Tomtom navigatie

Status
Niet open voor verdere reacties.

mojo

MF veteraan
27 mrt 2006
3.137
0
Het land van ooit :+
Het was/is een auto tomtom. Deze heb ik aangepast zodat ik het op m`n motor kon zetten. Achter een db ruitje wordt hij tijdens het regenen niet nat. Maar tijdens het regenen zou ik het sowiezo niet monteren. Maar welke motor komt nou buiten in de regen :+ Trilt niet en is met handschoenen te bedienen. Je kan de tomtom nog eens normaal van de motor halen (zie verschil tussen pic 2 en 3).
Gaat weg incl kroonplaatmoer en thuislader. Dus monteren en rijden 8-)
Tomtom one XL europe incl flitspalen.

tt1.JPG


tt2.JPG


tt3.JPG


Monteren is op verschillende motoren mogelijk, kan gewoon of het past (ruimte voor is) aan de hand van de pics.

Prijs 165 euro excl verzend.

Afhalen in Amsterdam, verzenden is mogelijk..
0631344501
 
Laatst bewerkt:
kickje voor deze mooie oplossing

en ik heb die tom tom ook en doet het goed :Y :Y
 
Tis nog te koop zolang topic open is. Vanaf morgen tot donderdag avond ben ik minder/niet op MF, bellen is makkelijker dan..
Incl kopie aankoopbon van 249 euro dec 2008 voor de garantie.
 
Nou ik vindt dit wel een interessante aanbieding.

Zat zelf ook voor navigatie te kijken.
Maar hoelang houd die tomtom het neem aan dat je hem niet kan opladen op de motor.


Reden vanwaar die weg moet?
 
opladen kan wel hoor, moet je alleen ff een sigarettenplug halen bij de halfords oid met een zwevende zekering..aansluiten op je accu..klaar
 
Autolader kan ik er ook bij doen.. Het werkt gewoon op 12v, je kan het ook op je dimlicht aansluiten.. Het gaat tegen 2.5 uur mee.
 
hoe heb je die bevestiging gefixed op je voorvork?
ik heb daar wel intresse voor. maar ik twijfel voor montage op gsx-r en of hij wel degelijk watervrij zal blijven op mijn fiets.
ik bedenk enkele oplossingen om hem bvb in een plastic cover te steken...

kun je me zeggen hoe je hem bevestigd hebt en ook hoe "vast" ie er dan opzit

thanks
simon
 
Hier wat foto`s

mojo in "Het enige echte Yamaha R6 topic deel 23"

4.JPG

De R6 sticker met de strepen eronder heb ik verwijderd, bovenste laten zitten en yamaha aan de onderzijde zoals dat standaard is maar dan in het rood.

Inmiddels zit er xenon op aan beide kanten, een paar rode stickers, gilles rem/schakel zwart, hyperpro rsc stuurdemper. Rode stalen remleidingen zijn besteld :)

Gaat de goeie kant op he Vincent *D
 
Laatst bewerkt:
hoe heb je die bevestiging gefixed op je voorvork?
ik heb daar wel intresse voor. maar ik twijfel voor montage op gsx-r en of hij wel degelijk watervrij zal blijven op mijn fiets.
ik bedenk enkele oplossingen om hem bvb in een plastic cover te steken...

kun je me zeggen hoe je hem bevestigd hebt en ook hoe "vast" ie er dan opzit

thanks
simon


Ik heb een bevestiging gemaakt in/op de kroonplaatmoer, je kan het dus gewoon eraf draaien en op een andere fiets zetten met de tomtom erop.
 
Laatst bewerkt:
Hier wat foto`s

mojo in "Het enige echte Yamaha R6 topic deel 23"

[afbeelding]
De R6 sticker met de strepen eronder heb ik verwijderd, bovenste laten zitten en yamaha aan de onderzijde zoals dat standaard is maar dan in het rood.

Inmiddels zit er xenon op aan beide kanten, een paar rode stickers, gilles rem/schakel zwart, hyperpro rsc stuurdemper. Rode stalen remleidingen zijn besteld :)

Gaat de goeie kant op he Vincent *D



:9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~
 
Erg mooi geworden!!!
Ziet er strak uit :9~
Hier wat foto`s

mojo in "Het enige echte Yamaha R6 topic deel 23"

[afbeelding]
De R6 sticker met de strepen eronder heb ik verwijderd, bovenste laten zitten en yamaha aan de onderzijde zoals dat standaard is maar dan in het rood.

Inmiddels zit er xenon op aan beide kanten, een paar rode stickers, gilles rem/schakel zwart, hyperpro rsc stuurdemper. Rode stalen remleidingen zijn besteld :)

Gaat de goeie kant op he Vincent *D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan