Bandit 600, uitlaat, ruitjes en bagagerek

latm

MF veteraan
7 mrt 2007
1.101
1
Omdat ik mijn Bandit ingeruild heb liggen hier nog onderdelen waar ik niks mee kan.

full


160 euro
Laser Pro D'or uitlaat. Niet legaal maar maakt dan ook een leuk geluid. Makkelijk er op te zetten.

full


Bagagerekje: 40 euro

Verhoogd ruitje: 40 euro
Origineel kettingscherm: teab

full


40 euro
Ruitje voor een naked, zal ook op andere motoren passen


Allemaal richtprijzen dus er valt nog over te praten.
 
Laatst bewerkt:
heb je misschien een foto van je bandit met dit bagagerekje? Ik ken een bandit 600 die wel zo'n ding kan gebruiken!

Ik hoor het wel, misschien kan ik even komen passen eventueel?

Groeten!
 
heb je misschien een foto van je bandit met dit bagagerekje? Ik ken een bandit 600 die wel zo'n ding kan gebruiken!

Ik hoor het wel, misschien kan ik even komen passen eventueel?

Groeten!

Ik heb er geen foto van want ik heb hem er zelf nooit op gehad. Volgens mij moet je bij deze de handvatten voor de passagier verwijderen.

Passen is geen probleem en kan in Schijndel.
 
Voor welk model (jaar) is de uitlaat?


De mijne was uit 96. Weet zo even niet hoe ver het model door liep maar het is dus het eerste type. Ik weet niet of hij ook op andere past.
full
 
Schijndel? Dan wil ik wel even komen passen, ik kom uit Boxtel. Dan ga ik de Bandit een keertje uitlaten... Kan ik je van de week hierover bellen?
 
Dat kan zeker. Ga hier alleen niet mijn telefoonnummer posten. Stuur anders even een privebericht dan geef ik je mijn tel nummer.
 
Over de prijzen valt te praten. Niet teveel want ik wil er ook weer leuke sv spulen voor terug kunnen kopen.
 
Ik heb helaas mijn leuke SV sportuitlaat + linkpijp / beugels verkocht voor 80euro..en dan ga ik dit niet redden -O-
 
Dat is ook wel erg weinig.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan