nieuwe scarabeo 300

zuunig

MF veteraan
24 aug 2008
5.022
105
westland
aprilia scarabeo 300 oogstrelend
scarr.jpg

scar.jpg

scarrr.jpg
 
Laatst bewerkt:
Lykt me een scooter waarmee je lekker scherp kan sturen en ziet er goed uit. Als de het aantasl cc's bekykt moet ie op de snelweg ook goed mee kunnen komen. Ben altyd benieuwd naar de ruimte onder de buddy ; natuurlyk i.v.m. het opbergen van een integraalhelm en of er nog ruimte (vakjes ) aanwezig is voor andere kleine spullen.
 
Mooi zo een Scarabeo 300 openingstopic ! Ik kan niet wachten totdat ie geleverd wordt !! Apart dat je die witte kleur zo mooi vind, kwam het niet door de lichtinval in de salon ?.


Edit: het eerste filmpje is er van de nieuwe witte scarabeo 300. Vanuit Milaan, de Eicma beurs.

Update: deze komt van de pagina van het tijdschrift scooterxpress
fvcxnq.jpg
 
Laatst bewerkt:
Mooi zo een Scarabeo 300 openingstopic ! Ik kan niet wachten totdat ie geleverd wordt !! Apart dat je die witte kleur zo mooi vind, kwam het niet door de lichtinval in de salon ?.

ja het zou kunnen dat het door de lichtinval kwam er hingen veel schijnwerpers
maar die hingen ook boven de witte x-max die ik niet mooi vond

het dashboard zag er ook heel mooi uit en niet zo'n gekke zwarte streep boven op de
koplamp zoals bij de scarabeo 250 zilvergrijs

en natuurlijk de 300 motor van de sportcity cube 300 met veel beter koppel
en rustiger karakter

en vandaag kreeg ik eindelijk het bericht van hema verzekering dat ik bijna alles
van mijn 11 weken oude gestolen honda sh 150 terug krijg
mag ook wel na 92 dagen na diefstal
maar toch ben ik blij
nu opzoek naar een mooie nieuwe 250 of 300 cc creditcrisis afgeprijsde
beauty
ze verkopen geen schroevie dus er valt veel af te pingelen
vandaag en dealer gebeld voor een nieuwe honda sh 300 met abs
die kon toch wel voor 5250 rijklaar de deuruit
 
Hij is er ook in het grijs.

33ubvys.jpg


En in het wit, Rome Italië.

35i24cm.jpg


De kofferbak. Groot genoeg voor een integraal helm.

116mjhy.jpg
 
Laatst bewerkt:
ik Zag in het blaadje scooterxpress dat de prijs 4990 euro is
dat vind ik te duur
met abs Zou ik het er wel voorover hebben
 
ik Zag in het blaadje scooterxpress dat de prijs 4990 euro is
dat vind ik te duur
met abs Zou ik het er wel voorover hebben

er staat een sportcity 200 te koop voor 2700 euro op het forum. Jaartje oud met weinig km's.

De nieuwe scarabeo 300 komt inderdaad op net geen 5000 euro.

Ik vind het een redelijke prijs. Scooters blijven redelijk waardevast, over 5 jaar is hij nog makkelijk de helft waard.

Update: weer een filmpje, dit keer uit Rome van een beurs. Hier zie je de nieuwe witte wijzerplaat en de enorme ruimte onder het zadel vrij goed.
 
Laatst bewerkt:
Staat ook een rode sh300i van een jaar oud met 11000 km voor 3200 te koop. Met 4road uitlaat. Goedkoper ga je niet vinden.

En die grijze sh300i van een jaar oud met 2000 km voor 4500 in het sh300 topic
 
ik bedoel 6250 euro voor een honda sh 300 met abs rijklaar.
2000 euro erbij en je heb een nieuwe auto met 1 liter motor. abs , eps ,airbags, radio/cd
die 20 jaar meegaat
en er staan nog heel veel honda's sh 300i model 2007 in de showroom , te vergeefs te
wachten op een koper
er is nu veel concurrentie vanaf 4000 euro met 250 a 300 cc
ik snap niet dat die honda's 2007 niet flink afgeprijsd worden
5000 rijklaar bijvoorbeeld met abs model 2007
6250 vergeet het maar !!!!
 
Staat ook een rode sh300i van een jaar oud met 11000 km voor 3200 te koop. Met 4road uitlaat. Goedkoper ga je niet vinden.

En die grijze sh300i van een jaar oud met 2000 km voor 4500 in het sh300 topic

maarja de garantie is bijna afgelopen, dan liever 5000 euro rijklaar voor een nieuwe
overjarige honda sh 300i met abs model 2007 met 2 jaar garantie
 
er staat een sportcity 200 te koop voor 2700 euro op het forum. Jaartje oud met weinig km's.

De nieuwe scarabeo 300 komt inderdaad op net geen 5000 euro.

Ik vind het een redelijke prijs. Scooters blijven redelijk waardevast, over 5 jaar is hij nog makkelijk de helft waard.

Update: weer een filmpje, dit keer uit Rome van een beurs. Hier zie je de nieuwe witte wijzerplaat en de enorme ruimte onder het zadel vrij goed.

een nieuwe aprilia sportcity 250 heb je voor 3500 euro rijklaar ,kenteken 2009
dan vind ik 2700 voor een 200 cc uit 2007 geen goeie koop
 
maarja de garantie is bijna afgelopen, dan liever 5000 euro rijklaar voor een nieuwe
overjarige honda sh 300i met abs model 2007 met 2 jaar garantie


5000 euro voor een afgeprijsde sh300 is iets wat jij graag wilt zuunig, maar voorlopig kost ie nog 6200 en dan valt 3200 voor zo een scoot wel heel erg mee.

Niets mis met die prijs. Als je dan ook nog de Leovince meerekent dan is het voor de helft van de prijs.

Hoor trouwens voor het eerst dat je eerder paar duizend meer zou uitgeven. _O-
 
Is de Scarabeo uberhaupt nog wel leverbaar in NL?
Hij staat namelijk niet meer in ''alle motoren 2009'' :?
 
ik bedoel 6250 euro voor een honda sh 300 met abs rijklaar.
2000 euro erbij en je heb een nieuwe auto met 1 liter motor. abs , eps ,airbags, radio/cd
die 20 jaar meegaat
en er staan nog heel veel honda's sh 300i model 2007 in de showroom , te vergeefs te
wachten op een koper
er is nu veel concurrentie vanaf 4000 euro met 250 a 300 cc
ik snap niet dat die honda's 2007 niet flink afgeprijsd worden
5000 rijklaar bijvoorbeeld met abs model 2007
6250 vergeet het maar !!!!
@ Zuunig:Eens formuleerde iemand het hier mooi: De prijs van een scooter loopt haast gelijk op met z'n topsnelheid. Maw hoe sneller op top, hoe hoger de prijs. Natuurlijk geld dat bij de echt snelle scooters minder, die zijn immers snel genoeg.

In de autowereld doet Honda zelden "stunten" of fors afprijzen. Soichiro Honda(grondlegger) zei: een Honda moet je verdienen. Nu zal het in deze tijd(recessie)beslist anders(moeten)zijn, maar misschien heeft het er nog iets mee te maken.

Je moet gewoon eens gaan proefrijden(als je de kans krijgt). Misschien kom je er dan achter dat hij je die meerprijs waard is, of juist niet. In ieder geval neemt zoiets veel twijfel weg en kun je gerichter te werk gaan.
 
ja dat lijkt me leuk proefrijden.


maar voor een model wat al twee jaar in de showroom staat ga ik natuurlijk niet de hoofdprijs
betalen
 
5000 euro voor een afgeprijsde sh300 is iets wat jij graag wilt zuunig, maar voorlopig kost ie nog 6200 en dan valt 3200 voor zo een scoot wel heel erg mee.

Niets mis met die prijs. Als je dan ook nog de Leovince meerekent dan is het voor de helft van de prijs.

Hoor trouwens voor het eerst dat je eerder paar duizend meer zou uitgeven. _O-

was dat niet in belgie die rooie sh 300?

en bij mij in de buurt kan ik een sh 300 met abs gelijk meenemen voor 5250 rijklaar
model 2007 met 2 jaar garantie
 
en bij mij in de buurt kan ik een sh 300 met abs gelijk meenemen voor 5250 rijklaar
model 2007 met 2 jaar garantie
Als je dan nog ongeveer 8% korting krijgt omdat je niets hebt in te ruilen, lijkt die pijs me niet verkeerd. Of is die korting al verwerkt?
 
Scarabeo is leverbaar in 250-300 en 500. Heb hem (niet vaak) zien staan


De 50, 250 en 500 zo zo leverbaar. De 300 komt eraan. De 100, 125 en 200 zul je zelf moeten regelen (invoeren) uit omliggende Europese landen want die worden hier niet officieel verkocht.
 
Wil je die kopen dan? Anders kun je beter zo een superaanbieding aan een ander gunnen...

mogelijk wil ik hem kopen , maar eerst wil ik naar de motorbeurs.
ik moet wel zeggen dat hij al twee jaar daar staat.
ik zag hem staan met prijskaart 5910 euro + afleveringskosten
maar op het prijskaartje stond ook een kenteken nummer, wat ik vreemd vond.
dus ik maareens gebeld , zeiden ze dat het een demo model is en hij staat op blanco
kenteken maar heeft nog geen kilometers gemaakt.
ik zeg wat is de prijs , hoeveel korting zit er op.
niemand gaat 5910 betalen , als er mooie nieuwe 2009 modellen zijn te krijgen voor 5910 euro toch ?
nou hun overleggen nadat ik gevraagd had of 1000 korting mogelijk was.
dat zou niet mogelijk zijn.
ik zeg nou 5250 rijklaar, weer overleggen, en ja dat was wel mogelijk.
maarja dat ding staat er al twee jaar, en nog niemand heeft een proefrit gemaakt
denk ik , het plastic zat nog op de uitlaat hitteschild.
ik weet niet wat er op de kenteken papieren komt te staan , 2009 of 2007.
het kenteken begint met MS
vroeger kon je goed zien hoe oud hij dan is. nu weet ik niet of dat nog zo is.
groeten ,als ik hem niet koop zeg ik het gelijk
 
Laatst bewerkt:
Mooie aanbieding. Kenteken zal van eind 2007 of begin 2008 zijn. Je hebt er wel 2 jaar garantie bij want hij is nieuw. Zeker het overwegen waard.
 
Terug
Bovenaan Onderaan