Complete Nighthawk CB650SC in onderdelen

Status
Niet open voor verdere reacties.
21 mrt 2007
97
0
Roosendaal
Ik heb hier nog een complete Honda Nighthawk CB650SC model 1982-1985 staan. Het is een donkerblauw exemplaar, geimporteerd uit Amerika, 57906 miles gelopen. Ik heb hem destijds al een groot gedeelte uit elkaar gehaald met een complete revisie in gedachte. Nu kom ik daar echter niet meer aan toe en vraag ik me ook af of het bij dit exemplaar nog wel de moeite is. Een aantal kappen zijn namelijk gescheurd en hier en daar heeft 'ie wel iets(niets meganisch, puur optisch). Desalniettemin is het een complete motor. Het blok heeft altijd prima gelopen, ik kan me herinneren dat de distributieketting wat aandacht nodig had, d.w.z. gespannen moest worden. Als ik me niet vergis kan dit gewoon aan de buitenkant bij dit blok versteld worden. Het precieze bouwjaar weet ik zo niet meer uit mijn hoofd, kenteken heb ik hier zo niet bij de hand.
Kortom: een leuke basis om nog iets van te maken, of gewoon een complete motor in onderdelen. Elke bod is welkom, het ding staat hier maar stof te happen.

full


PICT3783.JPG


PICT4929.JPG


PICT4932.JPG


PICT3784.JPG


PICT3785.JPG


PICT3786.JPG
 
De achterbrug is in goede staat. Hij is hard en netjes, ook de lasnaden zijn hard. Heeft alleen opervlakkige roest bij het verbindingsstuk tussen beide armen, gedeelte waar het achterwiel alle bagger tegenaan gooit zeg maar. Is prima bij te werken.
Voor €40,- is 'ie voor jou (+ eventuele verzendkosten).

groeten Matthijs

wat vraag je voor de achterbrug? Is ie nog goed, verroest of doorgerot?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan