MF het Gooi. Deel 33³

Status
Niet open voor verdere reacties.
full


:Z Morguh :W

FF mijn nieuwe bandensponsor voor dit jaar on top :9
 
Als onpartijdig mede MFer komt deze hele situatie een beetje krom over. Ik begrijp wat Muerte wil zeggen en ben het ook wel met hem eens maar stoor me er niet zo aan.

Maar er zijn niet alleen in bovenstaande link maar ook hier in 't gooi topic vrouwenplaatjes door hem zelf gepost.

Als je dan gaat miepen kun je er donder op zeggen dat je tegengas krijgt.

Ik vermoed dat er meer achter steekt want deze door hem ingenomen stelling kan zelfs Moszkowicz niet overeind houden.

Hij heeft woord bij daad gehouden en zichzelf (en daatz) idd terug getrokken uit dit topic.

Jammer, was volgens mij niet nodig geweest...

Wellicht melden ze zich nog eens en dan zijn ze wat mij betreft van harte welkom.

:^
Helemaal mee eens :Y
 
Is het al salaristijd ??? :') :')

Mooi pakkie gevonden voor weinig *O* :9~
En deze repsol kleuren passen beter bij mijn Blade dan mijn huidige pakje *O*
full
 
Wow.... deze zou ik zelfs best willen hebben ;)

[afbeelding]

De straat versie van de motor waarmee BMW gaat mee doen aan de SBK

Ik vind hem wel heel erg op een R1 lijken :Y

Jammer Els... vorige Eifel rit was rond 10 mei?
Toen hadden we toch mooi weer?

Mooi weer? We hebben 1 droge dag gehad!
Hebben we het wel over hetzelfde weekend? :+

:Y Als het allemaal meezit dit jaar meer dan 20 dagen _O-

Alès is een leuke baan...heb dr in totaal 7 dagen gereden :)

Goed bezig!
Ben bezig met een koophuis in A'dam, dus vandaar de afbouw ;)

Moet even kijken of Alès überhaupt haalbaar is, de CBR gaat eruit en er komt en straat fiets voor terug waarmee ik af en toe naar een circuit kan.
M'n auto gaat eruit, de honda NX is net verkocht. Houd grote pré-voorjaars schoonmaak :+

Als je nog iemand weet voor een CBR 600rr uit 2003, houdt ik me aanbevolen O-) :P
 
Ik vind hem wel heel erg op een R1 lijken :YMooi weer? We hebben 1 droge dag gehad!
Hebben we het wel over hetzelfde weekend? :+Goed bezig!
Ben bezig met een koophuis in A'dam, dus vandaar de afbouw ;)

Moet even kijken of Alès überhaupt haalbaar is, de CBR gaat eruit en er komt en straat fiets voor terug waarmee ik af en toe naar een circuit kan.
M'n auto gaat eruit, de honda NX is net verkocht. Houd grote pré-voorjaars schoonmaak :+

Als je nog iemand weet voor een CBR 600rr uit 2003, houdt ik me aanbevolen O-) :P
Kost die?

En ik ben stiekem ook bezig met een huisje...alleen een goedkopere regio....die garage erbij is nl een leuke droom O-)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan