Laser sportuitlaat SV650S '99

robbesselink

MF'er
22 aug 2008
55
0
sportuitlaat met db-KILLER. VERKOCHT

Zelfs met db-killer een zeer zwaar geluid!

€160
full
 
Laatst bewerkt:
Even een paar vraagjes over de uitlaat:

Is die slip on of bolt on?
Zit er een e-keur op?
Is de aansluitdiameter 61mm?

Alvast bedankt! :W
 
het is een slipon. geen e-keur (not for road use) en aansluit diameter is 51mm voor zover ik het weet.
 
zoals aoleks al aangaf, geen legale straatpijp (maar wel een bruut geluid).

Hier een foto van de aansluiting



Diameter weet ik niet, kan ik wel opmeten.
full
 
Is dus een kwestie van beugel los, aansluiting met de voetsteun van de duo los en dan andere pijp monteren?
En heb je nog wat aan de afstelling van de motor laten doen?

Heb namelijk nu nog de standaard pijp op mn SV, dus wel op zoek.
 
Die zit bij mijn weten bij mij met een soortgelijke beugel als op de foto te zien :?

Nog maar eens even checken dan..
 
Laatst bewerkt:
bij mij niet! die beugel is overbodig. je maakt de uitlaat sowieso vast aan de voetsteun van de passagier.
 
bij mijn weten is die collector (zo heet dat ding volgens mij) niet afgezaagd, ik kan zowel de originele als de sportdemper zonder problemen monteren.

Gewoon los schroeven en verwisselen.

Qua afstelling heb ik er totaal niets meegedaan, en hier tijdens rijden ook nooit iets van gemerkt.
 
ps de beugel onderaan de uitlaat is overigens niet overbodig, hier draai je hem stevig mee vast zodat je geen valse lucht aan de onderkant krijgt.
 
Okey, ik ga morgen even kijken naar mijn precieze bevestiging, gok dat er bij mij al eens een andere pijp onder heeft gezeten.

Volgens mij heb je geen mail in je profiel, zou je voor verder contact mij kunnen mailen of een pb kunnen sturen?
 
als je m wel los wilt verkopen mag je mij altijd een mailtje sturen ben al een tijdje op zoek naar een goeie killer die past
 
Terug
Bovenaan Onderaan