MF 'T Gooi Deeltje 33.. Frisse start in 2009!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
balen...

is mij te vroeg in het jaar gezien de onkosten dus gaat wss niet lukken... waar moet je eigenlijk op rekenen qua kosten?
30 per nacht en wat drinken en peut. Valt mee joh



Ik hou mezelf nog heel ff OVB
 
Die lange is verdacht stil...

Zit allang een nieuw deeltje in elkaar te fantsen volgens mij...
 
balen...

is mij te vroeg in het jaar gezien de onkosten dus gaat wss niet lukken... waar moet je eigenlijk op rekenen qua kosten?

Een overnachting in Hotel Maas kost ongeveer 30 euro pp per nacht. Dit is dan inclusief ontbijt. Voor 10 euro meer heb je er dan een goede 3 gangen maaltijd bij 's avonds.
En dan komt er natuurlijk nog je brandstof bij, ongeveer 5 keer tanken voor het hele weekend. Wat je verder nog uitgeeft (aan drank, gokken, vrouwen) heb je natuurlijk zelf in de hand.
 
Een overnachting in Hotel Maas kost ongeveer 30 euro pp per nacht. Dit is dan inclusief ontbijt. Voor 10 euro meer heb je er dan een goede 3 gangen maaltijd bij 's avonds.
En dan komt er natuurlijk nog je brandstof bij, ongeveer 5 keer tanken voor het hele weekend. Wat je verder nog uitgeeft (aan drank, gokken, vrouwen) heb je natuurlijk zelf in de hand.

Jups :)
Maar ik hoop toch meer te tanken het weekend :+
Smiddags is meestal ergens eten bij een restauratie.... (om even mee te nemen).
En die gok machine is ook erg duur idd ;) Behalve de gene die hem vorige keer leeg haalde :+

Maaruh.... ik hou altijd 250/300 euro apart. Ben er nog niet overheen gegaan (lang niet).
 
DUS 24,25,26 en 27 APRIL 2009 MF T GOOI EIFELWEEKEND @ HOTEL MAAS!

Roept u maar:

TT
Achi
Nocer
Xtra (ovb)
Plexat (ovb)
Tosie (vrijdag/zaterdag ovb)
 
Laatst bewerkt:
Ik baal er wel van dat Oscar en Danielle zich afzonderlijk van dit topic houden... ik hoop dat ze snel terug willen keren.
 
Ik baal er wel van dat Oscar en Danielle zich afzonderlijk van dit topic houden... ik hoop dat ze snel terug willen keren.

Een paar hints voor de nieuwe topictitel:

Het Gooi wil eigenwijze Oz en Daatz terug deeltje 34 of Gooische TurboTanya is 34 geworden deeltje .... ;)
 
Laatst bewerkt:
Hoewel. als ik jullie motoren zie, vrees ik dat ik het tempo niet ga bijhouden
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan