Triumph Speed Triple-topic - Part 6

Status
Niet open voor verdere reacties.
en dat noem jij een slecht geheugen ? nou ...

alvast merci mannen voor de reacties op m'n Zumo vraag !
kan er nu nog iemand een prentje toevoegen ook ? 'k ben wreed benieuwd hoe die Zumo "erop staat", if you get my drift ?

Mijn moto staat momenteel bij mijn zus. Ik zal er morgen langsgaan en enkele fotokes pakken.
 
@ BA : klopt ik post zelden, maar, 'k ben er wel !
Heb dus toch nog een goed geheugen, vooral het geLUID van de Mivv Gp zonder db-killer is mij bijgebleven :9~ . We zullen elkaar wel tegenkomen op de Speed Triple meeting toch ?
Ps: heb liever een ijskoude Hoegaarden in een bevroren glas met een schijfje citroen :9 .
 
en dat noem jij een slecht geheugen ? nou ...

alvast merci mannen voor de reacties op m'n Zumo vraag !
kan er nu nog iemand een prentje toevoegen ook ? 'k ben wreed benieuwd hoe die Zumo "erop staat", if you get my drift ?
zie hier..
full
 
Heb dus toch nog een goed geheugen, vooral het geLUID van de Mivv Gp zonder db-killer is mij bijgebleven :9~ . We zullen elkaar wel tegenkomen op de Speed Triple meeting toch ?
Ps: heb liever een ijskoude Hoegaarden in een bevroren glas met een schijfje citroen :9 .

Zouden ze zo'n meeting dan dit jaar opnieuw organiseren ?
Would be nice of course ! Ik wil er alvast bij zijn en wat meer tijd er voor uit trekken. 't Was nogal een blitzbezoek van mij ...

PS. Duvel op 6° overhere - straight !
 
Zouden ze zo'n meeting dan dit jaar opnieuw organiseren ?
Would be nice of course ! Ik wil er alvast bij zijn en wat meer tijd er voor uit trekken. 't Was nogal een blitzbezoek van mij ...

PS. Duvel op 6° overhere - straight !
Net 2 Duvel en 5 Vedettekes (had nog eeen verjaardag te vieren *O* ) gedronken en man man man wat was dat lekker. Beetje O-) momenteel maar check the Speed Triple Meeting BE/NL part II

schol
 
@ zoefzuki, die heb ik ook, van ebay, past niet helemaal in 1 x, je moet de onderste rand eraf dremelen... maar voor de rest wel goede kwaliteit!
 
Zouden ze zo'n meeting dan dit jaar opnieuw organiseren ?
Would be nice of course ! Ik wil er alvast bij zijn en wat meer tijd er voor uit trekken. 't Was nogal een blitzbezoek van mij ...

PS. Duvel op 6° overhere - straight !

Ik sluit mij aan bij die Duvel op 6° :P
waaaaaauw man dat blijft altijd lekker een paar Duvels. :9~ :9~
Motor rijden :] wordt dan trouwens wel flink onveiliger :N dus dat laat ik dan altijd maar uit mijn hoofd.
en de day-after kan wel eens |( |( zijn, maar dat ligt niet aan de Duvel maar aan de hoeveelheid drank.

 
Laatst bewerkt:


Hey DanDruff,
thx voor de foto !
'k zou hem liever centraal op het stuur monteren maar ik vrees dat ie met de bijgeleverde steun dan te hoog komt te staan (en de tellers verstopt en de toegang tot het contact bemoeilijkt).

anyway merci voor de info so far, jullie zien we wel verschijnen eenmaal ik m'n speeltje ontvangen heb.

have a nice WE !
 
@ zoefzuki, die heb ik ook, van ebay, past niet helemaal in 1 x, je moet de onderste rand eraf dremelen... maar voor de rest wel goede kwaliteit!

Thanks. Heb je misschien een foto met de hugger op de motor, want die mis ik eigenlijk. Kan niet zien hoe het smoelt. ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan