TK: Performance Bikes, Fast Bikes e.a. (motor)Tijdschriften!

Status
Niet open voor verdere reacties.

t13z

Die hard MF'er
18 mei 2006
832
4
GRATIS!!!!!!

Wegens nu echt te erg in de weg liggen gaan ze morgenochtend bij het oud papier!! bij interesse zsm reageren! eventueel ook in omgeving zutphen af te halen. weggooien vind ik eigenlijk zonde zodoende!!!!


Wegens in de weg liggen en niet meer lezen van: een (groot) aantal tijdschriften aangeboden..

ik heb onderandere:

- 25 Performance Bikes uit 2000/2003. Engelse en Nederlandse. Allemaal in erg nette staat.

- 20 Fast Bikes uit 2002/2004 met uitschieters richting 2000. Allemaal Engels. Nette staat

- Stapeltje met oa: RPM (2), Superbike (3) Sports Bike(1), Desmo (1) en Motor (1).

- Daarnaast nog een aantal Motor73's uit 1999/2006.


Heb ook nog een groot aantal FHMs (ongeveer 50) en MAXIMs (ong. 30) liggen.


Deze ooit een keer gekregen maar doe er vrij weinig mee. Zijn geloof ik allemaal vlekkeloos en plakken niet :P Posters veelal nog aanwezig meen ik. Niet echt motorgerelateerd, maar natuurlijk wel erg fijn om bijv. de werkplaats op de leuken! Zijn ook veel specials en jaaroverzichten bij en ik ontdekte zelfs een paar Engelse.. Vorige eigenaar vast een liefhebber *D










full
 
Laatst bewerkt:
de voet en de broek krijg je er niet bij overigens :]
 
Mijn oprechte excuses ;)

Misschien kun je nog wat over het laminaat vertellen :+

Helaas liggen ze wat ver voor mij om ffies een kratje af te geven, helaas.


het is laminaat-look zeil! *O*

net echt!

maar de vloer blijft liggen waar die ligt :)
 
vrijdag trap in de lucht!

het regent mensen! niemand wat leesvoer om deze duistere dagen door te komen?
 
Laatst bewerkt:
Voor andere motoren kan ik eventueel ook wel kijken mocht iemand daar interesse in hebben.. vooral de gixxer k1/2/3 modellen en r1s en blades van die tijd komen erg vaak langs.

Don: jouw bladen ga ik na het tandenpoetsen op de post doen :)
 
Zo. Alle exemplaren over de Aprillia Falco er ook uitgefilterd en klaar om maandag verstuurd te worden.

nog meer mensen met een request?
 
Als het goed is wordt het geheel binnenkort opgehaald dus ik ga er nu niets meer uithalen. Mocht dit te lang duren oid dan gan ik voor je op zoek.
 


ik had al gemailed toch? :?

Maar ik vond het een prima deal zo! En de film was echt geweldig! leuk dvdtje :)
 
weg oma! :P



[me="t13z"]wil zijn kamer een beetje gaan opruimen en die doos staat er nog steeds -O-[/me]
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan