Dit onderwerp is gesloten.

quote:theredone51 schreef op 23 januari 2009 @ 01:40:
Wat is de uiterlijke inschrijfdatum/einde van de poll?
Moet nog even kijken of ik mee ga/kan, vakanties zijn nog niet bekend + de GS moet eerst nog even getest worden
quote:theredone51 schreef op 23 januari 2009 @ 10:24:
Jij bent anders ook nog redelijk laat op![]()
Wel makkelijk dat vakantieoverzicht, heb er zelf alleen weinig aan, ik studeer in België (normaal hele maand juli/augustus vakantie, maar niet op de hoge scholen)![]()
Ik ga de GS maar eens testen
quote:grapjasper schreef op 23 januari 2009 @ 12:02:
Hee dreetje9, goed bezig; mooi op tijd beginnen met promoten, dan is er vast een hogere opkomst dan vorige editie
Ik zet het in mijn agenda, weet alleen nog niet wat ik op dat moment aan het doen ben. Beetje hectische tijd; ga over een week voor 3,5 maand op stage in Italië en daarna ergens afstuderen, maar een weekendje Luxemburg staat wel hoog in mijn prioriteitenlijstje. Mooie wegen + bochten zijn er al, nu nog mooi weer erbij en dan wordt het een echt supermooi!
De brommert doet het trouwens alweer een tijdje, maar heb nog niet veel gereden
quote:TBroeke schreef op 23 januari 2009 @ 12:09:
Lijkt me leuk om mee te gaan! Hoe het zit met vakanties weet ik nog niet, dus onder voorbehoud.
quote:
quote:Timple schreef op 27 januari 2009 @ 13:07:
GRMBL![]()
We gaan met Tulip een weekje naar Graz. Dit is dus precies in de week tussen de twee weekenden. En de duur van ons verblijf staat nog niet vast.
Maar goed, ik ga in ieder geval mijn best doen om toch mee te kunnen!
quote:Niekenuz schreef op 03 februari 2009 @ 11:55:
Lijkt me opzich wel heel erg tof! Maar doe het liever later een keer met een stel vrienden, als ik een andere motor heb!
Sowieso is dat eerste weekend tijdens de TT...Geen optie natuurlijk!
quote:Niekenuz schreef op 03 februari 2009 @ 20:08:
Hahaha je hebt gelijk, maar denk sowieso dat het moeilijk wordt vrij te krijgen van werk dan!
Werk in de zorg dus ook de weekenden en TT-weekend ben ik sowieso al vrij, maar kan altijd proberen natuurlijk!!
Wel tof beetje rondscheuren daar!! Komende zomer sowieso wat langere tochten maken met motorrijdende vrienden!!
quote:Timple schreef op 09 februari 2009 @ 14:21:
Zo, nog een update. 4 juli kan ik niet
Dus nu maar hopen dat het een weekendje eerder wordt
quote:Timple schreef op 09 februari 2009 @ 14:21:
Zo, nog een update. 4 juli kan ik niet
Dus nu maar hopen dat het een weekendje eerder wordt
quote:Timple schreef op 09 februari 2009 @ 17:05:
[...]
Aaaargh, ik heb de datum uit onze vergunning gehaald, bleek niet te kloppen.
Dus ik kan het andere weekend niet![]()
Kan ik mijn poll-stem nog wijzigen?
Nu maar even de vergunning aanpassen dan

quote:dreetje9 schreef op 09 februari 2009 @ 22:09:
[...]
Nope, dat kan niet, maar je wilt dus 3 t/m 5 juli opgeven
quote:

© 2001-2012 Motor-Forum - Powered by React - Hosting by True - Served by Webserver 1