Cb 500 Sale + suzuki oliefilter en oliefiltersleutel

Mijn excuses voor de late reactie maar de beugels zijn nog niet verkocht de beugels bieden goede bescherming voor het blok, ze zijn mooi verchroomd maar er zitten wel wat krassen op de zijkant.
Dit heb ik perongeluk gedaan omdat je bij zeer scherpe bochten als je bijvoorbeeld het stepje aan de grond hebt krijg je ook de valbeugel aan de grond. Maar goed dit is verder niet echt duidelijk zichtbaar en niet hinderlijk.

De montage is aan het frame net onder de radiator en de onderkant zit aan het frame onder de cilinders vast. Het ziet er niet slecht uit maar zoals eerder gezegd heb ik er helaas geen montage fotos van daarvoor hebben ze er te kort opgezeten.

De dubbele koplamp zat er al op bij aankoop maar ik raad hem niet aan want zoals veel aftermarket koplampen wordt de lichtopbrengst er niet beter van.
Als je bij google even zoekt op dubbele motorkoplamp of streetfighter koplampen kom je hem wel tegen.
 
En ik zou zeggen begin maar met bieden als jullie ze allemaal willen hebben ik wil er minimaal 20 euro voor ;).
 
Hallo allen.



Suzuki Oliefiltersleutel.

De olie staat niet op de foto maar het is gewoon een ongeopende verpakking dus dat is denk ik ook niet nodig.
Bij onduidelijkheden vraag maar raak, voor de rest mag u gewoon bieden.



Hallo Drum&Bass,

Waar heb jij de oliefiltersleutel gekocht want ik ben opzoek naar zo'n sleutel.

Groet,
Martijn
 
Je kan hem krijgen bij elke suzuki dealer zoals bijvoorbeeld Motorport Echt.
Maar ik heb hem zelf gehaald bij motorhuis eindhoven omdat ik toch bij iemand op bezoek was in eindhoven.

De valbeugels zijn verkocht aan black katana.
 
Alleen het uitlaatsysteem met de einddemper is nog te koop nu superscherp voor 75 euro exclusief verzendkosten.
 
Bij erg scherpe bochten komen de stepjes inderdaad snel aan de grond, maar als de valbeugels aan de grond komen dan komt je achterwiel los van de grond en heb je kans dat je gelanceerd wordt.
Zou ik mee opppassen.
 
Valbeugels zijn vorig jaar verkocht :P En ik denk dat iedereen met een vmbo diploma dit wel beseft.
 
was alleen maar een opmerking. wellicht handig voor degene die zo'n set heeft.
 
Ik heb de bochtenset en uitlaat nog ik hoef er maximaal 5 tientjes voor te hebben voor het hele systeem met einddemper.
 
Ik ben ook geinteresseerd als de andere gegadigden afhaken.
Ik wil de uitlaat compleet van je overnemen ,kan je ook opsturen?
Kan je mij een mailtje sturen. michel-smit@zonnet.nl
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan