1e MF MegaMeeting 2009 op zondag 3 mei

Status
Niet open voor verdere reacties.
Maar hoe zit het dan met wel of niet mogen stunten? De politie zei dat het bij de MAC niet mocht omdat het openbaar terrein is. Het is immers niet afgesloten terrein. Maar die weg bij de rotonde rechtdoor, met die slagbomen, dat is dan toch afgesloten terrein? Zou daar dan niet gestunt mogen worden? En als die slagbomen open gaan, blijft het dan afgesloten terrein? Of is het dan open terrein en mag je dan ook niet stunten? :p
 
Ben ook net weer thuis. Onderweg vanuit Amersfoort naar Veenendaal reed er een rode Pan European met ons op. Eerst haalde hij ons in, vervolgens bleef hij weer op de vluchtstrook staan kijken (ik dacht eerst nog om foto's te maken ofzo) maar later in de buurt van Veenendaal zette hij plotseling iemand aan de kant (ik weet niet waarvoor). Was dus toch politie. :N

In Veenendaal was het idd niet echt spannend. Wel superdruk, veel meer dan de 500 die zich hadden aangemeld op het forum.
Toen het begon te regenen ben ik weer naar huis gereden, en net voor Scherpenzeel viel er nog iemand op een rood witte FZ600 van zijn motor af bij het verlaten van een rotonde. Hij bleef best lang liggen, maar er stopte gelukkig een motorrijdster die op een ambulance werkte. Die heeft 112 gebeld en in overleg met de meldkamer een aantal vragen gesteld aan de jongen, maar alles leek al weer een stuk beter te gaan.
Mocht je dit lezen; Ik hoop dat je er niks aan overgehouden hebt, en succes met het oplappen van je motor!
 
Maar hoe zit het dan met wel of niet mogen stunten? De politie zei dat het bij de MAC niet mocht omdat het openbaar terrein is. Het is immers niet afgesloten terrein. Maar die weg bij de rotonde rechtdoor, met die slagbomen, dat is dan toch afgesloten terrein? Zou daar dan niet gestunt mogen worden? En als die slagbomen open gaan, blijft het dan afgesloten terrein? Of is het dan open terrein en mag je dan ook niet stunten? :p
Achter de slagbomen is gewoon openbare weg maar in het weekend, en savonds gaan de slagbomen dicht voor beveiliging of zo..
 
'k Vond de politie aardig ontspannen anders, bij McVeenendaal. Heb zeker 30 mensen het voorwiel even op zien tillen zonder dat de heren er een probleem van maakten en toen eentje zonodig zichzelf onderuit moest gassen op de zebra waren de agenten er ook, maar niet om te schrijven. Even voor de duidelijkheid: er hoeft maar één noemenswaardig ongeluk te gebeuren om ervoor te zorgen dat de agenten bij de volgende bijeenkomst voor een hek staan, te gebaren dat we op mogen donderen met z'n allen.

Sfeer was verder prima, gewoon gezellig met z'n allen in de miezerregen :)
:^
 
Zo ook weer thuis. Het was maar rustig zeg. Geen gestunt of wat dan ook enkel een blik dat open getrokken was met blauwe petjes :/ B| . Vanwaar moeten die gasten het altijd weer verzieken.

Nou ja hopen dat het vanmiddag nog wat beter weer gaat worden want die regen van vanmorgen was ook niet alles. Sta je dan 20 min in de rij voor een bakkie koffie :W
 
Laatst bewerkt:
Ik ben ook weer thuis. Op de terugweg nog ff mee gereden met 2 MF ers via de A12. Het was een kawa z1000 met breed stuur en kleine spiegeltjes op de handvatten. En de berijder had een gele helm. Je maat volgens mij had een paarse helm en het kenteken eindigde op BA-58
 
Mwahahah volgende meeting op de oude vliegbasis Soesterberg. Is toch gesloten terein en ZAT PLAATS voor iedereen.

*O* *O* *O* *O*


Is inderdaad mooi plekkie, alleen nog catering regelen dan... ;)

Iemand opperde ook het idee om het bij de Maxis Muiden te doen en dan de Burgerking open die dag... ook mooi (afgesloten) terreintje
 
Ben ook net weer thuis. Onderweg vanuit Amersfoort naar Veenendaal reed er een rode Pan European met ons op. Eerst haalde hij ons in, vervolgens bleef hij weer op de vluchtstrook staan kijken (ik dacht eerst nog om foto's te maken ofzo) maar later in de buurt van Veenendaal zette hij plotseling iemand aan de kant (ik weet niet waarvoor). Was dus toch politie. :N

In Veenendaal was het idd niet echt spannend. Wel superdruk, veel meer dan de 500 die zich hadden aangemeld op het forum.
Toen het begon te regenen ben ik weer naar huis gereden, en net voor Scherpenzeel viel er nog iemand op een rood witte FZ600 van zijn motor af bij het verlaten van een rotonde. Hij bleef best lang liggen, maar er stopte gelukkig een motorrijdster die op een ambulance werkte. Die heeft 112 gebeld en in overleg met de meldkamer een aantal vragen gesteld aan de jongen, maar alles leek al weer een stuk beter te gaan.
Mocht je dit lezen; Ik hoop dat je er niks aan overgehouden hebt, en succes met het oplappen van je motor!

Inderdaad grote opkomst vandaag. Ik zag die gast op het zebrapad ook nog onderuit gaan, beetje jammer.

Bij het verlaten van de rotonde vlak voor Renswoude ging mijn achterwiel ook even zijn eigen weg, terwijl ik niet heel veel gas gaf. Maar ik bleef gelukkig wel rechtop :)
 
Ook weer thuis was weer gezellig ondanks dat overdreven blauw en dan ook nog parkeren op de rotonde zodat je er niet kan staan maar je kon hem wel als rugsteun gebruiken.
full
 
Was wel leuk hoor! Blijft altijd mooi om zoveel motoren bij elkaar te zien! Jammer van het weer daarom niet echt lang vol kunnen houden in Veenendaal.
 
Met die jongen van de rotonde gaat het redelijk beetje last van mijn ego en mijn heup...

mijn handschoen bleef tussen mijn gashendel klemzitten daardoor trok ik hem onderuit...

echt balen als iemand nog kuip of onderdelen voor VTR heeft liggen of goed adres in de buurt van utrecht weet laat ff weten aub alvast bedankt!!
 
Met die jongen van de rotonde gaat het redelijk beetje last van mijn ego en mijn heup...

mijn handschoen bleef tussen mijn gashendel klemzitten daardoor trok ik hem onderuit...

echt balen als iemand nog kuip of onderdelen voor VTR heeft liggen of goed adres in de buurt van utrecht weet laat ff weten aub alvast bedankt!!
Hé BlueStorm, dacht al te zien dat jij het was. Balen joh van je mooie blauwe Storm. :X |(
 
Zo ook weer thuis zag er geweldig uit al die motoren die overal vandaan komen. Ook de slinger op de dijk langs Heteren een heel mooi gezicht. Was me eerste keer dat ik er bij was en dacht dat er ook meer gestunt zou worden, als ik de foto's van voorgaande jaren bekijk.

En jammer dat het zonnetje niet aanwezig was
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan