VTR SP 1&2 Topic Part 15

Status
Niet open voor verdere reacties.
~
Hallo allen,

een V-Twin, geen TL1000R, geen Ducati....heb beide al gehad...er stond nog maar 1 op de lijst en dat is een SP-tje.


Hallo. mr.Pazzo, welkom.

De enige tip die ik je wil geven, is, aangezien je een Duc hebt gehad, heb je waarschijnlijk ook een berg goed gereedschap _O- , probeer dat zo snel mogelijk te verkopen, want dat zul je bij een SP niet meer nodig hebben. :X

Voor de rest......kopen en van genieten en mocht je toch nog ergens vragen over hebben, er zit zo veel kennis op dit forum, dus dat komt wel goed :}
 
Hallo allen,

ik heb een jaar geleden mijn 996 verkocht en had eigenlijk het motorrijden afgezworen, maar door de laatste Pazzo-GB is het toch weer enorm gaan kriebellen. Ik heb weer helemaal zin in een V-Twin, geen TL1000R, geen Ducati....heb beide al gehad...er stond nog maar 1 op de lijst en dat is een SP-tje.

Na wat met Vinnie gekletst te hebben neem ik 1 tip van hem ter harte:
ik vraag hier, aan jullie, om aankooptips en evt go's en no-go's.

Ik heb al een 4 tal Sp-tjes bekeken en heb mijn zinnen al op 1 gezet. Het gaat mij dus echt om 'de dingen om op te letten voordat je er 1 koopt' :)

Alvast bedankt voor jullie reacties!!!

ohja...en ik heb al een set Pazzo's besteld voor de SP1, al voor hij er is haha

Goed bezig. :Y

Had het motorrijden ook al eens afgezworen, dat was voor de FZR600, Firestorm, SP1, SP1, SP2, 600RR :N

:]
 
Thanks, voor de leuke reacties!

Ik zie dat ik niet de enige ben die al eens geprobeert heeft te stoppen..zou het dan toch echt een verslaving zijn dat motorrijden? ;)

De voordelen van een SP2 tov een SP1 kan ik me niet zo goed bedenken, zelfs na het bestuderen van de startpost.
De rooie kleur vind ik erg mooi, ook moet het betaalbaar blijven en omdat in mijn beleving de SP1-tjes toch wat goedkoper te vinden zijn de keus voor een SP1.

Zoals ik al zei; ik denk dat ik hem al gevonden heb...wil er alleen nog wat nachtjes over slapen voordat ik de knoop doorhak. 8-)
 
Een zaterdag avond vraagje; als jullie met de VTR het circuit op gaan en dus de lampen e.d. moeten afplakken, hoe doen jullie dat met het dimlicht dat niet uit te schakelen is? Ik neem aan dat tape op de koplampen + de hitte van het dimlicht een heerlijke smurrie maakt...

Zekering eruit trekken? Niet in het focus punt van het licht plakken? Gewoon plakken met tape die er tegen kan o.i.d.?

Volgens mij is het zo dat de meeste circuit's rechtsom lopen. Dus plak je het nr wat je krijgt op de rechterkoplamp, grootlicht, en klaar ben je.
Linker koplamp brandt er vrolijk op los.

Op onderstaande foto kun je het enigzins een beetje zien.

GroteFoto-GWNCSJWH.jpg


:W
 
Volgens mij is het zo dat de meeste circuit's rechtsom lopen. Dus plak je het nr wat je krijgt op de rechterkoplamp, grootlicht, en klaar ben je.
Linker koplamp brandt er vrolijk op los.

Op onderstaande foto kun je het enigzins een beetje zien.

[afbeelding]

:W

Ja, maarrrrrrr

De regel is volgens mij wel, dat je ze allebei af moet plakken ;)

Ze kosten nog steeds 250 Euri nieuw per stuk, dus gewoon der uit rukken en op de kast zetten. :)

Heb zelf ABS plaat van kunststofshop.nl, stukkie uitzagen, beetje stoken, buigen, der in lassen. Zoals hier te zien is:

full


Oh nee, net niet...

full


Hier wel.

Hier nog beter.

full


_O-
 
Laatst bewerkt:
Hallo,

Weet iemand of de adapterplaten van een voorremklauw van een SP2 op een SP1 past,is de afstand van de boutgaten in de voorpoot hetzelfde?
Heb een paar remklauwen van Brembo op eBay zien staan van een SP2,of zit je dan ook met je schijven omdat die dunner zijn van een SP1 dan een SP2.

Kunnen de schijven van een SP2 zo op de wielen van een SP1,want die zijn toch 5-spaaks?
 
Ah, ze zijn dus wel eenvoudig uit te schakelen, alleen niet met een schakelaar. :+
Dat was ook mede de reden voor de vraag; op de vorige fiets kon ik eenvoudig het licht uitzetten maar dat is nu niet meer mogelijk.

@OB6D; voor een circuitfiets is het nog makkelijker om ze eruit te halen ja. Zal ook wel flink wat gewicht schelen lijkt me?!
 
Hallo,

Weet iemand of de adapterplaten van een voorremklauw van een SP2 op een SP1 past,is de afstand van de boutgaten in de voorpoot hetzelfde?
Heb een paar remklauwen van Brembo op eBay zien staan van een SP2,of zit je dan ook met je schijven omdat die dunner zijn van een SP1 dan een SP2.

Kunnen de schijven van een SP2 zo op de wielen van een SP1,want die zijn toch 5-spaaks?

De schijven kun je overzetten van 6-spaaks SP-1 naar 5-Spaaks SP-2, de rem klauwen ook, de vork past ook. Van die schetsplaten die als je goed kijkt inderdaad net ff anders zijn, mag je aannemen, dat die ook passen...

full
 
Guys,

Net nog ff dré a.ka. SpAndré gesproken was weer erg fijn!
Hij (en zijn lieftallige echtgenote) verwachten in Mei hun 3e spruit!
Hij heeft inmiddels alweer 130.000 k.m. op de klok op zijn SP1!
Hoop jullie snel weer te berichten.......

Fotos30-08-2006001-1.jpg


full


full


full


full


full


full


full
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan