R1 2004 - 2008, SATO rem-/schakelset

Sun&Moon

Die hard MF'er
10 feb 2003
441
0
Ik heb een rem-/schakelset van Sato in de verkoop.
Het is een rem-/schakelset voor een Yamaha R1 2004-2006, maar is door een nieuwe remreservoir beugel geschikt voor een 2007-2008 model.

Deze set is van het merk Sato, met kogellagering op de scharnierpunten.
De schakelstang loopt door het frame, zoals bij de standaard set.
Ook omgekeerd schakelen is mogelijk.

Op de foto's zie je de set zoals deze is gemonteerd op mijn 2007 R1.

Nieuwprijs 475 euro

Nu voor 200 euro. Afhalen in Roosendaal of Best. Bij verzenden: verzendkosten voor koper.

full
 
Ik heb ff op de site van SATO gekeken en zie dat jij idd een andere remcylinderbeugel hebt gemonteerd voor je 2007. Heb je die originele beugel er nog wel bij zodat ie op een 2006 past? Zie foto hieronder.



full
 
Peter, ik heb de originele beugel er ook nog bij, zodat de set gebruikt kan worden voor een R1 van 2004 tot en met 2008.
 
Ik ben graag tweede in de rij achter peter...
Ik ben bang dat ie toch richting mij gaat Hendrik, maar..... misschien heb ik iets voor je. Ik heb nu nog een reserveset van Valtermoto liggen. Die zat op de racer toen ik hem kocht, maar die heb ik gelijk gewisseld met een setje van PP tuning omdat ik perse omgekeerd wil schakelen. Met de set van Valtermoto schakel je dus gewoon normaal. Het is ook een mooi zwart geanodiseerd setje. Heb je daar evt interesse in? Stuur me dan een pm.
 
Ik ben bang dat ie toch richting mij gaat Hendrik, maar..... misschien heb ik iets voor je. Ik heb nu nog een reserveset van Valtermoto liggen. Die zat op de racer toen ik hem kocht, maar die heb ik gelijk gewisseld met een setje van PP tuning omdat ik perse omgekeerd wil schakelen. Met de set van Valtermoto schakel je dus gewoon normaal. Het is ook een mooi zwart geanodiseerd setje. Heb je daar evt interesse in? Stuur me dan een pm.

Stuur mij ff een foto wil je? Heb anders wel interesse als de prijs niet al te gek is.
Mail staat in mn profiel.
 
Terug
Bovenaan Onderaan