Onderdelen allerhand

modder

MF'er
8 sep 2007
227
0
In de opruiming, garage moet leeg, alléén nette fatsoenlijke, niet kromme, scheve of anderszins slechte onderdelen.

Velg VFR RC36
vfrvelg.jpg


Rempomp 14 mm
rempompgsf1200.jpg


oliekoeler Gixer zeer netjes mét leidingen
oliekoelergixer.jpg


CDI van GSXF (model na 96, dus met TPS)
cdiGSXF.jpg


33mm carbs van een GSXF met Dynojet Stage3 kit
carbs-1.jpg


4 sts weerstanden met heatsink voor LED-knipperlichtjes
 
Laatst bewerkt:
Ik ben opzoek naar een olie-koeler voor mijn streetfighter (GSX-R 750 uit '89). Momenteel zit er een standaard kromme koeler op en ik ben opzoek naar een rechte en/of mooiere. De koeler mag een grotere koel capaciteit hebben, want dan komt er een olie-thermostaat tussen.

Heb jij nog iets leuks voormij?
 
Ik ben opzoek naar een olie-koeler voor mijn streetfighter (GSX-R 750 uit '89). Momenteel zit er een standaard kromme koeler op en ik ben opzoek naar een rechte en/of mooiere. De koeler mag een grotere koel capaciteit hebben, want dan komt er een olie-thermostaat tussen.

Heb jij nog iets leuks voormij?
Kijk ff naar een koeler van een '86er of '87er, die zijn recht.

:W
 
Ik ben opzoek naar een olie-koeler voor mijn streetfighter (GSX-R 750 uit '89). Momenteel zit er een standaard kromme koeler op en ik ben opzoek naar een rechte en/of mooiere. De koeler mag een grotere koel capaciteit hebben, want dan komt er een olie-thermostaat tussen.

Heb jij nog iets leuks voormij?

Ik heb een kromme, ziet er aardig uit maar that's all en wat B1200 koelertjes, denk niet dat je daar wat aan hebt.
succes met verder zoeken
 
Ik heb een kromme, ziet er aardig uit maar that's all en wat B1200 koelertjes, denk niet dat je daar wat aan hebt.
succes met verder zoeken

de B 12 koeler past er ook op , zit iets uit de midden , dat zie je eigenlijk niet .
capaciteit genoeg
 
Ik heb een kromme, ziet er aardig uit maar that's all en wat B1200 koelertjes, denk niet dat je daar wat aan hebt.
succes met verder zoeken

Voor een SF-project kan veel, als het maar ik degelijk staat is. Ik zie ook dat de aansluitingen van en B1200 aan de onderkant zitten van de koeler. Is weer wat anders dan de standaard aansluitingen aan de bovenkant. Zover ik weet zou een aansluiting aan de onderkant ook moeten werken.

Weet je ca. de afmetingen (hoogte x breedte). Dan kan ik kijken of de verhoudingen passen met de looks van mijn motor. Ook graag de afstand tussen de bevestiging punten aan de bovenkant, maar waarschijnlijk komt er een nieuwe rand omheen.

De staat is ook belangrijk, omdat deze in het zicht komt. Een foto zou fijn zijn.

Ik weet niet waar je woont, maar voor het werk kom ik door heel nederland. Een keer langskomen kan ook, anders via mail en verzenden.
 
Voor een SF-project kan veel, als het maar ik degelijk staat is. Ik zie ook dat de aansluitingen van en B1200 aan de onderkant zitten van de koeler. Is weer wat anders dan de standaard aansluitingen aan de bovenkant. Zover ik weet zou een aansluiting aan de onderkant ook moeten werken.

Weet je ca. de afmetingen (hoogte x breedte). Dan kan ik kijken of de verhoudingen passen met de looks van mijn motor. Ook graag de afstand tussen de bevestiging punten aan de bovenkant, maar waarschijnlijk komt er een nieuwe rand omheen.

De staat is ook belangrijk, omdat deze in het zicht komt. Een foto zou fijn zijn.

Ik weet niet waar je woont, maar voor het werk kom ik door heel nederland. Een keer langskomen kan ook, anders via mail en verzenden.

Ik zal morgen ff een piccie maken en opmeten
 
Rechte koelers zijn weg, Gixer 5.5"velg is gereserveerd. :)

(mensen hebben als eerste recht op volgorde van melden/vragen/bieden)

openingspost aangepast.
 
Laatst bewerkt:
openingspost aangepast, heren bedankt voor het opruimen! vooral doorgaan! *O*
 
Ik zou het echt niet weten, vraag het eens even na bij de heren techneuten.
 
de 5/8 axiale rempomp gereserveerd, de 14mm en de radiale is er dus nog.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan