Set 120/70 + 190/55 SuperCorsa, prijs aangepast

Status
Niet open voor verdere reacties.

Roy "R"acing

MF huisraad
Donateur
10 aug 2003
84.569
36.084
Doetinchem (om en nabij)
Facebook
Instagram
Ik heb een ooit eens een setje van een motor overgehouden en omdat ik nu geen motor meer heb waar ze oppassen mogen ze weg!

Voorband: Pirelli Dragon SuperCorsa 120/70 ZR17
Achterband: Pirelli Dragon SuperCorsa 190/55 ZR17

Als ik me niet vergis nog geen 500km gebruikt, slijtage is iig niet te zien. En altijd netjes droog en donker opgeslagen geweest. Geen parapluutjes, proppen of op het circuit geweest.

75 euro voor de set excl verzending

full
 
Laatst bewerkt:
achterband van bijna 6 jaar oud en voorband van bijna 3 jaar oud :? , gaat die niet ondertussen uitdrogen en scheurtjes vertonen aangezien hij al een paar keer goed warm is geworden en weer is afgekoeld :? .

prijsje vind ik ook nog aan de hoge kant.
 
achterband van bijna 6 jaar oud en voorband van bijna 3 jaar oud :? , gaat die niet ondertussen uitdrogen en scheurtjes vertonen aangezien hij al een paar keer goed warm is geworden en weer is afgekoeld :? .

prijsje vind ik ook nog aan de hoge kant.

Zoals in de OP staat issie netjes opgeslagen, hij is nog mooi zacht (kan met mijn nagel nog een mooie afdruk maken) zijn geen scheurtjes te vinden (ook nog nooit van gehoord) en hij is amper gebruikt dus zo vaak zal hij niet heet zijn geworden (warm is wat anders).

En waar baseer je je hoge kant op? Laat me topics zien met een vergelijkbare weinig gebruikte band met véél lagere prijs en ik pas me best aan.

Maar als je hem toch niet wil kopen (en daar ga ik vanuit gezien je benadering) waarom dan klagen over een te hoge prijs?
 
Zoals in de OP staat issie netjes opgeslagen, hij is nog mooi zacht (kan met mijn nagel nog een mooie afdruk maken) zijn geen scheurtjes te vinden (ook nog nooit van gehoord) en hij is amper gebruikt dus zo vaak zal hij niet heet zijn geworden (warm is wat anders).

En waar baseer je je hoge kant op? Laat me topics zien met een vergelijkbare weinig gebruikte band met véél lagere prijs en ik pas me best aan.

Maar als je hem toch niet wil kopen (en daar ga ik vanuit gezien je benadering) waarom dan klagen over een te hoge prijs?

had eerst interesse, maar toen ik de dot code zag, had ik niet zoveel interesse meer vandaar, heb ervaring met tweedehands banden en zijn me goed bevallen, tot het laatste setje wat ik heb gekocht die viel tegen(oudere band, lang opgeslagen).

Maar als ze goed zijn geloof ik het, succes met de verkoop.
 
had eerst interesse, maar toen ik de dot code zag, had ik niet zoveel interesse meer vandaar, heb ervaring met tweedehands banden en zijn me goed bevallen, tot het laatste setje wat ik heb gekocht die viel tegen(oudere band, lang opgeslagen).

Maar als ze goed zijn geloof ik het, succes met de verkoop.

Kijk nu komen we ergens :)

Maar is prima.
 
'Z.g.a.n. Pirelli SuperCorsa's 120/70 + 190/55' > 'Amper gebruikte Pirelli SuperCorsa's 120/70 + 190/55'
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan