MF het Gooi. Deel 33³

Status
Niet open voor verdere reacties.
Alex opfleuren :)

22290d1218728169-next-bike-thread-triumph_daytona_675.jpg
 
Muerte was topic starter van het vorige deeltje, toen had hij zichzelf en daatz er al uitgehaald ;)

:$

Nee toen nog niet, na de 22e pas(toen ie liep te miepen over vrouwelijk bloot , ducatie's en werk) 25e is de op aangepast van het vorige deel ....
Vind het jammer, denk er verder het mijne van... Verder met deel 332

01.jpg


Damn :9~ die trap ik zekers me nest niet uit, nu ik er over nadenk?!?!?! vraag ik dr nog liever of ze blijft...meld me wel weer ziek hahahaha _O-
 
Nee toen nog niet, na de 22e pas(toen ie liep te miepen over vrouwelijk bloot , ducatie's en werk) 25e is de op aangepast van het vorige deel ....
Vind het jammer, denk er verder het mijne van... Verder met deel 332

[afbeelding]

Damn :9~ die trap ik zekers me nest niet uit, nu ik er over nadenk?!?!?! vraag ik dr nog liever of ze blijft...meld me wel weer ziek hahahaha _O-

:9~

snap het gezeur niet zo... je kan toch moeilijk van een heel topic verlangen dat er dingen niet gepost worden omdat jij tijdens je werk zit te forummen... maar da's mijn insteek hoor.

Dan moet je maar niet forummen op je werk, ik zit ook wel es "betaald online" :+ maar als k dan een plaatje zie scroll ik er gewoon heeel snel overheen :Y
 
heel eerlijk en oprecht enzo... zonder bijbedoelde intenties... zonder buttkissing...

maar als ik een nieuwe bike koop word het wss deze :Y
full



:$
 
heel eerlijk en oprecht enzo... zonder bijbedoelde intenties... zonder buttkissing...

maar als ik een nieuwe bike koop word het wss deze :Y
[afbeelding]


:$
Beter koop je die blade van dadol.. Dat is echt 'n heel mooi model :} Maar dan moet je er wel mee rijden, en hem niet in de box leggen met een dekentje en 'n flesje melk :+ ;)
 
Laatst bewerkt:
heel eerlijk en oprecht enzo... zonder bijbedoelde intenties... zonder buttkissing...

maar als ik een nieuwe bike koop word het wss deze :Y
[afbeelding]


:$
2004 - 2006


Mooiste R1 en dat blijven ze voorlopig wel als ik de huidige ontwerpen zie ;)
 
Beter koop je die blade van dadol.. Dat is echt 'n heel mooi model :} Maar dan moet je er wel mee rijden, en hem niet in de box leggen met een dekentje en 'n flesje melk :+ ;)

niet zo slijmen bij dadol... en welke fiets ik beter koop bepaal ik toch echt zelf :Y


954 is een leuk model maar voor mij niet geschikt omdat o.a. het stuur dichtbij zit en de motor vrij laag is.. en aangezien ik wat langer ben is dat nie zo lekker :N

en daarbuiten wil k een nieuwere fiets met meer vermogen als ik een nieuwe koop en de stap van een 919 naar een 954 is niet echt spectaculair dan... dan liever naar een pk-beest als de R1 of een GSXR1000 en dan vind ik de R1 04-07 het mooist :Y
 
Laatst bewerkt:
:9~

snap het gezeur niet zo... je kan toch moeilijk van een heel topic verlangen dat er dingen niet gepost worden omdat jij tijdens je werk zit te forummen... maar da's mijn insteek hoor.

Dan moet je maar niet forummen op je werk, ik zit ook wel es "betaald online" :+ maar als k dan een plaatje zie scroll ik er gewoon heeel snel overheen :Y


Gaan we die kansloze discussie nou weer voeren? Als ik op www.sexy-damesforum.nl zit kan ik zulke foto's verwachten :P
 
:9~

snap het gezeur niet zo... je kan toch moeilijk van een heel topic verlangen dat er dingen niet gepost worden omdat jij tijdens je werk zit te forummen... maar da's mijn insteek hoor.

Dan moet je maar niet forummen op je werk, ik zit ook wel es "betaald online" :+ maar als k dan een plaatje zie scroll ik er gewoon heeel snel overheen :Y


Tja... Ik heb er ook geen moeite mee maar soms kijken de kinderen mee... Bloot vrouwtje kijken ze niet van op maar als de hele stegemanfabriek er in verdwijnt dan is dat andere koek...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan