn ze daar en je wordt goed geholpen. M'n vriendin slaagde daar met een mooi pak van Evolution. Ben niet zo bekend met merken van motorkleding, maar neem aan dat het een goed merk is?

En wat zijn een beetje goeie merken voor motorkleding en helmen?

Daar zeiden ze namelijk dat Shark niet zo'n goede helm was. En ze hadden daar veel Scorpion helmen? Is dat wat? Ik heb geen idee.

Helaas was Divmo dicht (had ff beter op internet moeten kijken...), dus het was een aardige rit om maar een winkel te bezoeken... Maar goed, m'n vriendin is blij, nu ik nog haha.
 
Gisteren bij MCR geweest. Heel aardig zijn ze daar en je wordt goed geholpen. M'n vriendin slaagde daar met een mooi pak van Evolution. Ben niet zo bekend met merken van motorkleding, maar neem aan dat het een goed merk is?

En wat zijn een beetje goeie merken voor motorkleding en helmen?

Daar zeiden ze namelijk dat Shark niet zo'n goede helm was. En ze hadden daar veel Scorpion helmen? Is dat wat? Ik heb geen idee.

Helaas was Divmo dicht (had ff beter op internet moeten kijken...), dus het was een aardige rit om maar een winkel te bezoeken... Maar goed, m'n vriendin is blij, nu ik nog haha.

Sinds wanneer is Shark geen goede helm meer? Volgens mij is dat een prima merk hoor! En Evolution is ook een goed merk dus dat is een goede keuze geweest. Ik heb zelf jaren plezier gehad van een Evolution textielen jas.

Shark, AGV, HJC, Shoei, Arai, Schubert; allemaal goede helmen (er zijn er nog veel meer meer maar die schieten me even zo niet te binnen) Het is toch ook een kwestie van welke pot past het beste op jou doppie :+

Voor veel kleding/helm keuze zou je ook nog eens kunnen kijken bij Termaat in Nijmegen. Die hebben ook een online gedeeltje dus dan kun je alvast wat voorwerk doen. Het is alleen wel wat verder rijden. Maak er een dagje van *D
 
Laatst bewerkt:
je kan niet zomaar zeggen "zus merk is niet goed", heeft hij daarvoor gegronde argumenten of gewoon drogredenen?

want naar mijn weten presteren sommige arai helmen ook ondermaats, met Shark is niks mis

wil je weten hoe veilig een helm is kijk dan SHARP - THE HELMET SAFETY SCHEME , ik kan je overigens vertellen dat de shark helmen nogal erg veilig zijn(erg goede resultaten voor alle helmen), van scorpion staat er maar 1 helm en die scoort ook goed

maar over comfort en hoe zo'n helm past staat niks, ieder hoofd verschilt, en je hebt niks aan aan super dure helm van een goed merk als ie je niet goed past

Overigens is Evolution gewoon een goed merk :Y
 
Laatst bewerkt:
Dacht namelijk ook dat Shark goed was. Maar ze hadden het over een slechte fabrieksservice met garantie en onderdelen. Daarom gaat ie daar uit de collectie.

En ik vind ze persoonlijk ook mooier dan Nolan of zo ;)

Laterrr
 
Vandaag een heeeeeeleeee mooie Shark-helm gekocht! Zal mss wel een fotootje zetten op dat andere topic
 
Terug
Bovenaan Onderaan