1e MF MegaMeeting 2009 op zondag 3 mei

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ook weer terug... Was tof! Alleen de regen en pliesie maakte het toch wat minder. Wel extreem bruut om alle brommers te verwelkomen. Ze bleven maar komen, niet normaal! :}
 
Met die jongen van de rotonde gaat het redelijk beetje last van mijn ego en mijn heup...

mijn handschoen bleef tussen mijn gashendel klemzitten daardoor trok ik hem onderuit...

echt balen als iemand nog kuip of onderdelen voor VTR heeft liggen of goed adres in de buurt van utrecht weet laat ff weten aub alvast bedankt!!


was een flinke klap.. misschien uuh kaspers oid in Alphen a/d Rijn


trns , als ik me niet vergis ben je een wijk/straatgenoot , staat er een rode coupe vlakbij je voordeur ?
 
Bluestorm,

klote man, wij liepen daar net en toen klaptje je........erg vervelend!

verder was het wel gezellig, haast geen regen gehad, nu is het in Zwolle wel rotweer dus MotoGP wat ik aan het opnemen ben zo maar aanzetten :)
 
Behalve de aanwezigheid van teveel polizei ook veel variatie aan motoren deze keer... choppers, customs, tour etc etc... :] opkomst moet zeker ruim boven de 500 geweest zijn... wel jammer dat je bij de Mickey-D's voor koffie je 20 minuten in 2 rijen moest gaan staan... :N
 
Was ondanks het weer en de aanwezigheid van de politie toch wel geslaagd.

Alleen jammer dat we met de thundercat club bij ede-wageningen carpool plaats met een persoon minder weg moesten gaan. Een van de leden heeft waarschijnlijk een vastloper gehad en kwam wat asfalt te kort. Hierdoor is ze onderuit gegaan en met een gekneusde enkel naar het ziekenhuis gegaan. Verder gaat het met nu wel goed alleen de motor heeft wat schade opgelopen.

Tot in september :)
 
Was ondanks het weer en de aanwezigheid van de politie toch wel geslaagd.

Alleen jammer dat we met de thundercat club bij ede-wageningen carpool plaats met een persoon minder weg moesten gaan. Een van de leden heeft waarschijnlijk een vastloper gehad en kwam wat asfalt te kort. Hierdoor is ze onderuit gegaan en met een gekneusde enkel naar het ziekenhuis gegaan. Verder gaat het met nu wel goed alleen de motor heeft wat schade opgelopen.

Tot in september :)


SSST... :+
 
Prachtige motoren gezien zeg :}

Was mijn eerste meeting en vond het heel mooi om te zien allemaal, alleen heel erg jammer van het weer... Met een zonnetje is toch alles leuker :/

Toen ik wegging en van de rotonde afging ging ik wel bijna op m'n bakkes haha... was vergeten dat ik extra balast op m'n motor had (zusje zat achterop :) )... dus trok even snel op en hoppa... geen idee wat er gebeurde, maar bleef wel netjes op m'n eigen weghelft :j
Denk dat of m'n wiel weg gleed of m'n voorwiel omhoog ging, zag er in ieder geval vast niet gezond uit, want hoorde een boel mensen OEHHHH roepen, en niet het goeie soort OEHHH als mensen wat moois zien :o
 
@bas600
Die rode coupe is van mijn broertje die blauwe 106 die op de oprit staat is van mij heb jou nog nooit gezien denk ik....


Zal ik even in te tuin gaan staan wanneer je door het achterraam kijkt :W

Als je de wijk uitgaat kom je langs een rode skoda (of een blauwige 106 )op de oprit..


[me="Bas600"]kan voortaan iemand heel vaak spotten :P[/me]
 
was idd leuk mijn meisje voor het 1st mee,
die vond het ook top :)

jammer dat de mannen in blauw beetje ERG over dreven aanwezig waren,
en ook dat ze vonden dat ze de stroom motoren moesten reguleren qua parkeerplaats

maarja idd een afgesloten stuk is een goed idee !!

iemand meer info daarover ?

WANNEER IS DE VOLGENDE MFMM ?
 
Met die jongen van de rotonde gaat het redelijk beetje last van mijn ego en mijn heup...

mijn handschoen bleef tussen mijn gashendel klemzitten daardoor trok ik hem onderuit...

echt balen als iemand nog kuip of onderdelen voor VTR heeft liggen of goed adres in de buurt van utrecht weet laat ff weten aub alvast bedankt!!

deuken in je ego zijn bijna groter dan die in je kuipen neem ik aan. Zag er niet prettig uit, maar goed dat je er niks aan over gehouden hebt verder.

Voor wat betreft dat die slagbomen... die stonden dicht toen ik aankwam... en later zag ik iemand die daar werkte ofzo, want die kon de slagboom open doen... waarschijnlijk is er iets voor die sensor gezet waardoor hij niet meer dicht ging...

wel kut van al die pliesie, en de regen, maar ik vond het gezellig... was eerste keer...
 
'k Vond de politie aardig ontspannen anders, bij McVeenendaal. Heb zeker 30 mensen het voorwiel even op zien tillen zonder dat de heren er een probleem van maakten en toen eentje zonodig zichzelf onderuit moest gassen op de zebra waren de agenten er ook, maar niet om te schrijven. Even voor de duidelijkheid: er hoeft maar één noemenswaardig ongeluk te gebeuren om ervoor te zorgen dat de agenten bij de volgende bijeenkomst voor een hek staan, te gebaren dat we op mogen donderen met z'n allen.

Sfeer was verder prima, gewoon gezellig met z'n allen in de miezerregen :)
Er zijn anders wel degelijk rijbewijzen ingetrokken!!! -O-

Verders jammer van het weer de opkomst was behoorlijk groot dit keer:]
 
Prachtige motoren gezien zeg :}

Was mijn eerste meeting en vond het heel mooi om te zien allemaal, alleen heel erg jammer van het weer... Met een zonnetje is toch alles leuker :/

Toen ik wegging en van de rotonde afging ging ik wel bijna op m'n bakkes haha... was vergeten dat ik extra balast op m'n motor had (zusje zat achterop :) )... dus trok even snel op en hoppa... geen idee wat er gebeurde, maar bleef wel netjes op m'n eigen weghelft :j
Denk dat of m'n wiel weg gleed of m'n voorwiel omhoog ging, zag er in ieder geval vast niet gezond uit, want hoorde een boel mensen OEHHHH roepen, en niet het goeie soort OEHHH als mensen wat moois zien :o

heb het gezien, volgens mij kwam je net over de streep met achterwiel, toen je wat gas gaf...
 
Ook weer thuis... leuk om zoveel gezichten weer even te zien, opkomst was hoog, super!!
Jammer van het weer, en helemaal jammer dat nu hier de zon weer schijnt.. ik hoop voor hen die in Amersfoort zijn nu ook!!

Tot de volgende MM!!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan