kawa ltd 750 tot bobber

Ik weet dat ik de motor nogal afkraak.Kan me voorstellen dat dat overkomt als afkraken om het afkraken.Dit is echter niet zo.Ik vind het ding gewoon niet kloppen.
Dat ik en anderen op het forum nogal bot overkomen is in de jaren op het forum zo gegroeid.Daar moet je ook een beetje doorheenprikken.

Van de andere kant moet je lekker doen wat je gewoon zelf leuk vindt zoal je al aangaf.
Doe ik ook en ik krijg ook al 20 jaar de vraag te horen waarom ik nog steeds op dat afgetrapt geval rondkachel.Doet me ook niks.


Dus lekker doorbouwen aan je bobber.

No hardfeelings.
 
Ik weet dat ik de motor nogal afkraak.Kan me voorstellen dat dat overkomt als afkraken om het afkraken.Dit is echter niet zo.Ik vind het ding gewoon niet kloppen.
Dat ik en anderen op het forum nogal bot overkomen is in de jaren op het forum zo gegroeid.Daar moet je ook een beetje doorheenprikken.

Van de andere kant moet je lekker doen wat je gewoon zelf leuk vindt zoal je al aangaf.
Doe ik ook en ik krijg ook al 20 jaar de vraag te horen waarom ik nog steeds op dat afgetrapt geval rondkachel.Doet me ook niks.


Dus lekker doorbouwen aan je bobber.

No hardfeelings.

:} ;)
 
tja... die duc ziet er echt niet uit zo vind ik...
en dat geval wat de topic starter aan het bouwen is, heeft ook niet echt veel met een bobber te maken,
maar iedereen moet bouwen wat hij /zij mooi vind...
Maar je moet ook niet zeiken als je dan meningen van anderen krijgt die je tegenvallen!

(overigens vraag ik me af of jullie Murph zijn brommert wel eens gezien hebben?? want die is dus wel echt gaaf!!!!)

(om over znijn solexen maar te zwijgen)
 
hee
goed bezig man
gaaf geworden
jammer dat je die uitlaten niet meer zo had gemaakt die zo omhoog wijzen
succes en spreek je :W
 
Laatst bewerkt:
Wie kan mij aan zo'n achterspatbord helpen?


Is zoiets ook goed?

full
 
(overigens vraag ik me af of jullie Murph zijn brommert wel eens gezien hebben?? want die is dus wel echt gaaf!!!!)

(om over znijn solexen maar te zwijgen)

Ik wil daar wel een foto of 9 van zien eigenlijk.
 
Mijn brommert hangt inmiddels weer vol blik.Na een jaar kan ik alle Noord-limburgse modder op smaak onderscheiden en heb ik bij twee vrienden leren banken met rug-olie besmeurd.
Wel goed zo.

~
001-47.jpg
 
Mijn brommert hangt inmiddels weer vol blik.Na een jaar kan ik alle Noord-limburgse modder op smaak onderscheiden en heb ik bij twee vrienden leren banken met rug-olie besmeurd.
Wel goed zo.

\[[url="http://i143.photobucket.com/albums/r156/echtemuis/001-47.jpg"]afbeelding[/url]][/quote]


Mooie Motor :Y
 
Mijn brommert hangt inmiddels weer vol blik.Na een jaar kan ik alle Noord-limburgse modder op smaak onderscheiden en heb ik bij twee vrienden leren banken met rug-olie besmeurd.
Wel goed zo.

_O- MIETJE!!!!












..... maar 't blijft een cool ding.....
 
Terug
Bovenaan Onderaan