TK: Performance Bikes, Fast Bikes e.a. (motor)Tijdschriften!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dag.

Wegens in de weg liggen en niet meer lezen van: een (groot) aantal tijdschriften aangeboden..

ik heb onderandere:

- 25 Performance Bikes uit 2000/2003. Engelse en Nederlandse. Allemaal in erg nette staat.

- 20 Fast Bikes uit 2002/2004 met uitschieters richting 2000. Allemaal Engels. Nette staat

- Stapeltje met oa: RPM (2), Superbike (3) Sports Bike(1), Desmo (1) en Motor (1).

- Daarnaast nog een aantal Motor73's uit 1999/2006.


Heb ook nog een groot aantal FHMs (ongeveer 50) en MAXIMs (ong. 30) liggen. Deze ooit een keer gekregen maar doe er vrij weinig mee. Zijn geloof ik allemaal vlekkeloos en plakken niet :P Posters veelal nog aanwezig meen ik. Niet echt motorgerelateerd, maar natuurlijk wel erg fijn om bijv. de werkplaats op de leuken! Zijn ook veel specials en jaaroverzichten bij en ik ontdekte zelfs een paar Engelse.. Vorige eigenaar vast een liefhebber *D





Bladen zijn af te halen in NIJMEGEN voor bijvoorbeeld een kratje bier of een flesje drank :)!




[afbeelding]

Zie op je foto helemaal links een Ducati Supersport op de cover van Superbike...

heb je die nog? of alle Ducati gerelateerde magazines *D
Desmo, is die er ook nog?

zie je p.m. voor contactgegevens eventueel...
 
Zie op je foto helemaal links een Ducati Supersport op de cover van Superbike...

heb je die nog? of alle Ducati gerelateerde magazines *D
Desmo, is die er ook nog?

zie je p.m. voor contactgegevens eventueel...


4c4f1332a3b9dbf1b45d4e95eb58adea
 
welke moto 73 heb je allemaal (alle jaargangen van 96 tot 2006 ?

of zijn het enkele exemplaren ???
woon in arnhem dus dat is het probleem niet (en werk in nijmegen bij de klok)
 
Laatste kick: anders oud papier! (zie op)


Groot aantal kwaliteitsmotorbladen die ik eigenlijk NIET wil weggooien maar die nu echt te erg in de weg staaN!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan