MM vanuit Amsterdam (e.o.)

welke route wil je rijden?

  • route 1

    Stemmen: 3 14,3%
  • route 2

    Stemmen: 12 57,1%
  • route 3

    Stemmen: 0 0,0%
  • route 4

    Stemmen: 0 0,0%
  • route 5

    Stemmen: 3 14,3%
  • maakt me niet uit

    Stemmen: 1 4,8%
  • ik ga/mag niet mee

    Stemmen: 2 9,5%

  • Totaal aantal stemmers
    21
Status
Niet open voor verdere reacties.

horney

MF veteraan
22 nov 2003
5.038
4
Amsterdam
ja hoor, het is weer zover:

de MEGAMEETING komt er weer aan, de eerste van 2009 *O*

traditiegetrouw is MFA ook weer aanwezig en dit jaar zal ik ook weer eens gaan O-)
[me="horney"]denkt aan een leuke binnendoor-rit met een klein stukje knallen op het eind }) [/me]

dus, wie gaat er mee?
deze vraag is niet van toepassing op Andy-Marf, die heeft geen keuze en gaat gewoon mee en is meteen
in-charge of de route 8-)


EDIT: we hebben routes *O* zelfs keuze uit 5 stuks: klik

stemmen kan in de poll O-)



WANNEER: 3 mei 2009
WAAR: BurgerKing Transformatorweg
VERZAMELEN: 8.30 uur
VERTREK: 9.00 uur!!

niet vergeten: een volle tank ;)


full



MEE

1. Horney
2. Andy-Marf :P
3. Jermo
4. Ducati888
5. Mascot
6. Ad Ben
7. Herr.ik (+ 4)
8. Herr.ik 1
9. Herr.ik 2
10. Herr.ik 3
11. Revenant
12. Wizzie
13. RBF
14. Badzmaru
15. Ducatiken
16. Adindah21
17. Gerrie-Tuono
18. Baby face
19. Tbuffing
20. BlackOps (+2)
21. Blackops 1
22. Blackops 2
23. RR-Neliz (+ 5)
24. neliz 1
25. neliz 2
26. neliz 3
27. neliz 4
28. neliz 5
29. Squirez020
30. elbaron
31. Mark XT660X
32. Justice Strike (+1)
33. markxt660x (+ 2)
34. markxt660x 1
35. markxt660x 2


OVBtjes

1. Grandia
2. Kawapeter
3. Jappie007
4. Boom boom + vriendin
5. broertje van collega Polly :+



***** even een berichtje voor iedereen die meegaat: *****

RIJSTIJL EN SNELHEID

de 'vaste' of regelmatige rijders van de Amsterdam groep (MFA) zijn mensen die over het algemeen qua rijgedrag redelijk goed op elkaar in gespeeld zijn.
het is al meerdere malen gebeurd dat mensen die zich voor het eerst in deze groep bevinden, zich over hun grenzen gedreven voelen door het rijgedrag van anderen.
tegen die mensen wil ik zeggen:

DOE DIT NIET!!!

we hebben vorig jaar door dit soort situaties al meerdere motoren af kunnen schrijven
en ook dit jaar is alweer teveel onnodige schade voorgekomen.

ik wil er dus met nadruk op wijzen dat iedereen welkom is, maar zelf de verantwoording dient te nemen voor zijn of haar veiligheid en dat van de mensen om je heen.
En als iedereen dat nou voor zichzelf doet, hoef ik me daar geen zorgen om te gaan maken O-)

stel jezelf er ook zeker van dat je overal de maximaal toegestane snelheid kunt & durft te halen, we kunnen bv. niet op de snelweg 70 gaan rijden of op een dijkje waar je 60 mag, 30, afgezien van het feit dat dit op zich ook gevaarlijk is voor de groep, haalt dit het plezier van de rest van de groep eruit en we willen natuurlijk allemaal een leuke dag met een nog leukere rit hebben. 8-)

mocht je naar aanleiding van dit bericht nog vragen hebben, post ze of pb me, dan wordt daar altijd op gereageerd.
voor meer info zie ook de openingspost van het MFA topic (ook voor info over rijden in groepen)


tnx 8-)

(het mag voor zich spreken dat iedereen 's ochtends met een goed gevulde tank op de afspreekplek staat, er zal nog wel een tankstop onderweg zijn, indien nodig een 2e)
 
Laatst bewerkt:
Nou, zal tzt eens kijken of ik zin heb en of de groep niet te groot is
 
Laatst bewerkt:
Lijkt me wel lachen om weer eens een MM te bezoeken, kijken of er nog meer 1 pittertjes te vinden zijn. Zolang het maar niet zo is dat op de terugweg alleen maar snelweg gereden gaat worden, zou het minder aantrekkelijk maken.
gr. J.
 
ja, 'kweenognie zie'klaturwel, ga nou gewoon mee, wordt altijd wel gezellig :] , met en/of zonder MM; en daarnaast heb ik graag wat bekende mensen die achter mij aan rijden.
M'n Duc is dan alweer een jaar oud, en je weet nooit hoe dat zijn werking heeft op behoud dan wel verlies van onderdelen ;)

Pattex, kom er maar in :9

Edit: ik maak liever een mooie MFA-rit mee, dan hét (kweenie hoe het streepie de andere kant op moet) Ducati-evenement van 2009, de Ducati Club Race in Assen. Hoewel ik natuurlijk liever allebei had meegemaakt :(
Maar wie ben ik, zei de gek...
 
Laatst bewerkt door een moderator:
ja hoor, het is weer zover:

de MEGAMEETING komt er weer aan, de eerste van 2009 *O*

traditiegetrouw is MFA ook weer aanwezig en dit jaar zal ik ook weer eens gaan O-)
[me="horney"]denkt aan een leuke binnendoor-rit met een klein stukje knallen op het eind }) [/me]

dus, wie gaat er mee?
deze vraag is niet van toepassing op Andy-Marf, die heeft geen keuze en gaat gewoon mee en is meteen
in-charge of de route 8-)
dfammit ben ik alweer de L#L...ik weiger :(




ga hier nog even rustig over nadenken, denk ik te denken, dacht ik zo, had ik gedacht...duuusss :z
 
Edit: ik maak liever een mooie MFA-rit mee, dan hét (kweenie hoe het streepie de andere kant op moet) Ducati-evenement van 2009, de Ducati Club Race in Assen. Hoewel ik natuurlijk liever allebei had meegemaakt :(
Maar wie ben ik, zei de gek...
Wat dacht je van een MFA-rit naar de Club Race *D
 
dfammit ben ik alweer de L#L...ik weiger :(

ga hier nog even rustig over nadenken, denk ik te denken, dacht ik zo, had ik gedacht...duuusss :z

jamaar, je doet het ook zoooooo graag goed ;)

@ Grandia: eerst even afwachten tot de datum van beide evenementen echt definitief is; het kan best zijn dat ze wel na elkaar vallen en dan doe ik / doen we gewoon allebei *D
 
Laatst bewerkt door een moderator:
waar verzamelen jullie altijd dan??

wij verzamelen bij Akermaat om vervolgens richting Veenendaal te gaan :z
 
moet ik de db killer er in of jij.
volgens mij maak het niet zo heel veel verschil, laten we het dan bijden doen! B|
 
tja, op zich lijkt het me natuurlijk erg leuk om met een hele grote groep die kant op te gaan, anderzijds is binnendoor rijden met 50 - 100 motoren echt geen doen :N

dus het is nog even afwachten wat de opkomst hier is, daarbij is het misschien nog een idee dat we mogenlijk 2 groepen gaan maken: een rustige groep en een snelle groep die 30-60 min later vertrekt en de rustige groep inhaalt. })

als dit allemaal niet haalbaar blijkt vanwege teveel aanmeldingen, knallen we gewoon over de snelweg met een zo groot mogenlijke groep 8-)
dan zeg ik, heel NH, sluit je aan *D
 
Horney het lijkt me niet handig om te knallen op het eind kan je beter halverwege doen, op het eind staan ze daar overal te flitsen
 
gaat hier niet zo snel :+


jij hebt d'r ook nog maar 10, als je de ovbtjes eraf trekt ;)

ach, het is nog ver weg, motorrijders komen net pas weer langzaam uit hun
winterdip, nu de temperaturen langzaam stijgen. de vogeltjes beginnen weer te fluiten,
en voor je 't weet zit je op de motor met 50 idioten achter je aan onderweg naar Veenendaal :P

heb d'r nu al zin in 8-)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan