Onderdelen CBR600 F2 + projectspul

Razma

MF'er
20 nov 2003
164
0
Tiel
Ondertussen heb ik een rijdend gixxertje... en helaas geen tijd meer om met een project verder te gaan en staat in de weg

Achterbrug met velg (beide gecoat) en helemaal nieuwe Battlax BT57
De achterbrug is gericht geweest.
cbr_achtervelg1.jpg


cbr_achtervelg2.jpg


cbr_achtervelg3.jpg


Project.. of wat er van overblijft. Voorvork zitten nwe keerringen in, clip-ons en T-stuk zijn verder allemaal ok. Frame zelf kan je weggooien of verder creatief mee zijn (er is namelijk ander subframe aan gelast, maar ook een scheurtje gelast zoals te zien op de foto). Voorvelg zit er ook bij en is gecoat..... (tank gaat apart weg of bodje met frame etc)
cbr_frame1.jpg


cbr_frame2.jpg


cbr_frame3.jpg


cbr_frame4.jpg


Tank is herspoten en lak op sommige plaatsen eraf. Geen deuken en niet lek (met tankdop)
cbr_tank1.jpg


cbr_tank2.jpg



Mocht iemand er interesse in hebben... Niet lek, wel roest, maar is nog te stralen wellicht. Niet helemaal gaar of afgebroken.
~
cbr_uitlaat.jpg


~
cbr_uitlaat2.jpg


~
cbr_uitlaat3.jpg



Laser demper, helaas zonder ophanging. Past over het gewone standaard F2 uitlaatsysteem met veer.
cbr_demper1.jpg


cbr_demper2.jpg


cbr_demper3.jpg


cbr_demper4.jpg



.. doe een bod...
of contact via innemeys [at] gmail . com
 
Laatst bewerkt:
Doe je de wielen ook apart weg?

onder mom niet geschoten is altijd mis
 
ja hoor... alleen moet er op de achtervelg wel altijd lood bij voor de uitlijning...
 
Mja uitlijnen moet sowieso nog wel gebeuren als ze op mijn fiets zouden zitten. Zolang velg maar niet krom is of klap gekregen heeft oid.

Startbod: 200 euro (incl assen dan..)
 
Ik ben aan de zijkant aangereden geweest :(
Indien interesse voor alle grote foto's, mail dan ff naar het gmail adres en zend ik ze naar je toe
 
de F2 is van 1991-1994 toch?
zo ja wat wil je voor de achterbrug en de voorvork (kompleet) hebben?
 
Terug
Bovenaan Onderaan