Triumph Speed Triple-topic - Part 6

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik zie dat je (net als ik) de originele spiegels niet meer hebt.

Misschien vindt je mijn oplossing wel een nette: ik heb m'n Garmin met een RAM-mount bevestigd in het gat van een van de originele (en dus verwijderde) spiegels. Wel eerst een nette rvs bout laten draaien met dezelfde spoed, die zet een losse rubberen RAM-bal vast aan het stuur.

Zo hoef je niet met klemmen om het stuur te werken. Misschien wat voor jou......


Groeten,
Cees

___________________________________________________________________


Heb je daar een foto van Cees ?
Lijkt me namelijk een mooie oplossing :Y
 
___________________________________________________________________


Heb je daar een foto van Cees ?
Lijkt me namelijk een mooie oplossing :Y
Nog niet........

Maar kan ik wel een paar voor je maken en hier neerplempen :)
 
Ik zie dat je (net als ik) de originele spiegels niet meer hebt.

Misschien vindt je mijn oplossing wel een nette: ik heb m'n Garmin met een RAM-mount bevestigd in het gat van een van de originele (en dus verwijderde) spiegels. Wel eerst een nette rvs bout laten draaien met dezelfde spoed, die zet een losse rubberen RAM-bal vast aan het stuur.

Zo hoef je niet met klemmen om het stuur te werken. Misschien wat voor jou......


Groeten,
Cees

je kunt ook een van je stuurklem bouten gebruiken;
full


en ja hij is vies :+
 
Laatst bewerkt:
Wat is dat hier toch met die GPS systemen :? , heb zelfs zo geen ding en toch geraak ik overal waar ik moet zijn :9 . Maar ja, ben dan ook een Limburger en je weet wat ze daarvan zeggen, Limburger, Wereldburger *O* .
 
Wat is dat hier toch met die GPS systemen :? , heb zelfs zo geen ding en toch geraak ik overal waar ik moet zijn :9 . Maar ja, ben dan ook een Limburger en je weet wat ze daarvan zeggen, Limburger, Wereldburger *O* .


Limburger, hamburger, bitburger...... :+

:W
 
Uitlaatbochten, navigatie steunen... ik zie helemaal geen sloeries meer op motoren!
Daar gaat het toch altijd om??? Of, stoppies, burnouts, wheelies op 3 cylinders...
Wordt een muf zooitje hier :+ Kan zo beter een avondje naar m'n schoonma gaan, is ook nix an :r
 
Uitlaatbochten, navigatie steunen... ik zie helemaal geen sloeries meer op motoren!
Daar gaat het toch altijd om??? Of, stoppies, burnouts, wheelies op 3 cylinders...
Wordt een muf zooitje hier :+ Kan zo beter een avondje naar m'n schoonma gaan, is ook nix an :r
posten maar dan :P
 
Dat hoop ik van niet, blijf denk ik gewoon aan de koffie :P
Ik vrees ook dat ik niet van de koffie af kan blijven! O-)
je kunt ook een van je stuurklem bouten gebruiken;
[afbeelding]

en ja hij is vies :+
.....anders had ik hem ook niet herkend! :+
Wat is dat hier toch met die GPS systemen :? , heb zelfs zo geen ding en toch geraak ik overal waar ik moet zijn :9 . Maar ja, ben dan ook een Limburger en je weet wat ze daarvan zeggen, Limburger, Wereldburger *O* .
Dat van "Limburger, Wereldburger" waag ik in twijfel te trekken :Y , maar ook ik heb vooralsnog nog geen behoefte aan zo'n Tam Tam, al gebied de eerlijkheid me te zeggen dat ik vanwege zo'n ding met m'n vaste groepje vakantiegangers op de meest fantastische plekjes terecht ben gekomen! :$
Limburger, hamburger, bitburger...... :+

:W
Dat laatste staat me wel aan :Y , daar ga ik er in mei weer een aantal van nuttigen!
full


:} :} :} .......en dan vooral dat eerste piccie! :9~
 
Laatst bewerkt:
Uitlaatbochten, navigatie steunen... ik zie helemaal geen sloeries meer op motoren!
Daar gaat het toch altijd om??? Of, stoppies, burnouts, wheelies op 3 cylinders...
Wordt een muf zooitje hier :+ Kan zo beter een avondje naar m'n schoonma gaan, is ook nix an :r
Hangt er natuurlijk sterk van af hoe goed je schoonmoeder er nog uitziet :9
full
 
@ BA.

Ik kan me nog ergens vaag herinneren dat jij je fiets hebt laten finetunen door Ruud Fredriks.
Had dit bij jou het resultaat dat je verwachtte? Waar zit voor je gevoel de meeste vooruitgang (gasrespons, soepeler oppakken, meer koppel, meer vermogen etc.)?

Ik twijfel erover om de mijne ook door Ruud te laten "behandelen" *D .


Groeten,
Cees
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan