kawa ltd 750 tot bobber

Bouke pruts

MF'er
4 okt 2007
81
0
Wolvega
hallo ik ben bouke pruts . ik ben een kawa ltd aan het verbouwen tot bobber.ik heb een oude motor gekocht . hij heeft 5 jaar buiten gestaan dus het word een hele op gave.om hem goed te krijgen maar we zien wel . met een flex en een lasapparaat en een paar buizen kom je een heel end. *O*
full
 
ziet er kicken uit, maar zit je niet over de maximale breedte heen met dat stuur?
 
Eehh Bouke leuk projectje,blijf em ff volgen !

En voor de taalprofeten hierboven :Z

Die jongen laat ons meegenieten van z,n vorderingen leuk toch !

Waarom dan weer het bijdehandje uithangen omdat die jongen wat taalfouten heeft ?

Beetje zielig hoor !

Magnamannetje.
 
Eehh Bouke leuk projectje,blijf em ff volgen !

En voor de taalprofeten hierboven :Z

Die jongen laat ons meegenieten van z,n vorderingen leuk toch !

Waarom dan weer het bijdehandje uithangen omdat die jongen wat taalfouten heeft ?

Beetje zielig hoor !

Magnamannetje.

Zal dan ook wel een beetje aan mij liggen, maar om nu te zeggen "wat taalfouten", het wordt bijna onleesbaar. Je gaat toch niet vertellen dat het een modern turbotaaltje is. Val echt niet over een T-D-DT-fout of dubbele DD, maar breed met een t wordt dan toch wel echt een Fout.
We zijn allemaal geen deelnemers aan het Nationaal Dictee, maar soms kun je toch wel iets overschrijven of gebruik dan afkortingen: harly maak er HD van (bijv).

Het heeft iets weg van die reclame "Goedemoggel" _O-
 
Zal dan ook wel een beetje aan mij liggen, maar om nu te zeggen "wat taalfouten", het wordt bijna onleesbaar. Je gaat toch niet vertellen dat het een modern turbotaaltje is. Val echt niet over een T-D-DT-fout of dubbele DD, maar breed met een t wordt dan toch wel echt een Fout.
We zijn allemaal geen deelnemers aan het Nationaal Dictee, maar soms kun je toch wel iets overschrijven of gebruik dan afkortingen: harly maak er HD van (bijv).

Het heeft iets weg van die reclame "Goedemoggel" _O-

:+

Ben ik wel met je eens,maar zeg maar zo de een kan goed lassen en de ander goed schrijven.en sommige kunnen het beide (niet) :+
Beetje respect voor elkaars tekortkomingen en vaardigheden,vandaar mijn reactie..

En on Topic maar weer })

Groeten Magnamannetje
 
@ Swagman
sorry hoor, maar je vraagt erom.
We zijn allemaal geen deelnemers aan het Nationaal Dictee,
toevallig heb ik wel mee gedaan. 74 fouten, dank u.
bedoel je misschien, "We zijn niet allemaal ........." ???
 
Laatst bewerkt:
@ Swagman
sorry hoor, maar je vraagt erom.toevallig heb ik wel mee gedaan. 74 fouten, dank u.
bedoel je misschien, "We zijn niet allemaal ........." ???

@Wees, mijn oprechte excuses, zeker aan uwes! 74 fouten is een resultaat om trots op te zijn! Dit meen ik oprecht! :} Maar ze kunnen beiden :9

Wat ik wilde zeggen, och laat maar! :W |(
 
Laatst bewerkt:
WTF?! Zijn we nou op een motorforum aan het lullen over het Nederlandse dictee en het plaatsen van "d" s en "t" s!

Das net zoiets als iemand halverwege de seks duidelijk maken dat je ongelooflijk veel zin in een bakkie snert hebt!...Pfiew, lets talk bikes!!!
 
Terug
Bovenaan Onderaan