Onderdelen NX250 Te Koop

Tw!tchy

MF veteraan
3 feb 2008
2.172
20
Ik heb nog een aantal onderdelen van een NX250 te koop liggen, aangezien ik een half-complete 2de NX bij mijn NX250 kreeg toen ik hem kocht. Hieronder een opsomming van de onderdelen die ik nog heb, ik ben er vast heel wat vergeten, dus mocht je iets nodig hebben en het staat er niet tussen, vraag er dan gewoon naar ;)
Alles is verder gewoon compleet en in goede/gebruikte staat tenzij anders vermeld:

- Kentekenhouder
- Wielen
- Koplamp
- Cockpit
- Richtingaanwijzers
- Kappenset (niet geweldige staat, schrammen hier en daar)
- Achterbrug
- Voorvork
- Standaard
- Originele uitlaat demper (zit wel klein gaatje in aan de onderkant, rot denk ik)
- Stuurtje
- Koppelingshendel
- Bagagerek
- Voorspatbord
- Blok (mist sowieso de CDI, verder geen idee in hoeverre deze compleet is)
- Frame (geen kenteken bij)
- Achterveer!

Ik hoef er niet de hoofdprijs voor, het staat toch alleen maar in de weg nu
 
Laatst bewerkt:
Heb mischien wel interessen in de uitlaatdemper.
mijne is zo lek als een zeef.
Ik heb ook nog veel onderdelen liggen. mischien kan ik jou nog ergens mee helpen?

De uitlaat moet wel goed zijn beetje roest mag maar moeten geen gaten in zitten oid
 
originele uitlaat is nog steeds te koop, maar zit wel gaatje in aan de onderkant door beetje roest
 
chokekabel heb ik niet

verleden van het blok weet ik niet, alleen dat hij 32.000 km heeft gelopen.. verder ziet hij er okay uit, maar volgens mij is er iets uit (CDI ofzo)... hoeveel t gaat kosten komen we wel over uit als je even een mailtje stuurt ;)
 
als je graag wat wil verkopen moet je wel reageren :)
ik heb je maar een mail gestuurd.

ik wil graag het een en ander overnemen, ik had je een poosje geleden ook al ge PM......
ik hoor het wel
 
Terug
Bovenaan Onderaan