Triumph Speed Triple-topic - Part 6

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hey DanDruff,
thx voor de foto !
'k zou hem liever centraal op het stuur monteren maar ik vrees dat ie met de bijgeleverde steun dan te hoog komt te staan (en de tellers verstopt en de toegang tot het contact bemoeilijkt).

anyway merci voor de info so far, jullie zien we wel verschijnen eenmaal ik m'n speeltje ontvangen heb.

have a nice WE !
Evily, bij mij staat die vlak naast de stuurklem. Ik heb geen last van wat jij beschrijft. Morgen kan ik foto's posten. You'll see.
 
:W nieuw deel alweer *O*

zijn er trouwens al mensen met een s3 2008 met een achterlicht met knippers erin
ik zouw wel willen weten of je het nouw een beetje ziet een maat heeft een
kawa z750 met knippers in achterlicht en vindt als je er achter rijdt het slecht ziet
:W

Dat is inderdaad zo. Slecht zichtbaar en levensgevaarlijk voor mijn part!

@ Pina : gefeliciteerd met de bevalling van part 6 (alweer: we worden oud, man!)

Maar swat, we moeten 'poser-tief' ;) blijven, vandaar :

full
 
Hey DanDruff,
thx voor de foto !
'k zou hem liever centraal op het stuur monteren maar ik vrees dat ie met de bijgeleverde steun dan te hoog komt te staan (en de tellers verstopt en de toegang tot het contact bemoeilijkt).

anyway merci voor de info so far, jullie zien we wel verschijnen eenmaal ik m'n speeltje ontvangen heb.

have a nice WE !
vanmiddag kwam ik deze houder tegen; sw motech
full
 
Bij mij onder de benzinetank. Ik had wat probleempjes gehad met water in de tank en toen die er af moest heb ik ze direct het kabeltje laten leggen.

Die benzinetank, is dat ook zo'n kantelsysteem? Vooraan lossen en dan achterover kantelen?

Van mijn R1 vind ik daar meer info over.
-O-
 
Vamiddag nog een stukkie wezen rijden... was goed te doen met ong. 6 graden :Y

full


Heb m'n puntbak er weer ondergeschroefd.
 
Evily, bij mij staat die vlak naast de stuurklem. Ik heb geen last van wat jij beschrijft. Morgen kan ik foto's posten. You'll see.

@Belgian Triple
oef, ik maak me al iets minder zorgen.

'k heb helemaal geen zin om daar een soort "sateliet" op m'n stuur te hebben ...

was al aan 't brainstormen over een (zelf te maken) alternatief om die houder op te monteren.
d'er zijn hele leuke houders op de markt (oa Touratech) maar 't zijn ook hele leuke prijzen (€100 - 150 !!), daarnaast bestaat er ook een "korte" ball-joint adapter (+/- €13) en misschien is dat ook wel wat.

soit, eerst de foto's afwachten, dan de bestelling & in the mean time mijn kop er niet over breken.

@Dandruff
yep, zo iets had ik in gedachten.
netjes in het midden en niet te zien van "buitenaf"
 
Kristof,

waar heb je die connector gehaald want ik zoek er ook nog eentje? Dat ze zoiets niet standaard erop zetten begrijp ik niet.

ps. Bij mij ook met de standaard bevestiging op het stuur.


'k snap niet waarom jullie de GPS gewoon niet uit de houder halen ?
wat is het voordeel dan van hem met houder en al van de motor te nemen bij een stop ?
 
goedeavond:)
een vraagje heeft er toevallig iemand nog een zadel liggen voor de triple die hij
verkoopt? zou graag een tweede hebben voor als mijn vriendineken wil meerijden
dan moet ik niet altijd mijn seat cowl demonteren!!
 
goedeavond:)
een vraagje heeft er toevallig iemand nog een zadel liggen voor de triple die hij
verkoopt? zou graag een tweede hebben voor als mijn vriendineken wil meerijden
dan moet ik niet altijd mijn seat cowl demonteren!!
Speed Triple 1050 :?
 
Op verzoek van Zoefzuki en Gerard. ;) :W ...............wanneer mag ik nou eens op die KTM rijden. :9~


[afbeelding]
Laat Koos het maar niet zien! :+
full


Vandaag het beestje opgehaald. Laat het voorjaar maar beginnen *O*

[afbeelding]
Yeah!!! *O* *O* *O*
Dat is inderdaad zo. Slecht zichtbaar en levensgevaarlijk voor mijn part!

@ Pina : gefeliciteerd met de bevalling van part 6 (alweer: we worden oud, man!)

Maar swat, we moeten 'poser-tief' ;) blijven, vandaar :

[afbeelding]
't Was geen keizersnede deze keer, de bevalling was spontaan en zonder problemen! *D
Hoe komt dat nu dat ik die 5 vorige pagina's niet opgemerkt heb? ;( De oude dag misschien... :Y
Wellicht wat vaker de komploeter aan zetten? :?

:+

Die benzinetank, is dat ook zo'n kantelsysteem? Vooraan lossen en dan achterover kantelen?

Van mijn R1 vind ik daar meer info over.
-O-
't Is net andersom: achter lossen en voorover kantelen :Y

EDIT: Ja, vooraan loshalen, en achterover kantelen :$
Vamiddag nog een stukkie wezen rijden... was goed te doen met ong. 6 graden :Y

[afbeelding]

Heb m'n puntbak er weer ondergeschroefd.
Pingwings gedijen goed in de kou toch? ;)


Puntbakkie zou ik er permanent op laten zitten! :Y ......staat perfect op zo'n groene! :}
Is toch gewoon een kwestie van 2 boutjes? :?
 
Laatst bewerkt:
goedeavond:)
een vraagje heeft er toevallig iemand nog een zadel liggen voor de triple die hij
verkoopt? zou graag een tweede hebben voor als mijn vriendineken wil meerijden
dan moet ik niet altijd mijn seat cowl demonteren!!


vond dit op ebay ...

http://cgi.benl.ebay.be/TRIUMPH-VER...14&_trkparms=72:1399|66:2|65:12|39:1|240:1318

maareuh, moet cheaper kunnen denk ik
geduldig zijn, regelmatig checken en de vriendin voorlopig thuislaten .... (indien nodig wil ik me daar wel over ontfermen)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan