suzuki 750 cc blok

killroy

Die hard MF'er
26 mrt 2003
524
0
hillegom
Wie kan mij vertellen om welk blok dit gaat en uit welk type deze komt ik weet t niet maar dan weet ik tenminste wat voor type het is.
full
 
Het is in ieder geval een blok dat in een GSX750ES past, volgens mij een van de eerdere jaargangen. Wellicht is het blok ook nog gebruikt voor andere types, bijvoorbeeld de GS.
 
Als jij een boek heb liggen van dit type ik zal morgen even het bloknummer geven wil ik die wel overnemen van je tenminste als de prijs een beetje normaal is,ik heb het alleen nodig voor he t geval ik moet gaat sleutelen aan het blok want dat is het enigste wat ik gebruik voor mijn motor.
 
Ik heb eventueel ook nog een sloopblok van een GSX750ES te koop? Mag voor een zacht prijsje vertrekken. Probleem: twee verbrande kleppen en een ingesleten nokkenas.
 
...
volgens mij weet ik hoe de verwarring bij mij is ontstaan.
in de usa wordt de gsx serie namelijk ook gs genoemd.
aangezien ik op de amerikaanse onderdelensites zoek, kom ik op zowel gs als gsx uit.

Wou ik net zeggen, in europa worden alle 4 cylinder 8 kleppers aangeduid met 'GS' en de 16 kleppers met 'GSX'.
In amerika loopt dat allemaal een beetje door elkaar, daar hebben ze inderdaad een GS750 met 16 kleps kop.
 
Jongens allemaal bedankt voor de zoektocht.
Ik heb het bloknummer R 703-103681 Nu schijnt volgens een of andere website
dat de R staat voor een blok uit 1994 ? en verder kom ik niet.
 
Terug
Bovenaan Onderaan