Megameeting 03-05-09 vanuit Zeeland

Status
Niet open voor verdere reacties.

gix-addict

MF veteraan
26 dec 2003
21.159
704
Zo omdat de andere delen ook al een vertrektopic hebben heb ik er toch maar 1 aangemaakt.

1e MF MegaMeeting 2009 op zondag 3 mei

Nogmaals iedereen is verantwoordelijk voor zijn eigen daden, snelheid etc.
Het zou wel leuk zijn als iedereen wat bij elkaar zou blijven zodat we samen aankomen.
De TS is niet verantwoordelijk voor de route, aangezien hij al blij is om zonder TomTom in middelburg te kunnen komen, dus tegen de tijd dat het zo ver is lijkt het hem makkelijk dat er iemand anders van voor rijdt. ;)
Dus dit topic is enkel bedoeld om te kijken wie er meegaan, en hoe laat we van elk opstappunt vertrekken.

Ik heb voor nu de tijden van de eerste MM van vorig jaar aangehouden, je bent dan wat vroeg maar zo staat je motor nog op een fatsoenlijke plek, en zie je veel mensen aankomen.

McDonald's Middelburg - vertrek om 8.00
McDonald's Goes - vertrek om 8.30
Wouwse tol - vertrek om 9.15
McDonald's Veenendaal - aankomst 10.30



Hieronder een lijst met mensen die gaan:

Vertrek Busstatio Terneuzen +/- 08:00
- Here's_Johnny
- Musicmaestro
- Spidy
- Technogremlin
- Egbert87

Vertrek Mc Donald's Middelburg +/- 08:00
- Martyduc
- Oxydrokz
- Hoogesteger
- Raw
- Full Throttle
- eight_legged_freak
- Motil
- Maaike
- Kevin-CBR600f

Vertrek Mc Donald's Goes +/- 08:30
- JOhn
- chriX
- Aprilia2001

Vertrek Wouse Tol +/- 09:15
- Soesbabe + bijrijder
- Liessy
- ChazerBoz
- GeeLenSneL
- Mr.McDuc (ovb) hangt af van de staat van de duc ;) O-)
 
Laatst bewerkt:
Zo omdat de andere delen ook al een vertrektopic hebben heb ik er toch maar 1 aangemaakt.

1e MF MegaMeeting 2009 op zondag 3 mei

Nogmaals iedereen is verantwoordelijk voor zijn eigen daden, snelheid etc.
Het zou wel leuk zijn als iedereen wat bij elkaar zou blijven zodat we samen aankomen.
De TS is niet verantwoordelijk voor de route, aangezien hij al blij is om zonder TomTom in middelburg te kunnen komen, dus tegen de tijd dat het zo ver is lijkt het hem makkelijk dat er iemand anders van voor rijdt. ;)
Dus dit topic is enkel bedoeld om te kijken wie er meegaan, en hoe laat we van elk opstappunt vertrekken.

Ik heb voor nu de tijden van de eerste MM van vorig jaar aangehouden, je bent dan wat vroeg maar zo staat je motor nog op een fatsoenlijke plek, en zie je veel mensen aankomen.

McDonald's Middelburg - vertrek om 8.00
McDonald's Goes - vertrek om 8.30
Wouwse tol - vertrek om 9.15
McDonald's Veenendaal - aankomst 10.30



Hieronder een lijst met mensen die gaan:

1: Here's_Johnny


kzal nie mee gaan .....dag erna :] op zolder
dus staat de blade dan omgebouwd *D
 
Laatst bewerkt:
ikke..... ik rij weer mee met de zeelandploeg.... *O* *O* *O* en ik neem marieta mee achterop...dus komen met zijn tweeen... *O*
















enja zal zorgen dat ik netjes bij de tol nog ff gebruik heb gemaakt van de private room.....
 
ben er helaas dit jaar niet bij... Zit nog in Barcelona. Volgende keer wellicht beter ;)
 
ik wil ook wel mee, als het weer goed is :P anders pas ik.
 
Laatst bewerkt:
Bijgewerkt, word gezellig *O*

Raw van waar vertrek jij, of kom je hem eerst ff warmrijden naar Terneuzen ;)
en als het met bakken uit de lucht komt zie je mij ook niet hoor, kleine kans op een bui ga ik gewoon hebben daar al eens super weer gehad terwijl 85% van Ned dik in de regen zat :Y
 
Laatst bewerkt:
Bijgewerkt, word gezellig *O*

Raw van waar vertrek jij, of kom je hem eerst ff warmrijden naar Terneuzen ;)
en als het met bakken uit de lucht komt zie je mij ook niet hoor, kleine kans op een bui ga ik gewoon hebben daar al eens super weer gehad terwijl 85% van Ned dik in de regen zat :Y

hah, ik vind om 8u klaar staan bij de mac op een zondagmorgen in middelburg al een opgave :+. dat warm rijden komt naar goes wel :P. waar sluiten jullie aan dan vanuit terneuzen? bij de mac in goes zeker?
 
hah, ik vind om 8u klaar staan bij de mac op een zondagmorgen in middelburg al een opgave :+. dat warm rijden komt naar goes wel :P. waar sluiten jullie aan dan vanuit terneuzen? bij de mac in goes zeker?
ja denk het wel, :)

Ik zet je erbij voor middelburg :)

Vertrek Terneuzen aangepast naar 08:00 en dan gelijk naar Goes en daar kunnen de mensen vanuit Middelburg dan ook aan sluiten
 
Laatst bewerkt:
Vertrek Terneuzen aangepast naar 08:00 en dan gelijk naar Goes en daar kunnen de mensen vanuit Middelburg dan ook aan sluiten

idd als jullie eerst naar middelburg moeten komen is onzin. kan je nog iets langer uitslapen ;).
 
ben ook van plan om te gaan, mits een beetje weer natuurlijk!

zullen we eerst nog een toertje zeeuws-vlaanderen doen :)








okee, 8 uur dan in Terneuzen!
 
als ik van het jaar geen fazant tegenkom op weg naar terneuzen toe dan ga ik eindelijk eens mee _O-

mits uiteraard het weer te doen is :]
 
hey hey...gaat er iemand een leuke route uitzetten voor de terug weg, elke jaar hoor ik welles nietes over de snelweg terug...

wie zet zijn tanden daarin om de terugreis wat leuker te maken *D

















het is zomaar een ideetje hoor... :P
 
staan er allebij bij :)

Tom, die fazant is bang van de kwaadkijkende 848 dus die durft vast niet over te steken ;)
 
hey hey...gaat er iemand een leuke route uitzetten voor de terug weg, elke jaar hoor ik welles nietes over de snelweg terug...

wie zet zijn tanden daarin om de terugreis wat leuker te maken *D










het is zomaar een ideetje hoor... :P



ik weet nergens de weg maar ben overal voor in.

Alleen de bocht bij Roosendaal op de snelweg is een must, Tom weet wel welke :P
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan