Brikdelen garageopruiming (CB XS)

ik heb eigenlijk wel interesse in alles :P maarja je woont niet om de hoek en opsturen is ook weer zo'n gedoe :/

Moet je niet toevallig wel eens in de richting van hoorn zijn? ;)
 
ik heb eigenlijk wel interesse in alles :P maarja je woont niet om de hoek en opsturen is ook weer zo'n gedoe :/

Moet je niet toevallig wel eens in de richting van hoorn zijn? ;)

Opsturen wordt idd net zo duur als zelf heen en weer rijden. Ik werk in Almere. Is niet veel dichterbij maar wellicht kom jij daar ook wel eens in de buurt.
 
Als 2e in lijn.

Indien de maten van dat zitje toepasbaar zijn op m'n 750 dan heb ik er wel oren naar. Kom regelmatig langs Ermelo op weg naar Barneveld, dus ophalen geen probleem.

Ben voor geintresseerd in de volgende maten

- lengte zitgedeelte
- totale lengte
- breedte vooraan & breedte in midden
- hoogte van zitje
 
Opsturen wordt idd net zo duur als zelf heen en weer rijden. Ik werk in Almere. Is niet veel dichterbij maar wellicht kom jij daar ook wel eens in de buurt.


Helaas kan ik momenteel niet zelf autorijden dus zal proberen hier thuis iemand te charteren voor een ritje naar almere.
Mocht dat niet lukken.. ga je ook nog naar de motorbeurs? (of eventueel bouwbeurs deze week)?

Ik wil sowieso wel de velgen hebben, is de kras erg diep? het is 36spaaks toch? en wat is de breedte van beide velgen?

Je kan me ook mailen op: met (laag_streepje) sebas apestaart hotmail punt kom
 
Laatst bewerkt:
Ah uhm, ben bang dat je me verwart met de aanbieder van de goederen... Bedoelde eigenlijk naar de aanbieder dat voor mij het ophalen geen probleem is voor het zitje (mits deze zou passen en hij er met jou niet uit zou komen)
 
Ah uhm, ben bang dat je me verwart met de aanbieder van de goederen... Bedoelde eigenlijk naar de aanbieder dat voor mij het ophalen geen probleem is voor het zitje (mits deze zou passen en hij er met jou niet uit zou komen)

verkeerde gereply't inderdaad ;) zal t ff aanpassen, ben ook geen 18 meer he

Ik wil sowieso de velgen en het topkuipje hebben :)
 
Helaas kan ik momenteel niet zelf autorijden dus zal proberen hier thuis iemand te charteren voor een ritje naar almere.
Mocht dat niet lukken.. ga je ook nog naar de motorbeurs? (of eventueel bouwbeurs deze week)?

Ik wil sowieso wel de velgen hebben, is de kras erg diep? het is 36spaaks toch? en wat is de breedte van beide velgen?

Je kan me ook mailen op met (laag_streepje) sebas apestaart hotmail punt kom

Sebas, ik ga niet naar de beurzen.
Ik denk niet dat je alle krassen (-jes) er uit gepolijst krijgt. Het zijn originele XS velgen dus idd 36 gaats. Op de foto's is het niet zo goed te zien; Voor: 1.85 en achter: 2.15.
Omdat Ivo graag het zitje wil hebben en het zo af kan halen zal ik hem het zitje doen als de maten goed zijn. De rest zal ik voor jou bewaren maar liever niet te lang.
 
Laatst bewerkt:
Als 2e in lijn.

Indien de maten van dat zitje toepasbaar zijn op m'n 750 dan heb ik er wel oren naar. Kom regelmatig langs Ermelo op weg naar Barneveld, dus ophalen geen probleem.

Ben voor geintresseerd in de volgende maten

- lengte zitgedeelte
- totale lengte
- breedte vooraan & breedte in midden
- hoogte van zitje

Ik zal morgen de maten van het zitje laten weten.
 
Ik ga thuis even kijken/overleggen hoe het best te doen.

Misschien is opsturen een optie van de 2 velgen en het topkuipje? dan zijn de verzendkosten voor mij.
 
Liever niet versturen omdat het me dan meer gaat kosten (kosten goede verpakking en tijd op het postkantoor) dan het me oplevert.
 
Ik ga thuis even kijken/overleggen hoe het best te doen.

Misschien is opsturen een optie van de 2 velgen en het topkuipje? dan zijn de verzendkosten voor mij.
Mocht jij die kant opgaan Sebas en alles overnemen wil ik die tank wel overnemen(als die er nog is).
Doet ik het 10tje plus wat benzinegeld.
Moet helaas ook niet die kant op anders had ik het voor je meegenomen.

(Offtopic: hoe is het met je voet/enkel/been sebas?)

edit: Of TS moet het willen vast houden, moet vast binnen enkele weken wel eens naar m'n zusje in Lelystad.

edit 2: Als Sebas alles overneemt en alleen het kuipje wil heb ik ook wel interesse in het kontje.

Kan alles in 1 vrachtje naar Hoorn, moet ik alleen met Sebas overleggen hoe we dat doen.
 
Laatst bewerkt:
als andere de xsvelgen niet nemen wil ik ze graag hebben[overnemen]
kom ik ze wel halen

email in profiel
 
Laatst bewerkt:
Mocht jij die kant opgaan Sebas en alles overnemen wil ik die tank wel overnemen(als die er nog is).
Doet ik het 10tje plus wat benzinegeld.
Moet helaas ook niet die kant op anders had ik het voor je meegenomen.

(Offtopic: hoe is het met je voet/enkel/been sebas?)

edit: Of TS moet het willen vast houden, moet vast binnen enkele weken wel eens naar m'n zusje in Lelystad.

edit 2: Als Sebas alles overneemt en alleen het kuipje wil heb ik ook wel interesse in het kontje.

Kan alles in 1 vrachtje naar Hoorn, moet ik alleen met Sebas overleggen hoe we dat doen.

Als binnen enkele weken inderdaad binnen enkele weken is heb ik daar geen problemen mee. (Of ik moet een goed bod krijgen ;) )

Het kontje houd ik nog even voor Ivo vast.
 
ik heb eigenlijk wel interesse in alles :P maarja je woont niet om de hoek en opsturen is ook weer zo'n gedoe :/

Moet je niet toevallig wel eens in de richting van hoorn zijn? ;)
Wellicht, dus OVB!! dat ik dit weekend in Almere 'moet' zijn.
 
kijk oplossingen genoeg dus :)
Ik laat vanavond even weten of ik t zelf kan oppikken of dat ik gebruik moet maken van een m-f koerrier :P

@ norrie, gaat gelukkig alweer een stuk beter :) maar loop nog wel tot 10maart in het gips :r vandaar dat ik nog geen koekblik kan/mag rijden ;)
 
Ik hoor graag de maten van het zitje. Ben deze week nog elke dag in Barneveld. Volgende week moet ik een weekje naar Spanje/Portugal voor werk.

Gr Ivo
 
In het weekend werk je zeker niet in almere?

Begin volgende week kan ik wel even langskomen om de spullen te halen.

Zou je mij misschien een mailtje kunnen sturen over hoe en wat, of je mail adres :)
 
Ik hoor graag de maten van het zitje. Ben deze week nog elke dag in Barneveld. Volgende week moet ik een weekje naar Spanje/Portugal voor werk.

Gr Ivo

Hoi Ivo,
Hier zijn de maten van het zitje.

full
 
Laatst bewerkt:
In het weekend werk je zeker niet in almere?

Begin volgende week kan ik wel even langskomen om de spullen te halen.

Zou je mij misschien een mailtje kunnen sturen over hoe en wat, of je mail adres :)

Zal het je nog gekker vertellen; in het weekend werk ik helemaal niet.
Ik zal je een mail sturen.
 
Mocht het nog niet weg zijn, heb ik zeer veel interesse in het stuurkuipje/topkuipje.
 
balen. Ik hou MP e.d. al een flinke tijd in d egaten opzoek naar precies zo'n kuipje. Die zijn nogal alstig te vinden en zo ja: dan zijn ze onbetaalbaar.

Ik zoek wel weer verder... veel plezier ermee!
 
balen. Ik hou MP e.d. al een flinke tijd in d egaten opzoek naar precies zo'n kuipje. Die zijn nogal alstig te vinden en zo ja: dan zijn ze onbetaalbaar.

Ik zoek wel weer verder... veel plezier ermee!

Mocht het niks worden met het kuipje op mijn motor dan laat ik het je weten ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan