Kawasaki Z1000-Z750-Z750S Plaza deel 48

Status
Niet open voor verdere reacties.
Tell me,tell me *O*
:N :N :N ............sorry :$
eerst de bebording lezen.
[afbeelding]
_O- _O- _O-
ojah...





[afbeelding]


in real life issie nog 10 keer mooier 8-) :}
:r :r :r


:+
Flinke schuur.
full


of all people...et tu Brute...?

:+
Excuse moi! O-)
Oei...een dare devil.....
Kreeg je zeker last van jeugdsentiment; aanloopje nemen en glijden maar.... O-) :+
Alleen vroeger bleef je veel langer glijden en stond er na afloop niemand over je heen gebogen met de vraag of je de datum weet?!

Ach, je reageert hier nog dus ernstig was het niet. *O*
Ik heb zelfs dat glijden maar achterwege gelaten, was al blij dat ik met lopen overeind bleef! :$

Maar inderdaad, vroeger lieten ze je gewoon liggen! :X .........die goeie ouwe tijd ;)
één nadeel hé, de politie heeft geen oordoppen en die willen sowieso graag motortjepesten hé. B|
Nou, er zitten vast wel een paar goeie agenten bij hoor :Y .......ik kom ze alleen zo ongelooflijk zelden tegen B|
 
Nice One!

Zo'n 1000 is zo al echt af vind ik, ga je nog iets veranderen?

ja ga zker wat veranderen heb carbon hugger besteld, pazzo racing hendels(besteld op tl-1000 forum groeps aankoop, voor degene die ze ook wil kan nog bestellen) en voor de toekomst akra dempers, rizoma accessoires,bellypan enz.......
 
Hier ook nog een foto van de uitlaat die ik op mijn Z750 heb zitten (komt een erg lekker geluid uit)

Niet de meest scherpe foto heb namelijk de foto camera niet bij me (lang leve de mobiele telefoon)

En ja ik mag de motor weer eens wassen (klote rommel op de weg)

picture030aw9.jpg
 
Laatst bewerkt:
Hier ook nog een foto van de uitlaat die ik op mijn Z750 heb zitten (komt een erg lekker geluid uit)

Niet de meest scherpe foto heb namelijk de foto camera niet bij me (lang leve de mobiele telefoon)

En ja ik mag de motor weer eens wassen (klote rommel op de weg)

[afbeelding]


_O- ach, wat heet vies.

Thanks voor de foto kende dit model nog niet.
 
Hier ook nog een foto van de uitlaat die ik op mijn Z750 heb zitten (komt een erg lekker geluid uit)

Niet de meest scherpe foto heb namelijk de foto camera niet bij me (lang leve de mobiele telefoon)

En ja ik mag de motor weer eens wassen (klote rommel op de weg)

[afbeelding]


Whooaa ziet er best gevaarlijk uit... *D
Vriend van me heeft een duc S2R1000 met een dubbele termingoni erop, zonder db's is het geluid abnormaal luid... en dan dat geploffer elke keer hij gas lost... begin spontaan weer te kwijlen! :9
 
Whooaa ziet er best gevaarlijk uit... *D
Vriend van me heeft een duc S2R1000 met een dubbele termingoni erop, zonder db's is het geluid abnormaal luid... en dan dat geploffer elke keer hij gas lost... begin spontaan weer te kwijlen! :9

Dat "ploffen" bij gas los heeft deze ook. Erg leuk inderdaad :) (vooral leuk richting een stoplicht gas los en iedereen hoort je wel aankomen)

Wel balen hier trouwens, er zit wat schade op de bellypan :( (denk steenslag) zitten wat witte plekken waar de lak is afgebladderd of iets in die trant :(
 
Laatst bewerkt:
Of dit betrouwbare motoren zijn ? Naar mijn idee wel, geen enkel model (qua bouwjaar) heeft vreemde dingen. Gewoon goed opletten hoe hij loopt net zoals je zou doen bij elke andere motor die je koopt.

Of het iets is als eerste naked bike ? Ik zeg ja! Kom zelf van een CBR600 af en rij nu Z750 en zou niet meer terug willen. De ervaring is veel beter op de naked bike! (mijn mening dan)

Leuke test op MOTORNIEUWS van de kawa Z750 2009 :Y

Hey,goed nieuws vince nou die uitlaat nog *O*


Home - Motor.nl


en over roest gesproken kijk het filmpje maar .............
 
Laatst bewerkt:
pff.... wat voelt het raar je motor uit handen te geven :/







vanaf nu bennik echt koos motorloos O-)


Ik heb nog wel een motortje staan voor je O-)



ER-5 :+


goede morgeh... :W

eindelijk is die witte rommel weg, dus vandaag eindelijk
weer eens op de motor naar mijn werk gereden...
heerlijk, veel beter dan in zo'n koekblik
 
Laatst bewerkt:
Ik heb nog wel een motortje staan voor je O-)



ER-5 :+


goede morgeh... :W

eindelijk is die witte rommel weg, dus vandaag eindelijk
weer eens op de motor naar mijn werk gereden...
heerlijk, veel beter dan in zo'n koekblik

Mogguh all :W

Een ER-5 stuurt nog behoorlijk lekker moet ik zeggen. Heb er 1 keer als leenfiets op gereden toen de mijne bij de dealer stond. Maar ieder bochtje wil erg gretig naar de grond :P


En je rijdt nu naar je werk op de motor maar al het pekel wat ze de laatste dagen hebben gestrooid ligt er nog steeds toch... Of denk je dat dat wel meevalt?
Ik wil ook weer graag rijden maar ik wacht toch nog even een paar regenbuitjes af zodat die meuk weg is.
 
Mogguh all :W

Een ER-5 stuurt nog behoorlijk lekker moet ik zeggen. Heb er 1 keer als leenfiets op gereden toen de mijne bij de dealer stond. Maar ieder bochtje wil erg gretig naar de grond :P


En je rijdt nu naar je werk op de motor maar al het pekel wat ze de laatste dagen hebben gestrooid ligt er nog steeds toch... Of denk je dat dat wel meevalt?
Ik wil ook weer graag rijden maar ik wacht toch nog even een paar regenbuitjes af zodat die meuk weg is.

Ja de ER-5 is een lekker (licht) pekel fietsje en die gebruik ik dus voor woon-werk en als ik een keer in Eindhoven moet zijn.

mijn Zet komt voorlopig nog niet buiten. :N
 
hallo

allemaal vriendelijk bedankt over de reaktie van de z750.

ikga er één aanschaffen.een 2009in het groen

ps:wat kost het om de z750 in te schrijven(1malige tax in belgie).
is er een belg die dit weet?MAG OOK EEN NEDERLANDER ZIJN HOOR DIE HET WEET.HAHA
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan