VF1000F / VF1000R interceptor hobby te koop!

Status
Niet open voor verdere reacties.

FastFriend

MF veteraan
13 dec 2002
6.546
71
Heerhugowaard
Hobby opruiming!!

zie ook hier: http://www.motor-forum.nl/forum/topic/96525

Ik heb een hele schuur vol onderdelen van dit model motor, doe een zinnig bod! (voor de hele partij mag ook!)
het is een VF1000F interceptor in onderdelen
op het achterwiel, uitlaten en voorspatbord na vrijwel kompleet

motorblok moet gereviceerd worden (pakkingset en goede krukas zitten erbij)
frame met kenteken, voorvork met nieuwe keerringen en olie en technoflex veren erin
heel veel onderdelen erbij, ook dubbel

alles zo mee voor 400,- euro (= prijs van de nieuwe pakkingset en revisie voorvork)




Alle delen hoofdzakelijk VF1000F (interceptor model) 1984 en 1985

Clymer handboek en nederlandse handboek VF1000F
grote groene werkplaats onderdelen handboek VF1000F
CDrom met digitaal eea aan handleidingen en lijsten erop
wat foldermateriaal en artikelen

mooi zwart gespoten frame met kenteken VF1000F 1985 (kleine lakbeschadigingen)
standaard grijs frame VF1000F met kenteken, in de afbijt gezet
1 set schetsplaten met voetsteunen VF1000F (set = li + re)
1 set schetsplaten met voetsteunen VF1000R voor
1 set voetsteunen met schetsplaten VF1000R achter
kabelboom, CDI's, diverse electronica, relais etc.
div. rotor en stator, pickups etc.
div. losse blokdelen als schalen, versnellingsbakdelen, koppen, nokkenassen, geleiders etc. etc. etc.
1 komplete set carburateurs, vacuumrubbers in orde, 1x VF1000F,
1x set carburateurs incompleet
kuipwerk en lakdelen, zijschilden in diverse kleurstellingen (origineel roodzwart, andere zwart gespoten)
tank europa VF1000R en zadel en kont VF1000R, spatbord VR1000R (geen zadeldeksel, alles wit, slecht gespoten)

Voorvork met technoflex voorvering, nieuwe keerringen, stofringen en olie
set clipons VF1000F2 (iets hoger dan -F)
set remklauwen voor met pomp en stalen flexi leidingen (2x)
div. handgrepen met gashandle, electronica links en rechts, etc.

diverse sets koppeling pomp en cilinder
diverse remklauwen en delen los

nieuwe oliefilter, nieuwe accu met los fles zuur erbij (nieuw in verpakking)

komplete voorkant kuipframe met bovenste radiator, cockpit, rubbers, etc.

nieuwe blokbeschermingsbeugels, grijs gelakt

twee keer achterschokbreker, standaard showa
twee keer achterbrug VF 1000 R
een keer achterbrug VF 1000F
een keer achterbrug VF1000 F2

lopend blok VF1000F met drijfstanglagerprobleem, goede zuigers, krukas, drijfstangen en lagers met komplete pakkingset bijgeleverd

alles tegen goed bod
alles in een keer weg mogelijk!


afijn, veel dus!
 
Laatst bewerkt:
doe eens een goed en zinnig bod, en wie weet wordt je verrast ;)
(wel in verhouding tot de aanpassingen natuurlijk)

ik heb trouwens ook nog twee van die mooie opengewerkte VF1000R achterbruggen liggen, die passen direct in dit frame, ook nog passagier voetsteunen van de -R, die zijn direct aan het frame bevestigd, en daar moet je dus moeren voor op het frame lassen!

zou wél heel mooi worden.
ik wilde het zelf altijd al doen, met een aluminium -R achterbrug en de CBR wielen,
met de -r voetsteunen (ik heb ze voor zowel berijder als passagier liggen)
losse -R tank, met ronde koplamp (naked) (koplamp heb ik nog NIET)
SB stuur erop (heb ik nog NIET!)
dan een zwart gecoat frame, ik heb ook nog van die brute blokbeschermingsbeugels liggen (nieuw in verpakking)
DAMN dat staat er nog niet eens bij!

verd... waarom heb ik nou geen plek genoeg?
 
Laatst bewerkt:
heb hier nog ff een knappe foto, ondertussen met goudkleurig spatbord omdat het zwarte tegen het wiel werd aangedrukt door de oliekoeler en defect raakte (is nu opgelost)
en ook het kofferrek is er nu af.
Fiets = te koop met naar wens deze kleurstelling (lakset technisch minder mooi), in het zwart met goud accenten (geen foto's van, maar ik vind het niet top) of in canadese kleurstelling, foto volgt.
Geen van de tanks heeft deuken, sommige plastig delen hebben een scheurtje opgelopen, maar geen schade van val- en glijpartijen

full
 
Laatst bewerkt:
Zoals al gezegd, netjes opgeknapt ;) ik hoop dat je de meeste onderdelen kwijt kunt!

Wat houdt de VF1000R voorvorkstabilisator in? En past deze 1 op 1 op de voorvork van de F?
 
Zoals al gezegd, netjes opgeknapt ;) ik hoop dat je de meeste onderdelen kwijt kunt!

Wat houdt de VF1000R voorvorkstabilisator in? En past deze 1 op 1 op de voorvork van de F?

nee, die zit met om elke vorkpoot een losse klem en een stabilisator plaat over het spatbord heen. Het spatbord zit er dacht ik op vast.
De klemmen, daarvoor is ruimte uitgespaard in de vorkpoot bij een -R voorpoot

Bij een -F voorvork zit de stabilisator plaat direct op de vorkpoten gebout, maar is ook een losse opengewerkte alu of RVS? (weet ik eigenlijk niet) plaat. Ook hier zit het spatbord op de stabilisatorplaat.
 
Zoals al gezegd, netjes opgeknapt ;)

ik hoop dat je de meeste onderdelen kwijt kunt!

Wat houdt de VF1000R voorvorkstabilisator in? En past deze 1 op 1 op de voorvork van de F
?

ach, in alle eerlijkheid, het meeste was gewoon "LEGO-en" en wat poetswerk.
Als je verder kijkt zie je echt nog wel verbeterpunten. Mocht iemand er écht aandacht aan besteden (modelbouwer, alles uit elkaar en onderdeel voor onderdeel opknappen en weer monteren) dan heb je er écht een heel leuke en aparte motor aan, die nog best mee kan komen ook (ruim 100 PK en bergen koppel)

wél weer een enorm voordeel, alles zit met kopervet gemonterd, dus kan weer los *O* *O*

OK, prijs gaat weer omhoog!
 
Laatst bewerkt:
Hee Jos, grote schoonmaak? Waar ga je nu zelf op rijden?
 
ik heb een TL1000S op het oog, zou vanmiddag gaan kijken, maar dat liep even mis met de planning.

Tja, en ook daarvoor kan je een heleboel onderdelen krijgen ondertussen, dus dat loopt wel goed *O*


Eerst maar eens uitverkoop houden.
 
ik heb een TL1000S op het oog, zou vanmiddag gaan kijken, maar dat liep even mis met de planning.

Tja, en ook daarvoor kan je een heleboel onderdelen krijgen ondertussen, dus dat loopt wel goed *O*


Eerst maar eens uitverkoop houden.

Ah meer racey :]

Jos let ook op dat de benzinepomp goed werkt, en ook de koppeling (zwak punt van de TL)

Suc6

Groetjes Hans
 
had hij vanmiddag zelf kunnen zien maar het werkt allemaal perfect hoor. Jammer dat het een beetje mis liep Jos.

ik heb je trouwens nog wel even terug gemaild;) misschien komt het goed hahaha
 
Ah meer racey :]

Jos let ook op dat de benzinepomp goed werkt, en ook de koppeling (zwak punt van de TL)

Suc6

Groetjes Hans


Hee Hans,
dank voor het meedenken :W
nou ja, racey, als het hem wordt komt er een SBstuur op, verder had ik al wat tips van de TL1000 homepage uitgeprint

@ Stefan,
nou ja, het loopt zoals het loopt de vrouw wil dat het loopt, wen er maar vast aan als je zelf ooit nog trouwt })

En nogmaals, als die andere gast van het weekeinde komt en hij doet een gelijk of beter bod, direct pakken, ik zal het je niet kwalijk nemen, want zoals je merkt, ik kan geen beloftes maken ;)
 
Laatst bewerkt:
nou die ene andere gast had al afgeblazen maar dat had ik enigzins al verwacht. dus hij staat er nog steeds voor het bod wat ik jou gedaan heb :P misschien nu je wat tijd hebt kun je afspraken maken met je vrouw ;)

en ik hoop dat ik nog wel trouw, heb nu een goeie aan de haak geslagen dus kijken of het een blijvertje is haha.

doe anders een pb als je wat in gedachte hebt, of misschien ben je wel van gedachte verandert en wil je een andere motor, kan ook ;)
 
Hee Stefan,
het is niet zo dat ik van gedachten ben veranderd, alleen de planning liep heftig fout.

update: vandaag nieuwe banden laten monteren (BT021) zodat ik er veilig mee weg kan zolang ik er nog op rij :] :]
 
:) was ook meer een grapje, het is natuurlijk jou geld/ beslissing, maar als je nog een keer een poging wil wagen dan moet je het maar even laten weten ;)

ik ben elk weekend beschikbaar eigenlijk en als je erg geintresseerd bent wil ik best weer een middag vrij nemen bijvoorbeeld.

kijk maar even

Gr, stefan
 
en weer ff vertellen dat ik bezig ben de rood-witte lakset te monteren :9~ :9~

ik moet toch maar ff checken of er stiekum niet gewoon twee motoren in de garage passen *O* *O*
 
Die passen, dat heb ik al gezien :Y ;)

en weer ff up;
helaas voorheen wel, maar per april moet er ergens nog weer een scòotâh staan -O-

de lakset nog steeds niet af, van het weekeinde ff verder. Nee, idd niet echt veel werk, maar gewoon nog geen tijd gehad (gemaakt?) om ermee verder te gaan.

Gaat goed komen *O* *O*
 
Helaba opruimer ;) , waarom geen Appie, geloof me het is de moeite :Y


Héé Peet, tijd niet gesproken,
shame on me (maar ook een beetje jou toch?)

weet je , stiekum kijk ik ook naar een Falco, maar voor 1000 minder heb je een knappe VTR of TL.
Tuono is al helemaal niet te betalen hierzo -O-

De keuze is nog niet bepaald, en zolang ik deze nog in de schuur heb is er nog geen plek voor een ander ;)
Maar goed, als deze verder weer OK is dan ga ik hier lekker mee touren.

Heb je geen zin in een weekeinde Vogezen begin juni?
ik heb hierzo ingetekend:

Hèt MF Motorweekend 2009 - deel 1

zal de eerste keer zijn dat ik echt met de motor op weg ga
anders is het wel eens een tourtje geweest, maar verder alleen zomers woonwerken

Hoe is het in het Belgische?
 
Hallo Jos,k,hoop dat de centjes al op je rekening staan.Die banken zijn super snel om het binnen te halen,maar weer uitdelen. ;(
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan