Suzuki Bandit GSF 400 - Volledige kuip set

GSF400Bandit

Die hard MF'er
18 aug 2008
311
1
Sassenheim
Te koop: Full body kit voor een Suzuki Bandit GSF 400 1991 - 1995.

De set is compleet en bestaat uit:
- Zijscherm links
- Zijscherm rechts
- Voorscherm
- Schermruitje
- Koplampunit
- Onderkuip
- Spiegels
- Knipperlichten (bij interesse)
- Ophangbeugels
- Boutenset

Zeer eenvoudig te installeren.
De kappenset vertoont bij de onderste ophangpunten enkele haarscheurtjes, eigenlijk zouden er van die rubberen ringetjes geplaatst moeten worden, die je bij de bouwmarkt kan kopen.



326039512_6_SHVn.jpeg


293315622_6_TNE6.jpeg


281794958_6_Ab1j.jpeg
 
Laatst bewerkt:
Rond koplampje heb ik nog wel ergens liggen ;)
ga het eens even met "vriendin" overleggen, is haar motortje :P
Mot wel een ander kleurtje worden dat weet ik wel al zeker ;)
 
Oke super, ik hoor het graag als er interesse is ;)
Ow, en de kuipspiegels en de koplamp en alles hoort er natuurlijk gewoon bij heh, het staat niet in de advertentie, maar het leek mij van zelfsprekend. :j
 
Haha, nouja :P Je snapt wat ik probeer te zeggen toch? *D Hij zou op het eerste gezicht in ieder geval niet voor een 400cc'er worden aangezien ;)
 
Laatst bewerkt:
Ik kom thuis met wat biertjes achter de kiezen. En ik zie allemaal berichten die ik niet geplaatst heb... maar even goed gekeken. Jij hebt bijna dezelfde nick.
 
Ik kom thuis met wat biertjes achter de kiezen. En ik zie allemaal berichten die ik niet geplaatst heb... maar even goed gekeken. Jij hebt bijna dezelfde nick.

:+ Tjah, ik zag laatst op Discovery Channel dat als je een paar bier op hebt en de alcohol is afgebroken door je lever, dat dan het bezinksel in de hersenen achterblijft... Dit is volgens mij typisch zo'n gevalletje.
 
Terug
Bovenaan Onderaan