Zondag 15 maart 2009: Warme Sjoko Toer voor MS Research

Yuk Foo

MF veteraan
10 mrt 2004
1.181
0
Tilburg
MS is een ziekte van het centrale zenuwstelsel: de hersenen en het ruggenmerg. De symptomen van MS zijn divers en vaak erg vaag. Slecht zien, spraakproblemen, evenwicht- en coördinatiestoornissen, geheugenstoornissen en vermoeidheid zijn enkele van de veel voorkomende klachten. Motorrijden wordt dan bijvoorbeeld al snel een probleem.
Er is nog niet veel bekend over de ziekte. Een medicijn of behandeling om MS patiënten te genezen is nog niet gevonden. Onderzoek naar deze ziekte is daarom van groot belang. De Stichting MS Research houdt zich hier mee bezig.
Zondag 15 maart 2009 hebben we een toertocht georganiseerd om hen een handje te helpen bij hun goede werk.

We starten vanaf ca. 12.00u vanaf Moto-Point Gear, Industrieweg Middelbeers. Vanaf de grote parkeerplaats bij Moto-Point kunnen we het vertrek georganiseerd laten verlopen en kan iedereen vooraf een bakkie koffie, warme sjoko of thee drinken.
Wie zich vooraf per mail (arno@motorvision.nl) of op ons forum heeft gemeld kan meerijden met een groepje met een van onze voorrijders. Je kunt natuurlijk ook met een eigen groep of op eigen gelegenheid rijden.
We gaan er van uit dat iedereen zelf de route heeft uitgeprint.

We hopen op een grote opkomst motorrijders die na een vrijwillige donatie ten behoeve van de stichting MS een mooi stukje willen gaan sturen door het Brabantse landschap.
Inschrijfgeld voor een georganiseerde toertocht bedraag meestal tussen de € 5,-- en € 10,--. Voor deze sponsorrit wordt geen inschrijfgeld gevraagd. We hebben liever dat je wat extra doneert in de collectebus voor MS Research die bij start bij het koffieapparaat aanwezig is.

>>> Klik hier voor de route en de overige info
Door mee te rijden ga je akkoord met onze algemene voorwaarden (staan ook op de website).
 
Of je opent m 2 keer
Kan natuurlijk ook :P
Excuses voor het dubbelposten. Ik had perongeluk een nieuw topic gemaakt ipv een reactie geplaatst in het topic WIWTD. Dude Ruud heeft al een slotje op de dubbelpost gegooid.
 
ik kom ook
met een goede vrind op een Varadero...... :}
en Tom op een Versys
 
Laatst bewerkt:
De weersvoorspellingen zien er goed uit. 25% kans op regen 30% kans op zon en 13 graden.

Zondag lekker sturen :]
 
Ik denk dat ik er ook bij zal zijn :)
Ik heb al een aantal kennissen van me een email gestuurd om gezellig mee te rijden :]
Ik kan voorrijden als er behoefte aan is *O*
 
kan de warme Sjoko wel in de pan laten :o


wordt meer een ijskoude Cola tour onder een zonnig Brabants zonnetje...... *O*
 
Was een erg tof ritje. Volgende keer liever de Eifel in. Maar het was gezellig en het was een perfecte start van het seizoen. Leuk om wat gezichten van het M-F te zien!

En niet onbelangrijk. De opbrengst was ook goed. We kunnen 420 Euro doneren aan het goede doel.
 
Terug
Bovenaan Onderaan