Kawasaki Z1000-Z750-Z750S Plaza deel 48

Status
Niet open voor verdere reacties.
Goedemorgen.

Hier in de tuin geeft de thermometer zowaar eindelijk weer eens plus 2 aan. Zou die k*t winter nu eindelijk voorbij zijn?
Nu nog even een paar dagen goed regenen om de pekel weg te spoelen en de rest van het jaar temperaturen boven de 15 graden.

Ik begon afgelopen week zelfs nog te twijfelen om te gaan schaatsen! Ik!
Heb mezelf gelukkig net op tijd tegen kunnen houden.

*O* O-)
 
nou ik loop achter he. als het weer weer wat beter is maak ik een nice quality pic maar tot die tijd mag deze in de OP.

[afbeelding]



ja ok, kheb de foto een beetje opgeruimd met psp, stomme telefoon kwaliteit >.<

Dat gaat voor elkaar komen.

Moet alleen ff wachten tot ffTzz het plaatje in goede resolutie aanbied hier :)
 
Mogguh mensen

Ik laat het goede even weg want ik lig weer onder de wol. Toch te snel begonnen na de kerst en nu lig ik weer te snotteren en te proesten B|

Maar er is ook goed nieuws, dit leuke stukje tupperware komt binnenkort onder de Zed

7bf0ef43c626eba7288a8965ee1eeff0


7d0ef95b11a073c705649767b29a7379
 
Laatst bewerkt:
Voila, vrij vandaag dus met de haardroger mijn motor aangevallen... eerste keer dat ik iets zelf doe aande motor dus met bibberende handjes... *D

Wil dus barendspiegels monteren... gisteren bij de dealer geweest voor andere stuureindes maar daar konden ze mij niet helpen... vandaag naar een andere...

zo ver sta ik al... *O*

P1030513.jpg


P1030514.jpg


Als ik het goed begrijp moet ik nu stuureindes kopen waar ik die barend spiegel op kan monteren... we shall see!

greetz
 
Normaal gesproken staat mijn Z750 gewoon lekker binnen, Echter heeft hij 3 dagen buiten gestaan met de kou/vorst.

Vandaag was het goed genoeg om weer te rijden kom ik er achter dat bij mijn voorwiel het rechter schijfrem wat roestplekken vertoont.

Is dit normaal ? Ik snap dat het beter is om de motor binnen te zetten maar nu staat hij 1 x buiten voor wat dagen en meteen roestplekken ?

Mijn vorige motor stond ook wel eens buiten (honda cbr600) en had eigenlijk nooit ergens last van.

Iemand enig idee ?
 
Normaal gesproken staat mijn Z750 gewoon lekker binnen, Echter heeft hij 3 dagen buiten gestaan met de kou/vorst.

Vandaag was het goed genoeg om weer te rijden kom ik er achter dat bij mijn voorwiel het rechter schijfrem wat roestplekken vertoont.

Is dit normaal ? Ik snap dat het beter is om de motor binnen te zetten maar nu staat hij 1 x buiten voor wat dagen en meteen roestplekken ?

Mijn vorige motor stond ook wel eens buiten (honda cbr600) en had eigenlijk nooit ergens last van.

Iemand enig idee ?
Remschijven roesten vrij snel maar kan geen kwaad en na een paar keer remmen is de roest er weer vanaf.
 
Ach, laat ik ook maar eens komen kijken voor we naar deel 49 gaan.

Vandaag even naar een presentatie geweest voor een mogelijke vakantie; tripje door de Himalaya op een Royal Enfield.

Ziet er wel heel spectaculair uit :Y :]

Komende weken eens alles op een rijtje zetten en kijken of het een haalbare zaak is.
Tot nu toe ziet het er positief uit. Als de baas ook nog even meewerkt........ }) :9~~

Gaan toevallig enkele leden van mijn "clubske" ook doen dit jaar.
 
Voila, vrij vandaag dus met de haardroger mijn motor aangevallen... eerste keer dat ik iets zelf doe aande motor dus met bibberende handjes... *D

Wil dus barendspiegels monteren... gisteren bij de dealer geweest voor andere stuureindes maar daar konden ze mij niet helpen... vandaag naar een andere...

zo ver sta ik al... *O*

[afbeelding]

[afbeelding]

Als ik het goed begrijp moet ik nu stuureindes kopen waar ik die barend spiegel op kan monteren... we shall see!

greetz

Toch niet alleen gelukt met een haardroger, neem ik aan. :?

Je zult er toch zeker ook een "krultang" bij gebruikt hebben. :)
 
Laatst bewerkt:
WSX

Ik zelf niet, maar bekenden van mij zijn er daar niet goed behandeld. :N


Oke dan. Denk inderdaad dat ik dat bedrijf sowieso maar oversla.

Voor de rest nog mensen met tips over onderstaande vragen?

Voor de rest nog mensen met tips omtrent de Z750 uit 2004? Heb er nog een zien staan in Schagen. Zijn er nog dingen waar ik op moet letten bij dit model?

Qua demper welke zorgt nu voor de zwaarste en diepste roffel? Heb een beetje op youtube gekeken en kwam dan op een Akra uit. Klopt dit?
 
Laatst bewerkt:
Oke dan. Denk inderdaad dat ik dat bedrijf sowieso maar oversla.

Voor de rest nog mensen met tips over onderstaande vragen?


Heb er zelf één van Bos onder zitten (zo’n kleintje ben effe het modelnummer kwijt)
Die vind ik persoonlijk het mooist. En is zeer zeker erg zwaar zowel met als zonder DB killer, zit er zelf aan te denken om de DB killer er weer in te doen omdat het af en toe naar mijn idee net iets teveel van het goede is zonder DB killer.
 
;) [afbeelding]

deze maakt af en toe ook iets teveel geluid :9~~


haha, stuk pijp erop en klaar. Maar komt daar nou een diepe roffel uit? Ik heb het idee dat die juist jankt i.p.v. een roffel geeft.

Vind dit ook wel een mooie pijp.
even gejat van een ander topic.
04092008334.jpg


Geluid is ook wel goed. Of is er een pijp die lager gaat? Hoe dieper de roffel hoe beter in mijn ogen.
 
@ rozz,

wat dacht je van het modje dat we 3jan. besproken hebben in combinatie met dit:

[afbeelding]

Vant ridersforum zeker, klopt...had ik ook al tijdje geleden gelezen.
Zal verschrikkelijk mooi aanzuig geluid maken ;)

is zekers te doen, zeker omdat je toch al je airbox moet verwijderen voor secundaire valve mod....kom maar op zou ik zeggen wacht nog wel maar ff tot temp wat hoger is, mn schuurtje is niet al te warm, kan je evt tijdelijk mn PCIII mapje wel gebruiken :9

Het enige is dat je de inlaat sensor wel in de buurt moet "pas" maken, zit normaal in je box.

En als we toch bezig zijn dan :Y , kunnen we je inlaat kanalen ook ff mooi maken :9~ ....en omdat we dan toch al bezig zijn kunnen we dan ook maar meteen je uitlaat kanalen mooi maken :9~ , heb dr inmiddels wel ervaring mee...gut gut....val je vant ene int ander :?


oh ja...alles modden halen we niet in een zaterdagje trouwens B|







:+
 
haha, stuk pijp erop en klaar. Maar komt daar nou een diepe roffel uit? Ik heb het idee dat die juist jankt i.p.v. een roffel geeft.

Vind dit ook wel een mooie pijp.
even gejat van een ander topic.
[afbeelding]

Geluid is ook wel goed. Of is er een pijp die lager gaat? Hoe dieper de roffel hoe beter in mijn ogen.


Zal vanavond als ik thuis ben eens luisteren.

Die Bos die ik heb maakt best een diep geluid. Wel aardig ook als je hem uit laat rollen dat je dat ook echt goed kan horen.
Heb helaas niet echt een manier om op te nemen buiten me mobiele telefoon om (weet dus niet of je daar echt vrolijk van moet worden)

Kan er wel een foto van nemen als je wilt.
 
maar hoest met de gezondheid...
ja goed, ik voel me prima (nu had ik natuurlijk ook geen last van mijn hart, dus wat dat betreft is er geen verschil...)
wel nog last van de lies, blijkbaar is er toch een spiertje ergens in mijn dijbeen geraakt of zo... bewegen gaat goed, na een lange tijd zitten (en dat gebeurt nog wel eens met vergaderingen) moet ik gewoon even gaan staan, en als ik dan vergeten ben om dat van te voren te zeggen, ontstaan er wel eens verbaasde reakties ... :?

:W
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan