Triumph Speed Triple-topic - Part 6

Status
Niet open voor verdere reacties.
:W nieuw deel alweer *O*

zijn er trouwens al mensen met een s3 2008 met een achterlicht met knippers erin
ik zouw wel willen weten of je het nouw een beetje ziet een maat heeft een
kawa z750 met knippers in achterlicht en vindt als je er achter rijdt het slecht ziet
:W
Nog maar zelden echt goed over gehoord. 's Avonds werkt het prima maar bij zonnig weer is de zichtbaarheid niet wat het zou moeten zijn om echt veilig te zijn.
Ik heb er zelf echter geen ervaring mee.
 
:W nieuw deel alweer *O*

zijn er trouwens al mensen met een s3 2008 met een achterlicht met knippers erin
ik zouw wel willen weten of je het nouw een beetje ziet een maat heeft een
kawa z750 met knippers in achterlicht en vindt als je er achter rijdt het slecht ziet
:W
Solex volgens mij ;)
 
Zo, zo wat een beetje goed-getimede reclame kan doen.
Alweer 2 Speed Triple mogen toevoegen aan de Speed Triple map.
Reeds 40 !

Wel bitter weinig Belgen hoor :?

Hé, bier-drinkende, friet-etende, Speed Triple rijdende bourgondiërs waar zitten jullie?

:+ :+
 
.

Ik ben BA voor *O*

met functioneel naakt ;)

full

Laat haar niet op je motor gaan zitten :N
 
Voor al de nieuwelingen of toekomstige Speed Triple eigenaars:
Mag ik je wel waarschuwen:
op een bepaald moment, en dat moment komt sneller dan je verwacht, op een bepaald moment wordt je compleet verliefd op je Speed Triple, verliefd zoals je nog nooit verliefd bent geweest, enkel zij telt nog en andere moto's hebben geen enkele aantrekkingskracht meer op je; het enige wat je wil is er mee gaan rijden, er naar kijken, luisteren naar die drie prachtige cilinders die je bij iedere draai aan het gas als een waar symfonisch orkest overspoelen..
Je bent gewaarschuwd..
en ga nu maar snel een bestelbon ondertekenen, je zal er geen spijt van hebben !
Over hebbeding gesproken
full

full

full

en dan vooral dat HORLOGE, (heb er geen kwijl plaatjes van :-(
wie in nederland heeft er al 1 of gaat er 1 bestellen??
en hoeveel komer er in nederland???
 
Lellikkk zeg zo'n speed triple met aangepaste koplamp en kawasaki logo....
:+
 
:W nieuw deel alweer *O*

zijn er trouwens al mensen met een s3 2008 met een achterlicht met knippers erin
ik zouw wel willen weten of je het nouw een beetje ziet een maat heeft een
kawa z750 met knippers in achterlicht en vindt als je er achter rijdt het slecht ziet
:W
Ik zou niemand weten die dat heeft op 'n 2008 :N
Triple20 heeft het op z'n 2005, en ik vindt het niet al te duidelijk te zien.......maar dat zal ook wel een beetje aan m'n teruglopende gezichtsvermogen op m'n ouwe dag liggen '(
1) Zo, zo wat een beetje goed-getimede reclame kan doen.
Alweer 2 Speed Triple mogen toevoegen aan de Speed Triple map.
Reeds 40 !

2) Wel bitter weinig Belgen hoor :?

3) Hé, bier-drinkende, friet-etende, Speed Triple rijdende bourgondiërs waar zitten jullie?

:+ :+
1) *O*

2) -O-

3) Ze weten niet waar ze de postzegel op een email moeten plakken _O-
1) KAN dàt met een Speed Triple?

2) Nooit geweten!
Ook eens proberen!

*O* *O* *O* *O*

3) De door mij gelinkte Engelse ebay verkoper is betrouwbaar. Is een Triumph dealer. Jas is binnengekomen.
*O* *O* *O* *O* *O* *O*
1) :Y

2) Suc6 *D

3) *O*
.

Ik ben BA voor *O*

met functioneel naakt ;)

[afbeelding]
Laat haar niet op je motor gaan zitten :N
:r :r :r


Toch maar liever dit:
full



:W
nog steeds een meelezer! :+
Blij dat je 't effies van me had overgenomen! :}
 
Laatst bewerkt:
Ik ook weer hier :W :W :W
Vandaag wat onderdelen naar een poedercoater laten brengen. Volgende week klaar. Wordt de speed nog iets zwarter *O*
 
Ik zou niemand weten die dat heeft op 'n 2008 :N
Triple20 heeft het op z'n 2005, en ik vindt het niet al te duidelijk te zien.......maar dat zal ook wel een beetje aan m'n teruglopende gezichtsvermogen op m'n ouwe dag liggen '(

Hiero zo'n iemand :W Moet alleen nog wel naar de dealer want het achterlicht is langzaam aan het overlijden, steeds meer ledjes vallen uit B| Volgens de ervaringsdeskundigen die achter me aangereden hebben is het wel goed te zien maar wel wat minder duidelijk als een normaal knipperlicht.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan