Communicatieset Kenwood

Lady-M

MF veteraan
10 aug 2003
3.145
154
Julianadorp
Zo goed als nieuwe Kenwood communicatieset. Twee jaar geleden in Notter gekocht samen met onze Garmin Zumo. Bedoeld om onderling mee te communiceren tijdens het rijden, maar ik ben er veel te ongeduldig voor en heb geen zin om die rotzooi allemaal aan te sluiten voor het rijden. Het gevolg is dat het spul 9 van de 10 keer in de kast blijft liggen. Alleen mijn man gebruikt zijn gedeelte om de mevrouw van de Zumo te kunnen horen, maar daar heb je niet zo duur systeem voor nodig. We hebben er 400 euro voor betaald en voor een redelijk bod is ie van jou.
 
:^ hahaha... mooi dit :P

uitleg... ukki en ik zijn een stel, en op zoek naar zoiets... maar zag dat ze me ditmaal al voor was :P *O*
 
Kan je misschien vertellen om welke onderdelen het gaat. Want de mevrouw van de zumo zendt niet iets naar een portofoon.

Ik heb het vermoeden dat het om een autocom set met kenwood portofoons gaat. Ik zou dus graag willen weten wat het betreft.

Gr
Jeff
 
TS was vandaag nog actief op MF. Als iemand niet reageert, tsja, dat is geen taak voor de kroew.
 
Ha, daar ben ik dan! Het gaat om draadloos communiceren tussen twee motorrijders of tussen rijder en passagier en je kunt hem met een draadje vastmaken aan je Zumo.
Manlief en ik waren het nog een beetje oneens over het feit of we hem nou moesten verkopen of niet. Ik rijd nu op een VFR en als ik te ver voor hem uit rijd (wat ik regelmatig doe) dan hoor ik hem niet meer. Bovendien heb ik een takke-hekel aan draadjes in mijn helm. Nu gebruikt alleen manlief het apparaat om mevrouw Zumo te kunnen horen, maar aangezien ik mevrouw Zumo dagelijks in de auto gebruik voor mijn werk, kan ik lezen en schrijven met haar, dus ik hoef haar helemaal niet te horen. Ik hoor net dat de set geen 400 euro maar 'slechts' 250 euro kostte. Dat scheelt weer :)
 
Lady-M

zou je misschien een merk en/of type van het geheel kunnen noemen.

Het is zo lastig om nu te zeggen dat ik er wel belangstelling voor heb.

gr

Jeff
 
Terug
Bovenaan Onderaan