Goede bandjes metzeler en bridgestone

Roddy

MF veteraan
3 jan 2005
6.488
7
drenthe
ook ik ga de bandenhandel in :+

en nou ff serieus ik heb nog 2 sets banden over te weten:

1 set metzeler racetek k2 is hetzelfde als sc2
120/180 set is maarliefst 2 sessies gebruikt en toen brak de hemel open en werden er regenbanden gemonteerd.

andere setje bridgestone bt002 voor medium achter type 3 iets harder dan medium en zachter dan hard. *D
120/180 setje heeft 5 sessies op Cpz gehad.

bandjes zijn allemaal van begin week 5-16 2008.

prijsjes bridgestone 7tientjes incl verzenden.

metzelers 150 all incl

full
 
Laatst bewerkt:
niemand intresse in mooi zuivere en bovenal recente bandjes?

t seizoen begint sneller dan men denkt
 
Denk dat de prijs wat hoog is voor 2e hands bandjes die al aardig sporen vertonen ;) Bovendien is K2 zeker niet hetzelfde als SC2....
 
Denk dat de prijs wat hoog is voor 2e hands bandjes die al aardig sporen vertonen ;) Bovendien is K2 zeker niet hetzelfde als SC2....
prijzen zijn altijd onderhandelbaar dus ook bij mij,

wat is dan het verschil tussen de k2 en sc2 behalve de naam?
 
prijzen zijn altijd onderhandelbaar dus ook bij mij,

wat is dan het verschil tussen de k2 en sc2 behalve de naam?

De K2 is Metzeler en SC2 is Pirelli... Maar qua hardheid ligt de K2 tussen de SC2 en SC3 in.
 
Laatst bewerkt:
De K2 is Metzeler en SC2 is Pirelli... Maar qua hardheid ligt de K2 tussen de SC2 en SC3 in.


:^


maar ook de prijs is inderdaad aan de hoge kant, meestal is de achterband iets van 5 tientjes en een voorband 3 tientjes,

tweede hands banden handel is leuk maar dit is een hoofdprijs voro gebruikte banden.

anders had ik wel intresse gehad in de metzler.
 
:^


maar ook de prijs is inderdaad aan de hoge kant, meestal is de achterband iets van 5 tientjes en een voorband 3 tientjes,

tweede hands banden handel is leuk maar dit is een hoofdprijs voro gebruikte banden.

anders had ik wel intresse gehad in de metzler.


ik zou zeggen kom met een leuk tegenvoorstel.

zit inderdaad iets aan de hoge kant wellicht maar tis en blijft een forum en dan wil iedereen altijd alles voor een bodemprijs dus heb daarom hoog ingezet
 
Ga je niet meer circuitrijden Roddy? Je verkoopt alles?

ik wil alles weg hebben wat mij onnodig in de weg ligt en wat nog wat geld opbrengt,

heb met 10 minuutjes een laptimer en een 19mm rempomp in de aanbiedings dus mocht je intresse hebben?

grtz
 
Prijs laptimer?

Moet trouwens ook nog steeds mijn ketting meten.. |(

Welke dagen heb je geboekt?
 
Laatst bewerkt:
Prijs laptimer?

Moet trouwens ook nog steeds mijn ketting meten.. |(

Welke dagen heb je geboekt?

meet dan eens op :+ 19e mei van venus overgenomen en straks 3 dagen frankrijk rest boek ik last minute of neem het over van een mede mfer ;)

laptimer vraagprijs 140 euro's topic is net geopend
 
:o Ben benieuwd hoe dat bevalt, ik heb gehoord dat je vering dan erg belangrijk is, beter gezegt je afstelling...
heb ik ook gelezen/gehoord heb mijn vering nu voor mijn doen afgesteld kan het on track pas testen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan