Mooie en stabiele motortrailer/aanhanger (2 motoren)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Da Puppet Masta

Die hard MF'er
31 mrt 2003
669
0
Te koop aangeboden:

Zeer mooie en stabiele motortrailer (165km/h is prima te doen ;) ).
Slechts 1 seizoen oud en heeft nog geen 1500km gereden.

Voorzien van oprijplaat, reservewiel, neuswiel, volledig gegalvaniseerd, stabalisatiepoten, heel veel bindogen en verlichting rondom.

De foto's spreken voor zich.

full


full


full


Vraagprijs: EUR 999,-

Groet
DPM
 
Laatst bewerkt:
Dacht dat mensen altijd wel een mooie trailer wilde hebben.
Heb er zelf veel tijd en energie in gestopt om deze te bemachtigen.
Kredietcrisis?

DPM
 
Misschien wel veel concurrentie van andere trailers, er staat er ook een voor 520 euro tk hier.
 
Ik vind het een prachtige trailer, maar wel behoorlijk stevige prijs.

Is die ook geremd of dat niet? 750kg as erop waardoor die geschikt is voor B rijbewijs?
 
Misschien wel veel concurrentie van andere trailers, er staat er ook een voor 520 euro tk hier.
...Of dat een splinternieuwe normale aanhanger voor 500,- al te koop is bij de Hornbach. Gebruik je 'em niet voor de motor, dan kun je er altijd nog kerstbomen en tuintegels in vervoeren en zelfs voor vakantie is ie handig :+
 
Laatst bewerkt:
Jij hebt in ieder geval geen last van kredietcrisis met die twee dikke Honda's achterop!! Wow! ;)
 
Ik vind het een prachtige trailer, maar wel behoorlijk stevige prijs.

Is die ook geremd of dat niet? 750kg as erop waardoor die geschikt is voor B rijbewijs?

Je kan ermee rijden met rijbewijs B.

Verder een topding en erg stabiel.
Ik vertrouw er 2 blades aan toe...bij 165 :9

DPM
 
...Of dat een splinternieuwe normale aanhanger voor 500,- al te koop is bij de Hornbach. Gebruik je 'em niet voor de motor, dan kun je er altijd nog kerstbomen en tuintegels in vervoeren en zelfs voor vakantie is ie handig :+

Altijd fijn en nuttig, dat soort bijdrages! :P
Maar dat klopt. Je hebt ze nieuw voor nog minder.
Mijn stelling is alleen dat als je er serieus geld OP-zet, dat het ook echt wel een knappe trailer moet zijn.

Ieder zijn ding.

Groet
DPM
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan