Harley Davidson FXRS Super glide 1973

Ik zie niets wat het rijden in de weg zou staan.Zo te zien een ouwe ronde wingarm.electra vork met heritage beplating.Waarschijnlijk een FXR blok.Zie geen bezwaren.
 
nee hoor geen BTW, slechts 15% opgeld = 4.207,85€ totaal.
Hij neemt zich nog niet eens de moeite op een nieuwe foto te maken.

Maakt mij allemaal nix uit, maar is niet mijn stijl/manier of wat dan ook en als een verkoper zo bezig is zegt dat mij meer dan voldoende '(
 
Je wil toch niet zeggen dat JIJ de verkoper bent....Je hebt je aangemeld op de dag dat de motor op MP is gezet....... *O*

Alles wat je tot nu toe gedaan hebt is alleen pogen te vissen; je hebt 2 topics geopend.....je hebt 7 reacties gegeven..... :W
 
Laatst bewerkt:
koper / verkoper / Harley dummy...


Dus je koopt een Harley bij de domeinen en verkoopt hem zelf weer op MP en vraagt op het MF:

"Zou iemand mij kunnen vertellen wat ik voor een Harley-Davidson FXRS Super glide 1973 zou moeten betalen... bij benadering?

Alvast bedankt!!!"

Dus je HEBT hem gekocht! maar wilt hem gelijk weer verkopen; dus Murph, Jozef58, Hulzie, Mike1235, gijs, Robert.v. en mlaroi, moet jou helpen om een goede prijs te bepalen waarvoor jij hem kunt doorverkopen.

Vindt je dat zelf nou zo fideel, ken van bovenstaande niemand persoonlijk, maar weet wel dat het gasten zijn die je willen helpen (ok murph wil nog wel eens mopperen).
Waarom ben je niet eerlijk geweest, vraag ik me dan af? Weet je dat je vals bezig bent?
:j :j :j :j :j
 
was nogal een impuls inkoop, moet de motor nog ophalen, maar weet er weinig van en wil er meer over te weten komen. Ook of ik een goede prijs het betaald.
Is natuurlijk nogal genant, vandaar geen open kaart.
ben iedereen in ieder geval erg dankbaar voor de (ongezouten) info, vertrouw ik meer dan een garage...
 
Je moet gewoon geluk hebben tot er een sukkel dat ding koopt.
Mijn schatting was 5000 in ongereviseerde staat.Die vind ik op MP.Jouw fiets is een samenraapsel het geen niks over de technische staat zegt.ik zou hem kopen.Maar niet voor 5000e.
 
Laatst bewerkt:
Lijkt me ideaal als sleutelproject. Je kan er van alles maken zonder spijt te krijgen. Het is nu toch al een bouwpakket. Helaas geen tijd, geen geld. Ik ben al blij als ik op het moment de benzine kan betalen en deze maand niets kapot gaat.
 
Mooi speurwerk Swagman :} . maar als ie nou gewoon eerlijk was hadden we ook onze mening gegeven alleen nu neem ik hem in ieder geval niet meer voor vol aan :W :W :W
 
ach, ik heb zelf ook een samenraapsel gekocht,
prijs was goed en de nummers kloppen.
ben ik naar mijn smaak aan het opknappen

voor de handel hoef je op het moment geen shovels te kopen lijkt me,
die dingen zijn nog nooit zo goedkoop geweest als nu.

raak ze maar eens kwijt.
 
De prijs en kwaliteit komen langzaam in evenwicht.Nog ff laten zakken.3000e voor een FLH van 30 jaar oud lijkt me reeel.
 
Die streetbob is de schuldige.Kost iets van 14500 e.Dan leg je toch geen 10 roodjes neer voor een oud barrel.
Fijne motor die streetbob.En betaalbaar.
 
Maakt me weinig uit wat ze doen op de markt. Ik doe hem toch niet weg!!!!!

Dat vind ik nou heel verstandig! Kijk iedereen kan zeggen wat hij/zij wil. Je hebt nu een Harley met papieren, zijn geschiedenis maakt nix meer uit, je hebt hem legaal gekocht. Ga hem fijn opknappen of wat je er mee wil doen, laat er mensen waar je vertrouwen in hebt naar kijken die hem ook eventueel onder handen kunnen nemen, indien nodig!

Ook ik ben zo eigenwijs geweest en heb er nog steeds geen spijt van (soms :X ).

Zorg dat hij goed, lekker loopt, kun je er nog jaren plezier van hebben.

Succes :Y
 
Dat vind ik nou heel verstandig! Kijk iedereen kan zeggen wat hij/zij wil. Je hebt nu een Harley met papieren, zijn geschiedenis maakt nix meer uit, je hebt hem legaal gekocht. Ga hem fijn opknappen of wat je er mee wil doen, laat er mensen waar je vertrouwen in hebt naar kijken die hem ook eventueel onder handen kunnen nemen, indien nodig!

Ook ik ben zo eigenwijs geweest en heb er nog steeds geen spijt van (soms :X ).

Zorg dat hij goed, lekker loopt, kun je er nog jaren plezier van hebben.

Succes :Y


Ik had mijn shovel vandaag toch bijna weggedaan.Geruild tegen een 1948 FL.
Moest 7000 e opbrengen.Ik gelijk enthousiast.Shovel stond voor de deur dus ik zeg ruil maar om.was over te praten.

Tot ik op mijn gemak het "geval"eens ging bekijken.

Na 10 minuten de motor aangetrapt en maar weer huiswaarts gekeerd.Sprookjes bestaan niet.1948er panheads voor 7000 eurootjes dus ook niet.
 
Te goedkoop denk ik.
7000 euro voor een panhead FL is volgens mij (in Nederland dan)niet al teveel.?

Maar als het een 48ér is ie het volgens mij wel een EL of is de 1200 tegelijkertijd uitgebracht??


Edit....

Zie idd dat de 1000 en de 1200 beide in 48 uit zijn gekomen
 
Laatst bewerkt:
?? ... want het was een shovel ofzo? Ik snap het niet helemaal?
Was een 48er FL.Aas ik al lang op maar die prijzen.
Maar de technische staat was belabberd.Carter van het panblok was aan gelast.S$S distributiedeksel.Etc.Fucked up Linkert.Frictiekoppeling miste.Vork zag er niet uit.Leek ook nog krom.
Ding lekte van alle kanten.Heel veel onderdelen niet aanwezig.
Gelast aan het frame.LAAT EEN VINTAGE-FRAME MET RUST!!!!!Please!!!

Eer ik dat ding 100% gerestaureerd heb kost ie me 16000 e of meer.
 
Laatst bewerkt:
Te goedkoop denk ik.
7000 euro voor een panhead FL is volgens mij (in Nederland dan)niet al teveel.?

Maar als het een 48ér is ie het volgens mij wel een EL of is de 1200 tegelijkertijd uitgebracht??


Edit....

Zie idd dat de 1000 en de 1200 beide in 48 uit zijn gekomen


El is een knuckle.Stamt alweer uit '36.
 
Terug
Bovenaan Onderaan