1988 GSXR 750 onderdelen (voorvork, wielen, blokdelen, etc)

BeTon

Die hard MF'er
18 jul 2005
806
6
Den Haag
Heb wat dubbele onderdelen die ik niet meer ga gebruiken voor m'n project:

4.5J achterwiel met band, schijf, as en tandwiel + opnemer: 60 EU
(Velg was ooit wit en band is niet de nieuwste meer)

Voorvork met t-stuk, kroonplaat, as, spacer en km teller opnemer: 110 EU
Achterlicht met orig. undertray: 15 EU (kentekenverlichting is pleite)
Koppelingshendel met kabel: 15 EU
Remklauw achter met stalen remleiding en torsiestang: 30 EU
Rem- schakelsetje (rempomp zit vast): 25 EU
 
Laatst bewerkt:
Heb je nog de plaatjes waarmee het motorblok wordt gemonteerd aan het frame?
 
hier ;) Krukas heb ik er los bij.

full
 
Laatst bewerkt:
Kom net uit Amsterdam...

Morgenochtend ben ik in Alkmaar en kan dan eind van de ochtend wel ff langs A'dam rijden.

bel me anders maar ff morgenochtend als dat uitkomt 0621846926



*edit* sjit, gaat me niet lukken morgenochtend.
 
Laatst bewerkt:
Kom net uit Amsterdam...

Morgenochtend ben ik in Alkmaar en kan dan eind van de ochtend wel ff langs A'dam rijden.

bel me anders maar ff morgenochtend als dat uitkomt 0621846926



*edit* sjit, gaat me niet lukken morgenochtend.

das jammer : (

Ik werk 4 dagen in de week in Amsterdam ZO, zie je kans binnenkort nog een keer in de buurt te komen? Anders spreken we wel even wat af via de mail/pm.
 
dankje voor de foto ik ben erg geintresseerd in het voorwiel en wil hem graag van je kopen waar woon je? ik in purmerend

groetjes daan mail me anders even daanpanman@gmail.com
 
Iemand een idee of er ergens nog carburateurs liggen van dit type gsxr???

Ja bij mij.... hebben alleen erg lang stil gelegen waardoor de choke vast is komen te zitten bij 2 carbs, waarvan bij 1 de choke pin is afgebroken (zijn vast wel los te bestellen ergens).

Zijn verders wel compleet en prima te reviseren. De carbs zijn 26000 km oud en zien er verder mooi uit. Voor 35 EU mag je de set hebben.
 
denk je nog aan foto remschakelsetje.

Heb net even gekeken en één van de bouten waarmee de rempomp vastzit zitten muurvast (wilde de pomp er af halen om te kijken wat ermee aan de hand is)...... '(

HEb er nog ff geen piccie van gemaakt omdat ik dacht dat je ze in dat geval niet meer wilde. Laat maar even weten.
 
Als je een foto maakt en het lijkt op wat ik zoek dan wil ik ze wel hebben ,en die bout wil ik er wel bij om eruit te boren.
 
@beton

Kan je me een duidelijke foto laten zien van het setje, en ook van het gedeelte van de choke wat niet goed meer werkt?

Ben benieuwd, alvast bedankt...
 
@beton

Kan je me een duidelijke foto laten zien van het setje, en ook van het gedeelte van de choke wat niet goed meer werkt?

Ben benieuwd, alvast bedankt...


Zag net je topic dat je carbs zoekt, maar dat zijn flatslides van een eerder type GSXR 750. Die van mij zijn slingshot carbs van een nieuwer type. Daarnaast heb ik besloten om ze te houden voor reserveonderdelen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan